Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sa
waar schoenen + lingerie kopen ?
Hoi meisjesHeb 2 vraagjes,ik ben van Limburg en moet binnekort op zoek naar schoenen waar vind ik die voor een betaalbaare prijs wil er bvb geen 200 euro aan geven zoals in de bruidswinkels ik zoek iets makelijk in een creme kleur ongeveer .vraag 2:i...
Andere Reacties: 4 8-1-2008 14:00:38

Lieselot
bloemen in kerk
Hallo,aangezien wij geen ceremoniemeester hebben, regelen we dus alles zelf.. ik weet echter niets over bloemen in de kerk.Wat is gebruikelijk hiervoor? Wat en waar worden bloemen voorzien? Zijn er nog mensen die hier zelf voor kijken en hoeveel geve...
Andere Reacties: 5 8-1-2008 13:30:20

SOFIE
rode loper
onze pastoor wist dus ook te vertellen, dat er binnen in de kerk een rode loper voorzien is, maar als je er buiten ook 1 wilde dat je daar ook moest voor zorgen, moet je da huren of kopen, of...?groetjes sofie
Andere Reacties: 3 8-1-2008 11:45:51

SOFIE
huwelijkskaars
hallo,ben net bij onze pastoor langsgeweest, en die vertelde dat je zelf voor de huwelijkskaars moet zorgen. Iemand een ideetje waar ik dat moet zoeken en wat de prijs van zo n kaars is?groetjes sofie
Andere Reacties: 10 8-1-2008 11:43:27

Debby
Debby
Hey bruidjes,Ik vroeg me af wanneer je een ceremoniemeester begint te contacteren.En of er iemand een goede ceremoniemeester heeft uit antwerpen en wat de gemiddelde prijs is van zo iemand!Groetjes,Debby8/8/09
Andere Reacties: 6 8-1-2008 11:00:11

Kathleen
prijs trouwkleren
Kunnen jullie mij een idee geven met welke prijzen je moet rekening houden voor een trouwkleed en kostuum voor de bruidegom?Je kan het zo duur of goedkoop maken als je wil maar wil toch een beetje een richtprijs weten...Iemand ervaring met Boetiek Li...
Andere Reacties: 11 8-1-2008 8:11:55

evi
@ mieke vansieleghem
hey mieke,onze pc is gecrasht en zo ben ik al mijn email adressen kwijt, ons nieuwe effi.light@hotmail.com of het telenet maar dat blijft hetzelfdetot zo
Andere Reacties: 1 7-1-2008 22:52:13

Annelies
Bloemen en uitnodigingen Limburg
HoiDe meeste dingen liggen bij ons vast. We willen ons nu bezig houden met kiezen van uitnodigingen en bloemen (bruidsboeket, event corsages, hoekstoelen en altaarstuk)Zijn er adressen die jullie hiervoor kunnen aanraden in Limburg? Regio Borgloon, H...
Andere Reacties: 1 7-1-2008 21:50:25

David
gOSPELKOOR
Andere Reacties: 0 7-1-2008 21:44:14

els
waar vind ik betaalbare dj en fotograaf?
hoi iedereenzoals jullie waarschijnlijk al gelezen hebben trouw ik op 08/08/2008, daar wij alles zelf bekostigen moeten wij een beetje uitkijken naar ons budget, wij moeten nog een dj vinden die ietswat betaalbaar en toch goed is en ik ben nu aan het...
Andere Reacties: 10 7-1-2008 21:38:29

Gitte
Last van dromen...
Dag mede-bruidjes!Heeft hier nog iemand last van enge dromen ivm jullie huwelijk?Toen we pas verloofd waren heb ik dit ontzettend veel gehad maar na een tijdje is de storm voorbij gewaaid..Maar nu het jaar 2008 is ingegaan en bij de nieuwjaarswensen ...
Andere Reacties: 5 7-1-2008 20:16:49

Annick
Nog trouwers op 29 maart 2008??
Hey medebruidjes!Wie van jullie trouwt er nog op 29 maart? Ik begin zo stilaan zenuwachtig te worden want het komt nu wel echt dichterbij! :-)Hoe doen jullie het dan precies met jullie huwelijksreis? Ik sta in het onderwijs, we hebben dus maar 1 week...
Andere Reacties: 4 7-1-2008 20:16:05

Inge
Mexico Riu/Iberostar: waar honeymoongevoel?
Hoi allemaal,Wij zijn volop met onze huwelijksreis bezig en de bestemming is al beslist: Mexico! Maar nu moeten we nog een hotel kiezen. Iedereen raadt ons Riu en Iberostar aan (playa del carmen,cancun,... die streek) en ik geloof wel dat dat geweldi...
Andere Reacties: 8 7-1-2008 19:55:47

Kathleen
een praktische vraag
Hey allemaal,dit weekend ga ik mijn schoenen zoeken. Nu ik heb een praktische vraag. Wat draag je onder je kleed? Nylonkousen, stay-ups, niks, ... ? Ik trouw Op 4 juli. Het probleem is dat als het warm is ik uitslag krijg tussen mijn billen, nyl...
Andere Reacties: 3 7-1-2008 19:54:56

els
waar trouwjurk vinden met een budget van max. 750 euro
hallo, waar kan ik een trouwjurk vinden die niet te duur is, daar wij alles zelf bekostigen, hebben wij geen groot budget, graag jullie reacties, alvast bedankt.groetjes
Andere Reacties: 13 7-1-2008 19:45:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...