Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

veronique
frietkraam de Lekkerbek
Hoi,Wij trouwen op 8 augustus... Ons feest zal eerder een dansfeest worden. Wij gaan een frietkraam laten komen. Ik heb al prijs gevraagd bij de Lekkerbek in Houthalen-Helchteren. Die vielen best mee! Ze blijven drie uur staan. Heeft iemand al erv...
Andere Reacties: 4 30-12-2007 20:46:29

evelien
@ Leen 8/11/2008
Hey Leentje,ik hoop dat jij net zoveel aan dit forum zal hebben dan ik eraan heb gehad ter voorbereiding van onze trouw! Het was fantastisch, onder andere door veel goeie tips en ideeën op dit forum. Geniet van de voorbereidingen en de leuke tij...
Andere Reacties: 1 30-12-2007 20:25:38

Dave
Kerk+thema:samen op weg
Hallo, Ik ben volop aan ons misboekje begonnen. Ons thema is samen op weg.. of samen zetten we onze reis verder... Wie werkt ook rond dit thema en heeft nog teksten of leuke ideeën?Alvast bedanktKatrien 12/7/08
Andere Reacties: 2 30-12-2007 19:54:04

ellen
Tent + traiteur
Hey heyWe zouden graag ons feest geven in een tent in een niet al te stijve sfeer.Heeft iemand goede ideeën over locatie in de omgeving van Aarschot (camping ofzo) en een goede traiteur?Alvast ne dikke merci
Andere Reacties: 1 30-12-2007 18:22:02

Marijke
kleding bruidskindjes
hey,wij trouwen op 12/07/2008 en ik vroeg mij af wanneer je het best gaat kijken voor de kleding van de bruidskindjes. Wij hebben er 3 (2 meisjes en een jongen). Ik vrees als we te snel gaan kijken dat ze terug te klein gaan zijn tegen dat we trouwen...
Andere Reacties: 8 30-12-2007 14:11:28

Sandra
scarpellini: schoenen en accessoires
halloik heb mijn trouwkleed gekocht bij scarpellini oostende en was super tevreden over de service daar.nu weet ik dat zij ook schoenen, kettinkjes, oorringetjes, ... verkopen. heeft iemand hier ervaring mee? hebben ze veel keuze in bruidsschoenen?en...
Andere Reacties: 2 30-12-2007 13:04:20

David
Uitnodiging voor een 'drink'...
Hallo, wij zijn twee gasten die gaan trouwen. Onze naaste familie en beste vrienden (ongeveer 30 personen) nemen we mee naar het buitenland voor een driedaags feest. Voor onze vrienden, kennissen en collega's willen we gewoon een 'drink' doen, eventu...
Andere Reacties: 6 30-12-2007 12:18:46

Lieve
muziek receptie
Hoi! Ik vroeg me af of het de gewoonte is van op de receptie muziek te draaien. We willen geen piano ofzo, maar misschien wel gewoon een CD'tje opzetten? Wordt dit nog gedaan? Bedankt
Andere Reacties: 3 30-12-2007 8:59:27

Inge
Trouwjurk 'Amabel' van Rembo Styling
Hoi bruidjes!Ik heb het kleedje 'Amabel' van Rembo Styling gekocht. Jammer genoeg hadden ze in de winkel geen enkele folder waar dit kleedje in stond. Ik had ook geen fototoestel bij. Ik heb intussen al naar Rembo Styling zelf gemaild en een pieklein...
Andere Reacties: 1 29-12-2007 23:40:03

kelly
goede herder
hallo,al iemand ervaring bij de goede herder?
Andere Reacties: 2 29-12-2007 23:23:45

isabelle
avondfeest in een tent
Hey, mijn vriend en ik hebben trouwplannen. En eigenlijk willen we een gezellig feest, niet traditioneel. Er zijn immers veel kindjes in de familie en die willen we er graag bij. We hebben een prachtige locatie gevonden. Er kan wel veel te weinig vol...
Andere Reacties: 3 29-12-2007 20:42:57

Evi
fotografe kathy surmont uit wevelgem
Hallo,Wij zijn nog op zoek naar een fotograaf voor ons huwelijk. Zijn er mensen die ervaring hebben met Kathy Surmont uit Wevelgem? De foto's op de site vind ik heel mooi maar ik vroeg me af of ze niet heel duur is...Bedankt voor de reacties!
Andere Reacties: 2 29-12-2007 12:54:37

kelly
ceremonie meester
kent er iemand een goede cm in de omgeving van Tienen, Diest, Leuven? En heb je er zelf ervaring mee? En wat zijn de vraagprijzen ongeveer?
Andere Reacties: 1 29-12-2007 9:44:17

Marijke
fede di oro - Hasselt
hallo allemaal,Kan iemand mij vertellen waar de winkel van Fede di oro is in Hasselt? Ben op de site gaan kijken en er stond ook een vestiging in Hasselt, maar kan het adres niet vinden. Heeft er iemand ervaring met deze winkel?Zijn er ook 'solden'...
Andere Reacties: 5 28-12-2007 23:12:40

KATLEEN
muziek tijdens receptie
ik heb reeds 2 personen die de muziek gaan doen in de kerk maar ik ben nog op zoek naar instrumentale muziek voor tijdens de receptie bv. viool, cello, contrabas. Wij trouwen op 26 juli 2008 in het godshuis in Sint-Laureins.Kennen jullie geschikte me...
Andere Reacties: 4 28-12-2007 20:10:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...