Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Micheline
Kandelaars
Voor het avondfeest zou ik graag een hoge kandelaar op elke tafel zetten. Weet er iemand waar ik ongeveer 15 dezelfde kandelaars kan huren?
Andere Reacties: 4 18-12-2007 19:50:21

Angela
hoe gasten duidelijk maken van tafel?
Dag bruidjes,planning is zo goed als rond, alleen twijfel ik nog aan hoe de gasten naar hun tafel te begeleiden.Het thema staat vast, dus dat is geen probleem. Wil ook niet gewoon de namen afroepen, vermits we met veel mensen zijn en dat het dan te ...
Andere Reacties: 7 18-12-2007 16:34:56

Melissa
Pierre-Yves Aalst
Hey, ben maandag voor mijn eerste pas geweest bij Pierre-Yves in Aalst en had een heel andere bediening dan de eerste keer toen ik ging. Wij doen mee aan dat Vitaya-programma waar hier soms reclame voor gemaakt is geweest. Een cameraman en een report...
Andere Reacties: 12 18-12-2007 15:51:23

leen
Uitnodiging in kalligrafie
Hey, Kennen jullie toevallig iemand die kalligrafie kan?Ik vind dit wel mooi en stijlvol voor als trouwkaart.
Andere Reacties: 3 18-12-2007 14:35:19

sarah
circus feestje of iets leuks voor de kids
kent of weet er iemand een clown die iets met circus doet? of iemand die circusfeestjes organiseert? of circusworkshop?of weet er iemand iets anders leuk en origineel voor de kindjes?mercikes!
Andere Reacties: 7 17-12-2007 18:05:58

griet
menu's
Hey medebruidjes.Ik ben op zoek naar kleine schildersezeltjes voor op de tafels te zetten.Daar zetten we dan een kaart op met onze menu.Weet iemand waar ik deze kan vinden???
Andere Reacties: 5 17-12-2007 17:50:14

Martine
Salons De Groene Jager + DJ Blue moon team
Hey,Heeft iemand ervaring met Salons de Groene Jager in Brasschaat? En DJ BLue Moon Team?Thanks
Andere Reacties: 8 17-12-2007 16:32:31

Veroniek
Kerstwensen
HoiWij zijn afgelopen zomer getrouwd en verwachtten in april ons eerste kindje...Nu zouden we op onze kerstkaartjes een leuk tekstje schrijven dat zowel over onze trouw als ons ongeboren kindje gaat... Het moet er niet letterlijk instaan, maar een go...
Andere Reacties: 2 17-12-2007 15:00:51

cindy
leuke ideeën voor vrijgezellenavond regio mechelen - antwerpen
Hey iedereen,Mijn beste vriendin trouwt in Mei, zijn er soms leuke ideeën voor een vrijgezellenavond ? Alvast bedankt voor jullie antwoord !
Andere Reacties: 3 17-12-2007 12:29:33

sarah
wie suitekledij?
hallo,ik had eens een vraagje: wie van jullie laat de suite in echte suitekledij komen?En vind jullie familie dat altijd even leuk?Het is uiteraard heel mooi op de foto's, maar ik krijg mijn (schoon)familie nooit zover.Is dat trouwens streekgebonden?...
Andere Reacties: 11 17-12-2007 4:02:40

ilse
bruidssluier
Hallo,Wie draagt er een sluier of heeft er eentje gedragen.En wie heeft die voor de ogen gedragen, zodat de man bij de kus de sluier eerst naar achter moet doen.Ik vind dit super romantisch maar sommige vinden dit ouderwets.Wat vinden jullie ?
Andere Reacties: 13 16-12-2007 19:45:54

Sophie
locaties antwerpen binnen en buiten
wij trouwen op 2 mei 2008. ik ben op zoek naar een toffe locatie. ik dacht aan een oude loods of fabriek of fort maar wel fort is het mooiste en wat als het regent weet er iemand een mooi fort of oude fabriek waar je binnen mag voor foto's.omgeving a...
Andere Reacties: 1 16-12-2007 17:09:08

Lore
kent iemand Artexpo?
Hey medebruidjes,Ik hoor van een vriendin dat fotograaf artexpo in deze periode geschenkboxen aanbied met een fotosessie. De prijs valt mee, daarom zouden mijn vriend en ik zo'n fotosessie gebruiken om foto's te maken voor onze uitnodigingen en misbo...
Andere Reacties: 5 16-12-2007 16:56:54

Lore
ken
Andere Reacties: 0 16-12-2007 16:44:05

Anneleen
Zonnebank
Hoi bruidjes, Ik ben eigenlijk niet zo voor zonnebank. Ik ben er nog nooit onder geweest. Maar nu voor de trouw zou ik toch graag een iets bruiner kleurtje hebben. Maar hoe zit dat nu juist in elkaar? Wanneer moet je beginnen met je zonnebankkuur? We...
Andere Reacties: 5 16-12-2007 14:54:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...