Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Pim
Pizzakraam
Wij gaan voor onze trouw meer een soort van fuif geven en wilde graag een pizzakraam ofzo aan de zaal hebben staan. Iemand hier ervargingen mee? Waar vind ik deze? Alvast bedankt
Andere Reacties: 5 21-12-2007 19:57:11

Melissa
Bedankcadeautjes enkel aan ouders of ook kinderen?
Hey, wij gaan als bedankinkje een plexi hartje geven met daarin doopsuiker en een strikje aan met daarbij een bedankkaartje. Is dit enkel bedoeld voor de ouders of geven jullie die ook aan de nichten/neven gelijk hoe oud ze zijn of ze single zijn of ...
Andere Reacties: 6 21-12-2007 16:15:48

Sofie
Bali of Mexico?
Hallo bruidjes,We twijfelen nog steeds tussen Mexico of Bali. Wat kiezen/kozen jullie en wat gaf de doorslag om voor die bestemming te kiezen? Hebben jullie ook aanraders van hotels/ touroperators?Alvast bedankt!GroetjesSofie
Andere Reacties: 18 20-12-2007 21:16:19

Jo-Ann
Geen belastingen in het jaar van/na huwelijk?
Hallo allemaal,ik vraag me eigenlijk af hoe dat precies zit met belastingsvrijstelling nadat je getrouwd bent. Volgens sommigen wordt je de rest van het jaar waarin je getrouwd bent vrijgesteld van belastingen. Dit zou willen zeggen dat iemand die in...
Andere Reacties: 9 20-12-2007 19:54:57

ilse
premie gemeente?
hallo,Als je getrouwd bent,krijg je dan ook een premie van de gemeente?alvast bedankt ilse
Andere Reacties: 11 20-12-2007 11:43:14

silvy
WESTHOVENS - Maasmechelen
Hallo,Weet er iemand of de stoffenwinkel Westhovens te Maasmechelen nog bestaat? En waar ligt die dan? Heb gehoord dat de winkel toe zou zijn... Vind nergens geen gegevens terug dus wat info zou handig zijn!Groetjes
Andere Reacties: 0 19-12-2007 22:03:10

Charlotte
Locatie omgeving Oudenaarde
Heeft iemand ideëen omtrent fotolocaties in (de omgeving van) Oudenaarde?Groetjes, charlotte
Andere Reacties: 1 19-12-2007 21:18:35

cecilia
originele locatie (schuur, loft, hoeve...) gezocht!
Hoi! Wij zijn op zoek naar een mooie en originele locatie om te trouwen. Liefst geen traditionele zaal, maar een hoeve, schuur of industriele loft ofzo met een grote tuin, waar we zelf voor catering kunnen zorgen. Iemand ideeën of ervaringen op ...
Andere Reacties: 5 19-12-2007 19:19:57

steve
misboekjes zelf printen of laten drukken
hallo iedereen,ik vroeg me af wat de meeste onder jullie doen ivm de misgoekjes, wij wilden ze in eerste instantie zelf via de computer afprinten ca 45 exemplaren, maar ik hoor ook reacties dat het mooier is bij de drukker om ze daar volledig te late...
Andere Reacties: 9 19-12-2007 18:12:42

Charlotte
ziek op de grote dag
Ik ben het al veel tegen gekomen: ziek zijn op het verkeerde moment. Griep op mn verjaardag, mazelen op de dag van mn vormsel (en dus niet nr kerk kunnen gaan), buikgriep als ik op reis vertrek... Wrsch altijd van de zenuwen! Mn grote vrees is nu nat...
Andere Reacties: 7 19-12-2007 15:50:21

Stefanie
Liedjes kerk
Ben al tijdje op zoek naar wat mooie swingende leuke liedjes voor onze viering.Nu vond k er al heel wat terug, maar wij opteren voor geen te typische nummers. Maw, geen Clouseau, geen Marco Borsato enz..Maar eerder echte a tempo moderne nummers, wie ...
Andere Reacties: 4 19-12-2007 12:09:28

Tim
Dj regio waasland
Hallo, wij trouwen volgend jaar in juni en ons feest is in het park van Beervelde.Wij zijn nu opzoek naar een goede dj voor ons avondfeest. Heeft iemand een aanrader?Alvast bedankt,Tim en Lotte
Andere Reacties: 6 19-12-2007 10:23:00

Vi
FERRARI
Hallo bruidjes, Ken je vrienden/familie of bezit je zelf een ferrari? Ik ben op zoek naar een ferrari als bruidswagen. Ik wil zo graag mijn verloofde z'n jongensdroom doen uitkomen maar de prijzen zijn voor ons te hoog.Uiteraard betalen wij een vergo...
Andere Reacties: 0 19-12-2007 9:20:06

Patricia
@ Maureen 10 mei 2008 Mauritius
MaureenMijn vriend en ik gaan ook naar Mauritius, voor een twaalftal dagen waarschijnlijk.Hebben jullie al geboekt?Wij wachten op de offerte van het reisbureau. Waar gaan jullie logeren?GroetjesPatricia01/08/2008
Andere Reacties: 4 19-12-2007 9:15:20

an
verhuizen
wij zijn deze zomer getrouwd en hebben ons eigen huisje gevonden. ik vroeg me af of er ook een dergelijk forum is voor verhuizers. ik kan er niet meteen een vinden.
Andere Reacties: 1 19-12-2007 0:04:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...