Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Vicky
Trouwen en kindjes
Zoals denk ik de meesten brengen trouwplannen me ook een stapje dichter bij kindjes.Ik worstel echter nog enorm met de timing.Stop ik met de pil vlak na den trouw of neem ik nog een jaartje om van men ventje te genieten?Graag jullie ideetjes, zijn ju...
Andere Reacties: 16 5-1-2008 14:02:42

Sandra
huwlijksreis cuba of mexico
Hallo iedereen,ook wij zijn op zoek naar de ideale huwelijksreis. Maar we twijfelen nog tussen cuba en Mexico. Wat zouden jullie verkiezen en waarom?Alvast bedankt voor de tip!Groeten, Sandra en Wouter05/07/08
Andere Reacties: 9 4-1-2008 21:59:05

dina
bongobonnen betrouwbaar?
hoi hoi, ik zou graag onze ouders een bongobon geven als bedanking! nu zie ik op de site dat je die alleen via internet kan bestellen en moet betalen met credit card. ik wantrouw dit altijd een beetje en wou vragen of er soms al iemand ervaring heeft...
Andere Reacties: 10 4-1-2008 19:53:42

Lieve
bruidsjurken vorig(e) ja(a)r(en)
Hallo allemaal,Ik vraag me af wat de winkels doen met de bruidsjurken van voorgaande jaren. Hangen deze gewoon nog in de winkel of bestaan hier aparte winkels voor? Zelf ben ik nog niet in een bruidswinkel geweest en vermits mijn budget vrij beperkt ...
Andere Reacties: 6 4-1-2008 18:46:36

Debby
Trouwen in Hoboken
Hallo iedereen,Een vraagje,is er iemand al getrouwd in Hoboken?Zo ja, welke "extra's" kreeg je dan?bv een zaaltje voor de receptie of dergelijke en hoeveel koste de burgelijke trouw?Ik hoor ik hoor hier bedragen vallen van 100-200 euro!!Gro...
Andere Reacties: 0 4-1-2008 16:50:34

Valérie
Dressed by Jill
Hallo iedereen,heeft er iemand ervaringen met Dressed by Jill? Ik heb daar iets online besteld, maar het pakje is nog altijd niet onderweg, en op hun mails krijg ik geen reacties...Zenuwslopend...Gr,Valérie02-02-2008
Andere Reacties: 3 4-1-2008 16:16:13

sylvie
Issa Moda Hasselt
Heeft er iemand ervaring met Issa-Moda in Hasselt? Heb een prachtig kleed gezien op hun website! Helpen ze je goed verder ? En vooral, nemen ze hier de tijd voor? Alvast bedankt voor de reacties !
Andere Reacties: 5 4-1-2008 16:14:48

dennis
help!
Hallo allemaal! Ook van mij alvast de beste wensen voor dit prachtige huwelijksjaar!Wij zitten met een dillemma, dus ik zou graag een hulplijn inroepen. We trouwen op 02/08/2008 en willen daarna toch wel even op reis. Geen traditionele huwelijksreis ...
Andere Reacties: 6 4-1-2008 13:48:34

Nadine
Sluier lenen voor fotoshoot
Liefste bruidjes.Allereerst nog veel succes in 2008 aan jullie allemaal met de komende voorbereidingen van het huwelijk en nog veel meer succes in het huwelijk.Voor mij is 20-06-08 de magische datum.Nog iemand die dag?Ben nu bezig met de voorbereidin...
Andere Reacties: 0 3-1-2008 23:27:51

Vicky
kleine suite
dag bruidjes!Onze suite is heel klein:twee moeders, een vader, een grootvader en grootmoeder.We zijn beiden enige kinderen en hebben onze mamas als getuigen.zijn er nog bruiden met een kleine suite en hoe pakken jullie het vervoer en binnenkomen kerk...
Andere Reacties: 7 3-1-2008 19:11:12

sarah
kapsel en make-up
Aangezien ik trouw op 10/05/2008 wil ik niet op het laatste moment aan mijn kapsel make-up denken. Ik ben dus op zoek naar een mape-up en hair styliste die aan huis zou willen komen. ik ben zelf afkomstig van dilbeek, dus liefst iemand van Vlaams-Bra...
Andere Reacties: 3 3-1-2008 17:19:37

Stephanie
2008 of 2009?
Hallo iedereen. Op 10/12/07 huwelijksaanzoek gekregen van mn schat. We zijn erover uit dat we absoluut in de zomer willen trouwen (juli of augustus). We twijfelden enorm tussen 2009 (maar dat is precies nog veraf) en 2008 (is dat niet té dichtbi...
Andere Reacties: 25 3-1-2008 17:12:53

Vicky
wie trouwt 6/09/08?
Zijn er nog bruidjes voor 6/09/08??Zoja, wat hebben jullie al gedaan?Mijn vriend lacht me uit dat ik bepaalde zaken veel te lang op voorhand doe...groetjes!!
Andere Reacties: 11 3-1-2008 16:51:10

Vicky
'Goedbedoelde' tips en raad
Sinds we hebben verteld dat we verloofd zijn, geeft iedereen te pas en te onpas "goedbedoelde" tips. Zelfs de mensen die al getrouwd zijn en zelf vonden dat iedereen er zich te veel mee moeiden. Ook al weet ik dat we gewoon moeten doen waar...
Andere Reacties: 11 3-1-2008 16:50:16

bianca
bruidsmeisjes
hallo mede bruidjes.ik zit even met een vraag en dacht ik stel hem hier maar,misschien dat iemand me kan helpen.mijn dochter wordt bruidsmeisje en ik weet echt niet wat voor kleur jurkje ze nu aanmoet.iedereen komt met iedeeen,ik dacht zelf aan ecru ...
Andere Reacties: 4 3-1-2008 16:40:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...