Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Tamara
05/04/2008
Hallo bruidjes,Wie trouwt er ook op 5 april 2008?Zijn jullie ook zo nerveus aan het worden?? ;-)Hoever staan jullie al met de voorbereidingen? Wij zijn nu momenteel bezig met de enveloppes aan het schrijven. Het is de bedoeling dat we volgende week d...
Andere Reacties: 11 28-1-2008 14:27:21

katrien
2/8/08
hey wie trouwt er ook op deze dag? ben er gewoon benieuwd naar wat jullie allemaal al gedaan hebben?groetjes
Andere Reacties: 8 28-1-2008 14:05:50

betsy
make-up
hoi medebruidjes! ik zit met een groot probleem...mezelf opmaken of leten doen...kan er iemand raad geven???soms denk ik van pfff ik doe het zelf en lanfs de andere kant denk ik dan weer..misschien is laten opmaken wel specialer...maar ik ben bang da...
Andere Reacties: 5 28-1-2008 13:34:34

anuschka
Mini Cooper
halloWij zijn op zoek naar een Mini Cooper Cabrio als ceremoniewagen!Kan iemand mij helpen?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 6 28-1-2008 13:31:16

dennis
3-delig kostuum
Beste medebruidjes en -bruidegommen,Wij zijn op zoek naar een kostuum voor mijn verloofde, in de buurt van Antwerpen. We zouden graag een iets vlotter kostuum hebben dat liefst ook niet té duur is, en waren daarom van plan om eens bij WE, zara, ...
Andere Reacties: 3 28-1-2008 12:37:28

els
Princess - Antwerpen
Hallo, Iemand ervaring met deze winkel ivm bruidskledij? Groetjes!
Andere Reacties: 3 28-1-2008 10:03:38

Liesbeth
tijdsindeling op huwelijksdag
Beste medebruidjes,Ik heb een vraagje in verband met de tijdsindeling van de huwelijksdag. Het is zo dat ik en mijn vriend enkel trouwen voor de wet, dus geen kerkelijk huwelijk. Wij trouwen in Gent, en daar kan je op zaterdag ten laatste rond 11u00 ...
Andere Reacties: 5 28-1-2008 9:54:56

Karen
Cuba
Hey, Wij willen op huwelijkreis naar Cuba. Wij zouden eerst een week willen rondreizen en daarna een klein weekje strandvakantie nemen. Heeft er iemand ervaringen met vakanties naar Cuba??Groetjes
Andere Reacties: 5 27-1-2008 20:50:50

vicky
jacquet tijdens openingsdans ??
heywij hebben vandaag het kostuum gevonden voor mijn ventje.Het wordt een prachtige jacquet.Wij vroegen ons nu gewoon af of het vest ook wordt gedragen tijdens de openingsdans ?Of hou je dan enkele het hemd en de gilet aan.Wanneer is het de bedoeling...
Andere Reacties: 8 27-1-2008 19:53:03

valentine
cadeau
Hallokes,Ik hoorde onlangs dat er een klein geschenk gegeven wordt aan ceremoniemeester en fotograaf? Vinden jullie da niet wat overdreven?Heeft er iemand leuke ideetjes om geschenkjes uit te delen aan de kerk voor kindjes. Ik dacht gewoon aan tipzak...
Andere Reacties: 2 27-1-2008 15:20:06

miranda
help
Hoi iedereen,Binnen 8 maand gaan we trouwen en wij hebben enkele onze zaal nog maar vastgelegd.(wel heb ik al de menu enz gekozen)Maar verder is er nog niets gebeurd. Dit komt doordat ik alles alleen moet doen en dan komt er nog eens bij dat we een h...
Andere Reacties: 11 27-1-2008 14:40:36

Helen
Maaltijd voor ceremoniemeester, chauffeur en fotograaf?
Beste lezer,Wij hebben tijdens de middag van onze huwelijksdag (29/08/08)een etentje gepland met de suite. Nu stellen wij ons de vraag wat er op dat moment moet gebeuren met de ceremoniemeester, chauffeur en de fotograven? Is het de bedoeling dat wij...
Andere Reacties: 10 27-1-2008 14:39:32

brenda
aftellen
nog 124 dagen t egaan en ik ga trouwen en kan nu al miet stoppen met denken hoe die dag er uit za zien,we willen iets speciaals doen op het feest heeft soms iemand een idee van thema?
Andere Reacties: 0 27-1-2008 14:35:09

Ktty
@ Evelyn: reis Griekenland
Hey Evelyn,ik las op het forum dat je naar Rhodos bent geweest, naar the Ixian Grand. Mag ik vragen of dit hotel ook ALL IN is en wat je van de kamers vond. Het wordt misschien onze huwelijksreis, dus had graag wat meer info.Alvast bedankt!
Andere Reacties: 1 27-1-2008 14:27:48

Tina
kleding
Hallo toekomstige bruidjes,Ik heb in november mijn jurk al gekozen, mijn verloofde is hier uiteraard niet bij geweest. Volgende maand gaat hij voor zijn pak kijken. Zijn moeder vind dat ik hier bij moet zijn om te zien of zijn pak wel bij mijn kleed ...
Andere Reacties: 15 27-1-2008 13:18:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...