Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

heidi
hoepelrok
hallo,ik ben op zoek naar een hoepelrok voor onder mijn kleed. heeft er iemand een idee van prijs en waar ik die kan vinden? liefst niet te breed uitlopend.groetjesheidi
Andere Reacties: 7 1-2-2008 22:58:36

Annelies
locatie alternatieve viering?
hallo iedereen,wij zitten in het beginstadium van de huwelijksvoorbereidingen. Dat wil zeggen dat we oa naarstig op zoek zijn naar een mooie en originele locatie voor onze alternatieve viering. Wie trouwt er ook op een speciale locatie?Waar doen jull...
Andere Reacties: 4 1-2-2008 22:49:32

Hanne
Vrijgezellenfeest voor vriendin
Een vriendin van me trouwt (enkele maanden voor ons) en ze heeft gevraagd of ik haar vrijgezellenfeest wil organiseren. Ik heb het heel enthousiast aangenomen. Maar ik geraak er maar niet uit wat ik als activiteit zou doen! Lekker gaan eten en daarna...
Andere Reacties: 4 1-2-2008 21:11:43

sofie
live muziek noria
Hallo Heeft er iemand ervaring met de groep Noria. Zij zijn van dendermonde. Wij zouden hen evt willen reserveren voor in onze huwelijksmis te zingen.Hoe vonden jullie hen? Was het de moeite? En welk soort genre zingen zij?GR
Andere Reacties: 3 1-2-2008 19:27:28

D
avondfeest: dessertenbuffet of vegetarisch buffet?
Hoi, hier ben ik weeral eens met een vraagje.Daar ik toch wel wat op het budget probeer te letten sta ik voor de volgende twee keuzen kwa menu:Ofwel voor alle 120 genodigden een receptie gevolgd met buffet van drie vegetarische pasta's, een ijstaart ...
Andere Reacties: 9 1-2-2008 16:50:57

KATLEEN
jazz band
Hallo, weet er iemand een goede jazz band om te spelen op ons trouwfeest in Sint-Laureins op 26 juli '08? (amateurs)groetjes Katleen
Andere Reacties: 5 1-2-2008 15:37:57

katrien
bedankjes - blikjes
hallo allemaal, onlangs heb ik op een site blikjes gevonden met nootjes in. er stond op "echtgenootjes". Nu wil ik deze zelf in elkaar steken, aangezien ik creatief ben en de kosten een beetje wil beperken. Weten jullie waar ik deze kan (gr...
Andere Reacties: 2 1-2-2008 14:23:05

Charlotte
@Anne en Melissa ivm ziekte ceremoniemeester
Hey meiden,ik zit jammergenoeg in hetzelfde schuitje als jullie...Heb wel net een mail ontvangen dat het foto-en videopakket nog steeds uitgevoerd kan worden. En dat indien er geen overnemer gevonden wordt, alles van voorschotten terug gestord wordt....
Andere Reacties: 5 1-2-2008 13:53:38

Ilka
huwelijksviering
Hoi,wij trouwen op 7 juni met het UVV (alternatieve viering). Iemand een ander idee om op de uitnodiging te zetten dan "huwelijksviering" of "huwelijksplechtigheid"?Klinkt zo plechtig vind ik..Alvast bedankt!GroetjesIlka
Andere Reacties: 2 1-2-2008 12:00:19

Lore
Betaalbare suitekledij moeder
Mijn moeder zoekt nog suitekledij. Kent iemand betaalbare kledij in de stijl van Linea Raffaelli, maar dan liefst niet duurder dan 400 €. De kledij op de sites van Farah Love, Claire de Femme, Au Louvre (zogezegd betaalbaar) vinden we niet echt...
Andere Reacties: 10 1-2-2008 11:21:17

Katia
Effe tussenuit na huwelijk, maar in België
hello, ik zou graag de week na het huwelijk, mijn koffertjes pakken en een midweek of enkele dagen er tussenuit gaan. Kwestie om even op adem te komen. Ik zou daarvoor wel in België willen blijven. Het is niet de bedoeling dat we onze huwelijksr...
Andere Reacties: 8 1-2-2008 10:36:08

Katleen
Wie heeft bij ook bij Moderna kleed gekocht en kan mij helpen?
Ik heb volgend vraagje:Eind oktober heb ik bij Moderna in Schepdaal mijn kleed gekocht. De verkoopster had toen gezegd dat ze zouden bellen als mijn kleed toegekomen is en dat zou na drie maand zijn. Mijn eerste pasbeurt zou juni/juli zijn - ik tro...
Andere Reacties: 10 1-2-2008 8:55:21

melissa
geschenken
hey wat aan de ouders geven en de getuigen?voor de mensen te bedanken weten we ook nog ni ons thema is me to you kan iemand me helpen heeft er al iemand ervaring met www.geluk.comgroetjes melissa
Andere Reacties: 8 31-1-2008 21:57:40

Chris
Locatie omgeving Kapellen
Hoi iedereen, wij zijn nog op zoek naar een leuke locatie in de omgeving van Kapellen voor onze fotolocatie. De haven spreekt me wel aan, al ben ik bang dat mijn kleed dan vuil gaat worden. Lillo lijkt mee ook wel leuk.Iemand tips?
Andere Reacties: 11 31-1-2008 20:56:49

Pim
Ballonnen
Voor de zaal te versieren wilde we graag ballonnen met onze namen laten bedrukken. Iemand idee waar ik dit kan vinden voor een betaalbare prijs en zonder verplichting er direct 1000 stuks te moeten kopen? Ook zouden we deze ballonnen met helium wil...
Andere Reacties: 2 31-1-2008 20:41:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...