Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Eline
Ceremoniewagen
Heeft er iemand van jullie zelf een ceremoniewagen? of kennen jullie iemand die dit heeft... Wij zoeken nl een goedkope(re) oplossing om toch een mooie wagen te kunnen huren. Bedankt Elineps: wie trouwt er nog op 20/09/2008?
Andere Reacties: 2 4-2-2008 15:24:52

Céline
chatten over huwelijk regio zuid west-vlaanderen
Hallo,Het lijkt me plezant om via msn contact te leggen met mensen die ook trouwen. Zo kunnen we wat keuvelen over de voorbereidingen. Ik ben 24 en van mijn vriendinnen is niemand die daar mee bezig is en dat interesseert hen dus niet zo. Vandaar zou...
Andere Reacties: 6 4-2-2008 14:18:12

Evelien
Vermoeiend...
Beetje mijn 'beklag' doen. Ik heb gelukkig niet zo heel veel last met moeder of schoonmoeder of vriendinnen ofzo, vooral omdat ik de meeste dingen gewoon 'niet hoor' maar toch...Soms bedenk ik dat we wel gek moeten zijn om te gaan trouwen: iedereen m...
Andere Reacties: 16 4-2-2008 13:34:09

Sabine
Kapper/kapster Regio Heusden-Zolder - Make-Up
Hey aanstaande bruidjes,Ik wil voor mijn bruid een opsteekkapsel. Kent er iemand een goede kapper/kapster in de buurt van Heusden-Zolder die mooie opsteekkapsels kan maken.. of ervaring heeft.Misschien ook een kapper/kapster aan huis zou tijdsparend ...
Andere Reacties: 7 4-2-2008 13:21:54

Tilly
hoe verloopt het afgeven van de enveloppes?
Hoe verloopt het afgeven van de enveloppes?Worden deze aan de bruidegom afgegeven? of staat er iemand bij die deze in ontvangst neemt? En hoe weet je dan van wie welke envelop is?groetjesTilly en Mark23/08/2008
Andere Reacties: 6 4-2-2008 11:22:38

Lore
Bruidskindjes ja/nee
Hey,Nog een knoop die moet doorgehakt worden: bruidskindjes ja dan nee?We hebben niet veel kleine kindjes meer in de familie, behalve een tweeling van 9. We waren eerst niet echt van plan om bruidskindjes te nemen, maar voor het aandragen van de ring...
Andere Reacties: 8 4-2-2008 10:47:58

kim
alternatieve viering
Hello Bruiden! spannend he! ik vind dit allemaal erg leuk om te organiseren. Maar ik zit met wat vraagtekens ivm onze viering. Wij zullen niet trouwen voor de kerk en willen zeker geen aandacht besteden aan wel of niet geloven in iets. Wat er bij ons...
Andere Reacties: 6 4-2-2008 9:22:27

Sandra
ring bruidegom
hallovinden jullie dat de bruidegom een ring met steentjes in kan dragen (diamantjes) of is dit te 'vrouwelijk'?Bij wie heeft de man dit wel gedaan?
Andere Reacties: 9 4-2-2008 8:38:53

Sabine
Sometimes when we touch
Kent er iemand de juiste betekenis van 'Sometimes when we touch' van Dan Hill?
Andere Reacties: 2 3-2-2008 22:37:34

Sabine
Kostenplaatje
We hebben nooit op voorhand een budget opgesteld, wel een concept.Nu deed ik vandaag eens een kostenraming en kwam uit op zo’n 2000euro meer als we gedacht hadden. Gewoon even om te controleren:In mijn beraming zit:Zaal (met drank, eten, bedie...
Andere Reacties: 21 3-2-2008 22:31:47

Nadine
Wie ook op 20-06-08?
Hallo meiden! Ik zag dat er toch ook heel wat bruidjes op een vrijdag trouwen. Ben dus geen uitzondering ... Iemand toevallig op 20-06-08? Waar trouwen jullie? Welke reden voor net die dag? En wat hebben juliie al allemaal wel of niet geregeld?Grtjs ...
Andere Reacties: 3 3-2-2008 20:51:18

serge
menukaart en vrijgezellenavond
hallo iedereen, heeft er soms iemand ideeen voor menukaarten en voorvrijgezellen avond in omgeving van tienen groetjes
Andere Reacties: 0 3-2-2008 20:35:21

Kirsten
auto's
hallo allemaal,weet er iemand een goedkope verhuur van wagens?voor ons als bruidskoppel en misschien voor de suite. ik zie graag beetle cabrioalvast mercikes
Andere Reacties: 5 3-2-2008 20:06:46

Karolien
Getuigen --> HELP: Dilemma
Hey bruidjes,ik zit met een probleempje ivm mn getuigen. Het zit namelijk zo:Vorig jaar ben ik getuige geweest van een van mn beste vriendinnen, en ik vond het een hele eer, en heb die taak dan ook met hart en ziel vervuld. Zij had in totaal drie get...
Andere Reacties: 9 3-2-2008 19:12:58

Nanouchka
avondfeest...
hey,hier ben ik nog eens!We vroegen ons af of je een maaltijd moet bijrekenen voor de DJ, fotograaf,videograaf??? Wie weet er dit?Groetjes, Nanouchka
Andere Reacties: 8 3-2-2008 18:07:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...