Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cindy
live muziek in de kerk + op recepties
Hallo !Wij zijn DRINGEND op zoek naar een groepje of een zanger/zangeres om onze huwelijksmis en eventueel ook onze 2 recepties op te luisteren.Datum: 5 mei 2007Locatie: omgeving MaldegemWij hadden dit groepje ook graag eerst eens aan het werk gehoor...
Muziek - Live Reacties: 11 15-1-2007 13:43:59

Cindy
Live muziek voor in de kerk
Hallo !wij zijn dringend op zoek naar een groepje die live muziek kan brengen op ons huwelijk ( 5 mei 2007 ).We zouden graag ook eerst die personen eens aan het werk zien.Mag altijd mailen cindytje_85@hotmail.com
Andere Reacties: 0 15-1-2007 13:35:41

Tim
ceremoniewagens
Wij zoeken de nieuwe Lexus IS als ceremoniewagens. En we hebben er dus 4 nodig. Help!
Ceremonie Reacties: 2 15-1-2007 11:52:16

Angie
Betaalbare huwelijksreis
Hallo,Wij zijn dit weekend nog een aantal dingen gaan vastleggen voor ons huwelijk op 14 juli. We zijn ook eens een aantal reisbureaus binnengestapt om brochures en prijzen te vragen. Nu moet ik zeggen dat het resultaat is dat ik nu de wanhoop nabij ...
Huwelijksreis Reacties: 13 15-1-2007 10:41:24

els
ondertrouw kerk
Kan iemand ons vertellen wat in ondertrouw gaan, bij de kerk inhoudt?Welke vragen krijgen wij zoal voorgeschoteld?alvast bedankt!
Andere Reacties: 3 15-1-2007 10:10:14

evy
verhuur van suitekleding
hoiik heb een vraagje weet iemand misschien waar je suitekleding kan huren.ik heb er al veel over horen vertellen maar ik vind geen enkele winkel. vandaar dat ik het is aan de andere bruidjes vraag.vriendelijke groeten evy
Kledij - Suite Reacties: 4 15-1-2007 9:10:24

Virginie
wie zoekt nog een cameraman voor 26 mei 2007
Daar wij van onze ouders als kado een videoreportage krijgen maar wij reeds al een contract hadden met een andere cameraman, zijn wij op zoek naar mensen die ons contract zouden kunnen overnemen. Laat maar iets weten indien je meer info wenst e-mail ...
Fotografie Reacties: 5 15-1-2007 0:17:32

Kelly
Vervoer - mini's
Hoihoi,Op 04-08-2007 stappen wij in het huwelijksbootje. We zijn opzoek naar het geschikte vervoer en we hadden de nieuwe mini in gedachte. We hadden echter nog een paar vragen:- iemand een idee waar we die goedkoop kunnen huren (vb: dockx 85 euro/da...
Andere Reacties: 2 14-1-2007 23:26:21

debbie
aan jan ivm afprinten van het misboekje
hallo jan heel erg bedankt voor de tip het is ons heel goed gelukt echt waar we wisten niet hoe we er anders zouden geraken dank je welgroetjes debbie en chris13.07.07
Andere Reacties: 1 14-1-2007 21:56:05

Wendy
visagiste omgeving maaseik, dilsen-stokkem
Hallo,wij trouwen op vrijdag 22 juni 2007 en nu is mijn vraag of jullie een goede visagiste weten (die aan huis komt) regio maaseik, dilsen-stokkem...groetjes wendy22-06-2007
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 14-1-2007 21:40:24

Christophe
Heeft er iemand ervaring met l'Arte della Voce
Hallo,op de beurs in Kortrijk stond er een stand van "l'Arte della Voce". Zij zingen op huwelijksvieringen in de kerk o.a. Ze gaven daar een demo, en ik moet zeggen dat ik onder de indruk was. Maar heeft er iemand ervaring met die mensen? H...
Muziek - Live Reacties: 4 14-1-2007 21:38:10

Elise
prijs drukwerk
Hallo, hoeveel betalen jullie ongeveer voor een uitnodiging. Wij hebben al aan twee drukkerijen inlichtingen gevraagd. Maar bij hen zouden we meer dan 1 euro betalen voor de goedkoopste uitnodiging (met omslag, zonder apart kaartje voor avondfeest of...
Andere Reacties: 9 14-1-2007 21:35:48

fabienne
traiteur
hallo kan mij soms iemand helpen ik ben op zoek naar iemand die belegde broodjes kan maken,omgeving,balen,ham,tessenderlo dank u
Andere Reacties: 2 14-1-2007 20:23:52

Natalie
kostuum
Hallo iedereen,Zou iemand mij kunnen helpen aan adressen waar ik terecht kan om spullen van bekende personen te vinden?? Ik zou mij willen verkleden als een echte Marco Borsato en zoek dus gerief zodat ik sprekend op hem zal gelijken. Ik weet echter ...
Andere Reacties: 2 14-1-2007 20:04:31

Dolores
Live band salsa/merengue
Hello iedereen,wij zijn nog op zoek naar een kleine live band, muziekstijl spaans/latin voor op onze avondreceptie. Heeft iemand een goede referentie? Via internet kom ik telkens uit bij groepjes uit Nederland...Bedankt!!Dolores04/05/07
Muziek - Live Reacties: 1 14-1-2007 19:35:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...