Nu Online
Momenteel zijn er 23 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

fanny
unieke locatie?
ik trouw op 28 september en zou als feestlocatie graag een gebouw met karakter willen. daarom dacht ik aan een oude, leegstaande maar toch goed onderhouden boerenstal. in de regio van roeselare en geschikt voor ongeveer 100 personen. kan iemand me he...
Locatie Reacties: 1 17-1-2007 16:36:13

peggy
kostprijs kerkelijk huwelijk
Hallo bruidjes to be, heeft iemand een idee hoeveel trouwen voor de kerk ongeveer kost.thnxgrtjs
Religie Reacties: 10 17-1-2007 16:25:48

vanessa
huwelijksreis
hallo iedereen,Wij zijn aan het rondkijken voor een huwelijksreis, zoals zovelen dit moment. Nu waren wij na wat opzoekingswerk uitgekomen op Taba in egypte. zou een nieuwe bestemming in egypte zijn. Iemand hier al naartoegeweest? of al goede of slec...
Huwelijksreis Reacties: 5 17-1-2007 15:52:34

Mieke
Aan Heidi, die al reeds getrouwd is
Heidi,Via een reactie op een bericht ben ik bij jou huwelijksfoto's terechtgekomen.Mooie foto's.Wat ik ook prachtig vond was het pakje dat jullie bruidskindje aanhad.Zo schattig !Wij zijn ook op zoek naar zo een pak.Zou je het adres kunnen geven waar...
Andere Reacties: 2 17-1-2007 14:36:35

nathalie
bedanking getuigen
Hallo iedereen.Wie heeft leuke ideetjes om als bedanking te geven aan de getuigen. zijn beide mannelijke twintigers.alvast bedankt voor de tipsNathalie
Andere Reacties: 4 17-1-2007 14:15:28

Joke
Getuigen
Hallo, Wij gaan zowel voor de gemeente als voor de kerk trouwen.Nu zou ik ook graag zowel mijn broer als mijn beste vriendin als getuige hebben.Kan ik één van hen in de gemeente en andere in de kerek als getuigen hebben?Joke
Ceremonie Reacties: 4 17-1-2007 14:01:20

debbie
kapster kapper aan huis gezocht
hallo is er iemand die een kapster kent die aan huis komt het zou zijn voor de regio stekene en sint-niklaas alvast bedanktgroetjes debbie
Andere Reacties: 0 17-1-2007 13:52:11

Ingrid
kapper gezocht
Hoi BruidjesIk zoek een betaalbare kapper in Gent/Gentbrugge die modern kan knippen. Ik heb kort haar en wens een moderne snit. LIefst ook een beetje betaalbaar.Ingrid28/04/07
Andere Reacties: 3 17-1-2007 13:23:52

carmen
Kapper/Kapster
Hey iedereen,Hier ben ik nog eens met een vraagje. Weet er iemand een goede kapper, niet alleen voor opsteekkapsels maar ook in het algemeen in de regio rond Aalst - Wetteren? Iemand die echt goed aan het haar kan werken: baleage (als dit zo wordt g...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 17-1-2007 12:53:38

petra
goedkope fotograaf
halloZijn er mensen die een goedkopere fotograaf kennen in de omgeving van kortrijk?merci
Fotografie Reacties: 12 17-1-2007 12:50:04

Klaartje
Couture Rachel New in Temse
Hallo,zaterdag ga ik voor de eerste keer trouwkledij passen in de bruidswinkel van Couture Rachel New in Temse.Hebben mensen reeds ervaring met deze winkel? Klopt het dat deze winkel goedkoper is dan andere?groetjes,Klaartjeps: Heeft er ook iemand er...
Andere Reacties: 4 17-1-2007 10:22:36

Sarah
visagiste zegt af
Wij trouwen op 27 januari 2007. Vanmorgen 17 januari belt de visagiste af. Kan er mij iemand een visagiste aanraden in de buurt van Roeselare?
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 17-1-2007 9:40:30

Els
Goedkope originele ideetjes
We hebben pas gebouwd en onze spaarpot is gewoon leeg. Toch willen wetrouwen en er iets leuks alternatiefs van maken. T meeste showgedeeltewillen we laten vallen maar iets van feest/drink/receptie willen we tochdoen. Hoe hebben jullie dat opgelost of...
Ideeën Reacties: 15 17-1-2007 8:34:45

andy
Kostprijsvraagjes feest?
We gaan starten met de voorbereiding van ons huwelijk en zitten met vele kostprijsvraagjes. Wat we zullen doen als feest zal veel afhangen van de kostprijs. Daarom zouden we graag wat richtprijzen kennen .Bijvoorbeeld:- Iets fuifsachtig met frietkraa...
Locatie Reacties: 6 17-1-2007 8:30:23

Sabine
Trouwring gevonden!! 05/12/2005
Hallo iedereen,Mijn verloofdes grootvader heeft een trouwring gevonden in Kuurne. Op de inscriptie staat Julie en Koen 05/12/2005. De ring is van de bruidegom en is van Amici Steel!Graag reactie!mvg,Sabine31/03/2007
Kledij - Accessoires Reacties: 1 17-1-2007 8:16:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...