Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vân
Bruidsmake-up en bruidskapsel bij mij thuis regio Melsele
Ik zoek nog naar iemand die mijn bruidsmaquillage en bruidskapsel thuis wil verzorgen (+ 6 tal personen) op 07/07/07. Ik ben van Melsele (Beveren-Waas te Oost-Vlaanderen).
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 20-1-2007 10:50:39

Vân
Feestzaal Hotel Beveren
Heeft er iemand soms al ervaring met Hotel Beveren, we houden er namelijk ons huwelijksfeest.Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 20-1-2007 0:45:36

daisy
thema
misschien reeds vroeger gevraagd maar met welk thema werkten jullie in de mis? tips?
Andere Reacties: 1 19-1-2007 23:33:45

My
Iemand ervaring met Barbara Devriendt?
Dag iedereen,Vandaag maakten we kennis met fotografe Barbara Devriendt (www.huwelijksfoto.net). Haar formule spreekt ons erg aan, want we willen enkel een fotosessie van een 3-tal uur doen, zonder foto-album en beschikbaarheid v.d. negatieven. Haar p...
Fotografie Reacties: 3 19-1-2007 22:40:46

Ann
Aankondiging
Hallo, wanneer hebben jullie familie en vrienden op de hoogte gebracht van jullie trouwplannen? Is anderhalf jaar te vroeg? Hoe hebben jullie dat aangekondigd?
Andere Reacties: 4 19-1-2007 21:58:37

Elke
me ro you taart ornamentje
hallo bruidjesIk ben op zoek naar een ornamentje voor op de bruidstaart van "me to you". ik weet dat ze bestaan maar kan ze nergens vinden. En op sites (ebay, ed) zijn ze leestal al verkocht. Weet iemand hoe of waar ik dit kan verkrijgen? l...
Andere Reacties: 6 19-1-2007 21:47:40

janssens
stof voor trouwkleed-stofwinkels?
hallo allemaal,ik heb mijn broekpak gevonden op internet, mijn vriendin maakt het speciaal voor mij, wat een hele eer is. Kent iemand van jullie leuke stof-winkels, regio maakt niet uit!Heel veel plezier nog, alvast bedankt!Jorien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 19-1-2007 21:32:53

K
Bruidssuite Oostende of Brugge
Hallo,Kent iemand soms een romantisch hotel in Oostende of Brugge waar het ideaal zou zijn om de huwelijksnacht door te brengen?Alvast bedankt voor alle tips!!
Andere Reacties: 1 19-1-2007 21:04:31

Merle
binnen-en buitenlocatie omg. Meeuwen
Hoi, wij trouwen 11/08/2007 en zijn op zoek naar leuke locaties voor onze fotos omg. Meeuwen-Peer-Bree-Bocholt. Ben heel blij met leuke tips van jullie....Alvast bedankt
Locaties - Fotografie Reacties: 2 19-1-2007 20:12:25

Klara
etentje burgerlijke trouw
Hi,Wij zouden na onze burgerlijke trouw iets willen doen in kleine kring. En bourgondiërs als we zijn, zouden we willen gaan eten. IS er iemand die een leuk kader kent voor te gaan eten? Of eventueel een leuk concept?In de buurt van Antwerpen, m...
Andere Reacties: 0 19-1-2007 16:30:07

Klara
HULP: huwelijksreis Tanzania en Kenia
Hallo allemaal,Wij hebben onze zinnen gezet op een huwelijksreis naar het noorden van Tanzania, aan de grens met kenia. Nu heb ik al heel wat brochures aangevraagd maar zie door het bos de bomen niet meer. We willen een 2 weken door de natuurparken t...
Huwelijksreis Reacties: 5 19-1-2007 16:27:42

valerie
keileuk
Hoi bruidjes,Ik heb toevallig bij het zoeken op het net een pagina gevonden waar je gratis en heel makkelijk een eigen huwelijkssitesite kan maken, je hebt een gastenboek, fotos, enz.. echt leuk. Ik had deze site aangemaakt als verassing voor mijn vr...
Ideeën Reacties: 1 19-1-2007 14:46:38

Lies
KARINE:OPENLUCHTTROUW
Dag Karine,ik las in een van de berichten (over Norbert van Rent a Priest) dat jullie geen priester vinden die openlucht wilt trouwen.Wij trouwen op 30-6-7 in het park van de Abdij van Kortenberg (zijn zelf van Borgerhout) en onze priester heeft hier...
Ceremonie Reacties: 4 19-1-2007 14:34:20

Nathalie
Dj Jeeps Music
Hey hallo iedereen,heeft iemand ervaring met Dj Jeeps Music (regio Brugge)?groetjesNathalie
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 19-1-2007 13:34:10

kristl
visagiste
Hey,weet iemand een goede visagiste uit de regio Waregem die aan huis komt?
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 19-1-2007 12:31:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...