Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

miranda
hummer te huur
Hummer H3 limousine beschikbaar. Deze Hummer is uniek in België.Ook voor uw huwelijk is deze Hummer de blikvanger van de dag !Goede prijzen en service gegarandeerd.www.hummertehuur.be0472/20.72.20
Homohuwelijk Reacties: 0 20-1-2007 16:20:03

debbie
zoek karikaturist
hallo,wij trouwen op 10 augustus 2007.en we zouden graag onze gasten verassen met een karikatuur (die zelf op het feest getekent word).kent er iemand van jullie een betaalbare? of weet er iemand anders leuke ideetjes om het feest op te fleuren?mvg de...
Andere Reacties: 4 20-1-2007 16:11:11

Veerle
Overnachting id buurt van Temse???
Hallo iedereen,Wij trouwen op 18 augustus in het Schaliënhuys in Temse (Tielrode). Familie en vrienden komen van over heel Vlaanderen en veel van hen vragen nu al of er slaapgelegenheid in de buurt van de zaal is. Als ik 'google', vind ik eigenl...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 20-1-2007 16:07:40

fien
creme karre
Hallo,Als ons huwelijk voor de wet gedaan is willen we iedereen voor het stadshuis verrassen met een ijsje?kennen jullie adressen in regio roeselare waar we dit zouden kunnen verkrijgen?fien22/06/2007
Andere Reacties: 1 20-1-2007 13:49:05

Inge
foto-album
hoi medebruidjesvandaag zijn we reeds 98 dagen getrouwd (jaja, de tijd vliegt vooruit), en straks mogen we eindelijk om onze foto-album bij de fotograaf. ik ben echt super benieuwd naar het resultaat !!! ik hou jullie op de hoogte!!!
Andere Reacties: 1 20-1-2007 13:46:29

Veerle
Ceremoniemeester?
Hey iedereen,Mijn vriend en ik trouwen op 25.08.07 en waren eigenlijk niet van plan een ceremoniemeester te nemen. Maar nu begin ik toch te twijfelen of het niet gemakkelijker zou zijn om er toch een te hebben op onze dag... We weten het niet zo goed...
Andere Reacties: 10 20-1-2007 12:26:13

elke
chocoladeverrassing
Hallo,mijn vriend is superzot van chocola en zou hem op het dessertenbuffet van onzen trouw willen verrassen met een creatie van chocolade. Ken wel iemand die dat zou kunnen maken, maar zoek wat inspiratie voor een ontwerp.
Andere Reacties: 5 20-1-2007 12:17:10

kurt
zaal ter poorte
HalloHeeft er al iemand een trouwfeest gegeven in zaal Ter Poorte te Wellen of bijgewoond?Aan te raden?Groetjes
Andere Reacties: 1 20-1-2007 11:46:22

Jotje
Fotograaf regio West-Vlaanderen
Hallo, Kent iemand van jullie een goede fotograaf die wel zijn negatieven wil afgeven? Ikzelf ben amanteur hobbyfotografe en zou graag enkele negatieven van ons trouwfoto's op cd-rom hebben, maar zijn nog geen enkele goede fotograaf tegengekkomen die...
Andere Reacties: 5 20-1-2007 11:30:10

Carmen
Allround zangeres! Carmen Anna
Carmen Anna, Allround zangeres. www.carmenanna.be Alle genres alle gelegenheden. Meer dan 300 keuzenummers! Ceremonies in de kerk, recepties, en avondviering.Kijk op mijn site voor een overzicht van mijn repertoire en mogelijkheden!Groetjes en veel g...
Muziek - Ceremonie Reacties: 0 20-1-2007 11:17:04

Carmen
Allround zangeres
Carmen Anna, Allround zangeres. www.carmenanna.be Alle genres alle gelegenheden. Meer dan 300 keuzenummers! Ceremonies in de kerk, recepties, en avondviering.Kijk op mijn site voor een overzicht van mijn repertoire en mogelijkheden!Groetjes en veel g...
Muziek - Live Reacties: 0 20-1-2007 11:15:22

Carmen
Allround zangeres
Muziek - Live Reacties: 0 20-1-2007 11:15:08

evy
ringkussen
heeft er iemand een idee waar je orginele ringkussens kan vinden. eerder niet echt een kussen maar iets anders.alvast bedankt
Andere Reacties: 5 20-1-2007 11:08:42

Vân
Bruidsmake-up en bruidskapsel bij mij thuis regio Melsele
Ik zoek nog naar iemand die mijn bruidsmaquillage en bruidskapsel thuis wil verzorgen (+ 6 tal personen) op 07/07/07. Ik ben van Melsele (Beveren-Waas te Oost-Vlaanderen).
Andere Reacties: 3 20-1-2007 10:52:00

Vân
Bruidsmake-up en bruidskapsel bij mij thuis regio Melsele
Ik zoek nog naar iemand die mijn bruidsmaquillage en bruidskapsel thuis wil verzorgen (+ 6 tal personen) op 07/07/07. Ik ben van Melsele (Beveren-Waas te Oost-Vlaanderen).
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 20-1-2007 10:51:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...