Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

karolien
couture paule
Dag iedereen,ik trouw op 01/09/07 en dus wordt het stilaan tijd om op zoek te gaan naar de perfecte jurk. Op het internet zag ik een heel mooi kleedje van het merk cymbeline. Op de site van couture Paule in Bree las ik dat ze dit merk daar verkopen. ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 22-1-2007 9:33:29

Natacha
draaiboek gezocht!
Hallo,heeft er soms iemand een voorbeeld van een draaiboek liggen van jullie trouw die we mogen gebruiken als voorbeeld?Want we hebben besloten om geen ceremoniemeester te nemen en het door een vriend te laten doen.groetjes en alvast 1000 x merci!Nat...
Ceremonie Reacties: 4 22-1-2007 9:20:27

Jo
PARTYSOUND & DB_PICTURES
Hey,Gisteren zijn we naar de beurs in Gent geweest en boekten er onze dj en camera.Het zijn PARTYSOUND & DB_PICTURES geworden."Dj PARTYSOUND"hadden we al aan het werk gezien en dat was een keitof feest maar heeft er iemand ervaring met ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 22-1-2007 8:41:38

marieke
bruidsjurk prijs
hallo, weet iemand soms wat de prijzen ongeveer zijn voor een bruidsjurk van maryliss? groetjes ps. weet iemand nog een goede kapper rond roeselare?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-1-2007 8:19:03

sophie
praatpaal
Hey,heeft iemand ervaring met "de praatpaal", zoiets als in man bijt hond. Ze leveren een praatpaal die dienst doet op je feest. De genodigden kunnen er dan berichten inspreken. Ik vind het een superleuk idee en had graag eens reacties erov...
Andere Reacties: 11 21-1-2007 22:41:15

A
luchthavenvervoer regio Antwerpen
Hoi,Onze touroperator biedt zelf geen luchthavenvervoer aan. Weet iemand van jullie misschien een bedrijf waarop wij een beroep kunnen doen in de regio Antwerpen?GroetjesMieke
Andere Reacties: 7 21-1-2007 22:05:35

Mieke
Fusée's - waar kopen?
Hallo, bij de openingsdans hadden wij graag fusée's uitgedeeld aan de genodigden. Waar zou je dit kopen? Een vurwerk winkel? Vragen bij een bakker? Een restaurant?Alvast mercie,Mieke
Andere Reacties: 3 21-1-2007 21:07:39

Jotje
IMPERIAL BRASS
Hallo, Heeft iemand van jullie met ervaring met de band IMPERIAL BRASS uit Vichte voor de kerkviering? Of al positive of negative kritieken over gehoord? Mijn vriend is verzot op blaasinstrumenten en zou die gasten graag inhuren (hopenlijks vind de ...
Locaties - Viering Reacties: 1 21-1-2007 20:25:09

andy
bedrag cadeaus trouwfuif
Hoi,We zijn momenteel aan het nagaan of we het ons wel kunnen veroorloven om een feest te geven. We denken voor 's avonds aan een soort fuif, maar waar wel met eten (friet, broodjesbar, soep, ...). Kunnen jullie ons zeggen wat er gemiddeld gegeven ...
Voorbereiding Reacties: 13 21-1-2007 20:22:47

Isabel
huis kopen, vroeger trouwen voor de wet?
Hallo,wij trouwen op 11 augustus 2007. Heel wat ligt al vast voor die dag. Nu gaan wij woensdag de compromis voor ons droomhuis tekenen. Ik vroeg me af of we niet beter onze trouw voor de wet vervroegen. Ik weet niet of dit een grote rol speelt voor ...
Juridisch Reacties: 6 21-1-2007 19:12:07

A
inhoud uitnodiging - persoonlijke gegevens?
HoiIk ben aan het proberen om zelf onze uitnodigingen in elkaar te steken. Het ziet er al heel aardig uit vinden we zelf, alleen heb ik wat plaatsgebrek om alle info erop te krijgen.Ons feest is in beperkt gezelschap, dus enkel mensen die ons heel g...
Uitnodigingen Reacties: 3 21-1-2007 18:02:43

Mieke
Trouwkleed San Patrick te koop
Hallo,Ik verkoop mijn trouwkleed wegens plaatsgebrek. Ik ben gehuwd in september 2006.Het gaat om een rok en een cache-coeur in wilde zijde van San Patrick (inclusief schoenen). De nieuwprijs voor dit alles was €1550. Ik verkoop het voor S...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 21-1-2007 13:52:52

Sarah
CD voor in de kerk
Hallo,Wij hebben onze liedjes voor in de kerk gekozen en willen ze nu graag op CD opnemen. Een tijdje geleden heb ik hier op het forum echter iets gelezen over welk type CD je moet nemen zodat er geen problemen zijn bij het afspelen in de kerk. Weet ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 21-1-2007 13:40:04

Nele
Make-up
Hallo,Kent iemand een goede visagiste regio Kuurne/Kortrijk die aan huis komt?
Andere Reacties: 0 21-1-2007 13:30:17

Inge
fotografie Schutte
hoi iedereenben gisteren om mijn foto-album geweest bij fotograaf SChutte uit Wetteren, en kmoet zeggen, het is echt een aanrader. kost misschien wel iets meer geld, maar het resultaat is gewoonweg adembenemend.ben echt superblijgroetjesInge
Andere Reacties: 5 21-1-2007 13:27:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...