Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wendy
openingsdans
Hallo, wij zijn nog aan het twijfelen over het liedje voor onze openingsdans, dus ik ben wel eens benieuwd om te horen welke nummers jullie zoal kiezen?Groetjes,Wendy5.5.07
Openingsdans Reacties: 13 24-1-2007 10:44:29

Véronique
Volgorde binnenkomen kerk
Hey allemaal,Ik had twee vraagjes.Eerst en vooral, als je binnenkomt in de kerk, wie loopt eerst en wie loopt laatst? Komt de suite eerst en dan de bruidegom met zijn moeder en de bruid met haar vader, of de suite pas hierna? of hoe werkt dat nu juis...
Ceremonie Reacties: 4 24-1-2007 9:21:00

Daisy
Haaraccesoires
Dag bruidjes,Ik ben op zoek naar assecoires voor in mijn haar. Ik heb al verschillende winkels afgelopen, maar nergens iets te vinden.Ik word er een beetje weemoedig van.Kan iemand mij helpen. Wij wonen in de streek rond Oudenaarde.GroetjesDaisy
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 24-1-2007 8:33:08

Uschi
Kostrprijs trouwjurk
Hallo iedereen!Mijn vriend en ik gaan trouwen op 20 oktober 2007 en sinds zijn aanzoek (24 december 2006) ben ik bezeten door het bezoeken van allerlei sites met bruidsjurken. Ik heb voortdurend het gevoel dat ik een verkeerde keuze ga maken, wil zo ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 21 24-1-2007 8:06:43

Lindsay
kleuren
HalloMijn verloofde ontwerpt zelf onze uitnodigingskaarten. Nu heb ik (en onze ouders) wat problemen met de kleuren. Deze zijn zwart en heel fel rood. Ook onze ceremoniemeester raadt deze kleuren af (zwart is namelijk rouw en rood te fel). Deze raadt...
Uitnodigingen Reacties: 8 24-1-2007 0:50:20

Micheline
kledij volwassen bruidsmeisjes
halloIk trouw op 21 juli 2007 en ik heb 3 volwassen bruidsmeisjes. Ik heb een probleem voor het vinden van kledij voor de bruidsmeisjes. Blijkbaar zijn er niet veel winkels die zo'n kledij verkopen of verhuren (het moeten ongeveer 3 dezelfde kleedjes...
Andere Reacties: 6 23-1-2007 23:38:46

arianne
dinnerdance
hallo,Wij trouwen voor de 2de maal en nu zag ik dat men in braemhof een dinnerdance, met live-music en dansgelegenheid verzorgen. heeft iemand daar ervaring mee?We zouden met een familiekring van ongeveer 30 personen zijn. Lijkt me anders wel een opl...
Ideeën Reacties: 1 23-1-2007 22:23:18

Gwen
feestzaal
Joepie!We hebben ze gevonden. Onze fuifzaal. Ideaal voor ons, goed gelegen, parking, lage huur, ...en vooral nog vrij op 20/07. Toch al een hele last die van onze schouders valt. Nu al het andere nog.Bedankt voor de reacties op mijn oproep.Groetjes G...
Andere Reacties: 1 23-1-2007 21:14:19

sofie
Bedankjes
Hoi allemaal, Net als zovelen zijn ook wij op zoek naar originele bedankjes. Zelf vonden we het idee wel leuk om een kraslotje te geven. Mijn idee was om dit te verpakken in een schatkistje/ flesje met dopje van kurk en dit dan in een grotere schatki...
Andere Reacties: 5 23-1-2007 20:45:06

Ine
Ceremoniemeester Gerd Bylois
Hallo,we hebben hier op het forum al wat gelezen over Gerd Bylois als ceremoniemeester, maar wie heeft zijn gegevens? Misschien e-mail, telefoonnummer ofzo? Bedankt alvast!
Ceremonie Reacties: 1 23-1-2007 20:26:20

Laurent
Eigen trouwsite maken trouwen.com
Hoi,Sommige onder jullie hebben hun eigen website met trouwen.com vanachter. Waar vind ik dit? Ik zou graag gratis als het kan ook onze website maken!Groetjes,
Andere Reacties: 3 23-1-2007 20:03:36

Jessika
Huw.reis: zoek luxe all-in...
Hey hey,Ik heb al zo'n 14 dagen geleden jullie hulp al eens nodig gehad i.v.m. onze huwelijksreis maar ik ben er nog niet uit hoor. We zijn al tot de conclusie gekomen dat qua budget en klimaat Europa de beste keuze zal worden. Maar nu ben ik al bijn...
Andere Reacties: 5 23-1-2007 19:47:15

Wendy
tip: kledij bruidskindjes
Hallo iedereen,Een tip om wat geld te sparen: in Beveren-Leie is er een winkel, 'Alfabri' (ik post nog het adres heb het nu niet bij de hand) waar je kinderkledij kan kopen van het merk Gymp van de collectie van het vorige jaar, dit voor minder dan d...
Kledij - Suite Reacties: 4 23-1-2007 19:39:27

Klaartje
Bruidskleding Sofie in Deinze
Hallo allemaal,ik heb toch afgezien van mijn bezoekje naar Couture Jetty in Melsele en een afspraak gemaakt donderdag bij Bruidskleding Sofie in Deinze.Heeft er al iemand ervaring daar? De foto's op de site waren al veelbelovend...groetjes,Klaartje28...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 23-1-2007 17:41:37

marieke
bruidsjurk
hallo, kent er iemand de bruidswinkel scarpellini in oostende. ik zou daar eens willen gaan, maar ik heb ook nog een afspraak in een andere zaak. groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 23-1-2007 17:08:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...