Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

A
Corsages - voor wie?
HoiGeven jullie de vrouwen uit de suite ook een corsage, of is dit enkel voor de mannen?GroetjesMieke
Bruidsboeket Reacties: 3 26-1-2007 13:34:00

AN
KASTEEL OUDEBERG GERAARDSBERGEN
Hallo!!Wie kent of heeft ervaring met feestzaal L' Orangerie des Roses aan kasteel oudeberg te Geraarsbergen?Wij hadden graag wat referenties gehad ivm organisatie, keuken, ... De zaal staat ons erg aan, maar kennen niemand die er al zijn feest gegev...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 26-1-2007 13:11:37

Sheron
stadhuis Leuven
Helaba,Wie trouwt er in Leuven (en wanneer) of wie is er al getrouwd in Leuven? En weet iemand of je daar een receptie mag doen of niet en wat de kosten allemaal zijn...Groetjes,Sheron2-2-2008
Andere Reacties: 8 26-1-2007 12:49:33

Fieke
Vrijgezellenavond
Hello,Heeft er soms iemand een idee hoe het restaurant noemt in Gent waar ze allerlei grappige dingen met jou uithalen en waar veel vrijgezellenavonden starten?Ik zou de mijne daar ook graag beginnen...Alvast bedankt!Groetjes,Fieke 7/07/2007
Ideeën Reacties: 5 26-1-2007 12:39:56

Marijke
kapper buurt Hamme
Zijn er bruidjes die in de buurt van Hamme getrouwd zijn / zullen trouwen?Ik ben namelijk op zoek naar een kapper/kapster die haar kan opsteken, op een speciale manier... in de buurt van Hamme.Iemand een idee?Marijke
Andere Reacties: 8 26-1-2007 12:39:55

Ellen
Kostprijs huwelijk wet Hamme
Hallo Kelly,In jouw berichtje vroeg je mij wat de kostprijs was van de wet in Hamme hé.. Wel, dit zijn de prijzen :*Huwelijksboekje : 15 euro*Zegels Huwelijksboekje : 6.50 euro*Ceremonietaks : 50 euroGroetjes.
Andere Reacties: 3 26-1-2007 12:21:26

stefanie
wanneer nieuwe collectie van kinderkledij
Hey bruidjes,Weet iemand van jullie wanneer we moeten beginnen zoeken naar kledij voor de bruidskindjes. Ik wil nl iets uit de communiecollectie. Maar wanneer komt die binnen?thanksgroetjes stefanie
Kledij - Suite Reacties: 5 26-1-2007 10:24:16

Lies
Prijs trouwboekje, trouwen voor de wet,...
Goeiemorgen allemaal!Gisteren waren we even aan het budgetteren, maar wij hadden geen idee hoeveel het wettelijke gedeelte van de trouw kost. We trouwen niet voor de kerk, dus we gaan het iets uitgebreider doen in het gemeentehuis.Hebben jullie een i...
Andere Reacties: 15 26-1-2007 8:04:45

Marijke
dressed by jill (nederland)
hey toekomstige bruidjes,zijn er mensen onder jullie die ervaring hebben met "dressed by jill"? ben even op de site gaan kijken en ze hebben daar precies wel leuke dingen aan best wel interessante prijzen (vb een bh voor rond de 40 euro t.o...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 25-1-2007 23:09:25

Marijke
wat is een ondertrouw?
heykan iemand mij uitleggen wat een ondertrouw is? en is er zowel voor de kerk als voor de wet een ondertrouw?groetjes,Marijke040807
Andere Reacties: 4 25-1-2007 22:50:19

Ine
Witte Limo's
Hallo iedereen,wij zijn nog op zoek naar 2 witte limousines voor ons huwelijk op 18/08/2007.We hebben al verscheidene bedrijven gecontacteerd, maar witte zijn blijkbaar telkens reeds bezet. Iemand die nog bedrijven kan doorgeven? Graag iets modernere...
Ceremonie Reacties: 9 25-1-2007 22:22:37

Tilly
VRIJGEZELLE FEEST
Hoi,Weet er iemand een leuke karaokebar in de omgeving limburg, antwerpen,vlaams-brabant?Heeft er toevallig nog iemand leuke ideetjes voor een vrijgezelle avond?Laat alles maar komen!!!!Groetjes
Voorbereiding Reacties: 1 25-1-2007 20:07:30

Ine
Dirk Jacobs
Heeft er iemand ervaring met het dj team van Dirk Jacobs uit Diepenbeek?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 25-1-2007 19:38:52

Jessy
uitnodiging
hallo,Ik ben op zoek naar "geschept" papier. Kan iemand mij zeggen waar ik dit kan vinden? Heb al een paar winkels aangedaan en vele hebben dit niet! Hopelijk kan er mij iemand helpen!
Uitnodigingen Reacties: 7 25-1-2007 19:38:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...