Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Klara
Le cannonier of trou aux biches - mauritius
Hallo,Heeft er iemand ervaring (goed of slecht) met deze hotels? Of kan er iemand een ander goed hotel aanraden op Mauritius? Is de drank en het eten duur in deze hotels? Beter een all in kiezen?Alvast bedankt!Klaar
Andere Reacties: 5 30-1-2007 12:51:49

Ilse
TIP afdrukken van 'boekje' in Word
Deze link bevat een beschrijving over hoe je 't instelt en hoe je 't afdrukt:http://office.microsoft.com/nl-nl/word/HP030729491043.aspxHopelijk helpt dit velen verder...Groetjes,Ilse12 mei 2007
Ideeën Reacties: 2 30-1-2007 12:42:53

D
budget voor feestzaal zonder traiteur
Hallo! Wij zijn van plan een feestzaal te huren maar zelf het eten te verzorgen. De drank willen we wel van de zaal afnemen maar evengoed zelf een brouwer nemen. Weet er iemand hoeveel een zaal zou vragen voor het gebruik van hun accomodatie? Ik gelo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 30-1-2007 11:31:00

Veroniek
Foto voor op uitnodiging
Dag medebruidjes en anderenWij ontwerpen onze uitnodigingen zelf en ik moet zeggen dat alles vrij goed gelukt is tot nu toe...Maar nu laat mijn inspiratie me in de steek voor onze foto. Het probleem is dat ik die foto, door mijn schoonzus of broer wi...
Uitnodigingen Reacties: 8 30-1-2007 11:19:37

Els
schikking misboekje
Hallo, Kan iemand me vertellen hoe we de schikking van ons misboekje mooi kunnen krijgen in 'microsoft word'?Groetjes,Els
Religie Reacties: 9 29-1-2007 21:43:25

Kirsten
cabrio en kapsel
Hey bruidjes,Wij trouwen in een cabrio en zullen vooraan zitten, omdat je er maar met twee in kan. Ik ben wel wat bang dat er tegen dat we in het gemeentehuis of de kerk aankomen, niets meer overblijft van mijn kapsel. Heeft iemand daar ervaring me...
Andere Reacties: 3 29-1-2007 20:19:18

Lieke
bruidsboeket vriezen
Hallo allemaal,Ik heb een vraagje in verband met het vriezen van een bruidsboeket. Ik zou dat heel graag laten doen omdat je dan echt de vorm en de kleur van je boeket bewaard. Nu vind ik nergens terug op het net hoeveel dat precies kost...Kan er mij...
Bruidsboeket Reacties: 6 29-1-2007 19:53:40

eva
ervaring met fotograaf luc deconinck maldegem
Hoi, Wij hebben fotograaf Luc de coninck uit maldegem gekozen en ik vroeg me af wie met hem al ervaring heeft? groetjes
Fotografie Reacties: 0 29-1-2007 19:49:08

katleen
waar en wanneer
Hallo ! wij trouwen op 27/10. Ikzelf heb mijn trouwkledd al gevonden, maar wanneer moeten we het kostuum voor mijn ventje gaan kiezen ? Hij zou dit willen gaan huren. Weet er iemand een goede winkel in regio Anwterpen met veel keuze ? Alvast bedankt ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 1 29-1-2007 19:11:25

A
Bruidsboeket vraagjes regio Wijnegem-Deurne-Borgerhout
Hoi toekomstige bruidjes,Ik heb nog wat vragen over het bruidsboeket, ik hoop dat jullie me kunnen verderhelpen.Wij zijn op zoek naar een bloemenwinkel die een mooi bruidsboeket en corsages kan maken. Heeft iemand van jullie ervaring met een winkel ...
Bruidsboeket Reacties: 4 29-1-2007 19:01:07

Patricia
suite
Ik heb deze vraag nog maar pas gesteld, maar vermits ik het dringend nodig heb...(dag lijkt plots heel dicht bij)Weten jullie hoe zit het met de volgorde van de suite naar het gemeentehuis en van het gemaantehuis naar de kerk? Ik had het hier al eens...
Andere Reacties: 4 29-1-2007 18:46:07

veerle
trouwen in het buitenland
Hallo,Zijn er koppels die net zoals wij in het buitenland trouwen of getrouwd zijn. Wij trouwen eind dit jaar in Curaçao. De reacties moeten niet over Curaçao gaan het mag ook over andere landen gaan.Mercikes
Andere Reacties: 4 29-1-2007 16:05:56

Isabel
Zoektocht naar trouwkleed
Wie kan me helpen, waar is m'n vriendelijk en niet opdringerig. Bij Pierre - Yves een oudere verkoopster wou me, opdringerig, een eigen creactie verkopen (nogal duur). Bij andere vind ik dan het aanbod beperkt. Wie kan u mij aanraden. Ik hou van d...
Andere Reacties: 23 29-1-2007 15:15:36

Mieke
gemeentehuis
hey, wij trouwen binnen 6 maand, dus vanaf nu kunnen we naar de gemeente om alles laten vast te leggen. Maar weet er iemand of we iets moeten meenemen van papieren? (trouwboekjes van de ouders ofzo)GroetjesMieke
Voorbereiding Reacties: 5 29-1-2007 13:48:50

Jessie
Uitnodigingen
Helaba,Ik heb hier al een paar keer gelezen dat jullie je uitnodigingen zelf ontwerpen. Ik zou dit ook graag doen omdat het anders toch echt wel duur word. Nu vroeg ik mij af waar jullie je inspiratie en ideetjes vandaan halen. Hebben jullie speciale...
Uitnodigingen Reacties: 5 29-1-2007 13:38:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...