Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

VERA
dankviering
hallo nele,eerst en vooral van harte proficiat,ja graag jullie dankviering, ook graag je mail adres en van zodra ik onze dankviering op papier zet krijg je het met mailfijn weekendvera
Ceremonie Reacties: 0 2-2-2007 14:42:30

VERA
DANKVIERING
HALLO ANITAja graag jullie dankviering mijn mail VEKEVIN@hotmail.comdank je wel en van harte proficiatvera
Ceremonie Reacties: 0 2-2-2007 14:37:42

carmen
Fotostaandertjes met clip?
Bruidjes, kunnen jullie me helpen? Ik ben op zoek naar fotohouders zo op een staander met een speldje/knijper bovenaan. Als jullie begrijpen wat ik bedoel. Waar zou ik dit kunnen vinden? Alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 3 2-2-2007 14:14:13

Loth
binnenlocatie voor fotoreportage
hallo.Wij zijn nog op zoek naar een locatie in de buurt van Maaseik waar we eventueel bij regen binnen mooie foto's kunnen maken? We kennen genoeg plekjes buiten waar we bij mooi weer foto's kunnen maken, maar een binnenlocatie is moeilijker te vinde...
Fotografie Reacties: 0 2-2-2007 13:19:16

Evelien
Ceremoniemeester gezocht omgeving De Pinte
Kunnen jullie mij helpen met het geven van enkele namen van goeie ceremoniemeesters in de buurt van De Pinte en Nazareth?Alvast bedankt.Groetjes,Evelien
Andere Reacties: 3 2-2-2007 13:12:39

wendy
HEEL ERG BEDANKT MAAIKE!!!
Graag wil ik Maaike bedanken voor het vinden van mijn jurk op internet!! Urenlang had ik gezocht zonder iets te vinden en de winkel had ook geen folder voor mij.BEDANKT Maaike!!Wendy
Andere Reacties: 10 2-2-2007 11:13:17

VERA
notarisakte
hallo, wij zijn beiden gescheiden en gaan nu voor 2 de keer voor de wet trouwen, moeten wij vooraf bij notaris gaan ( gaan trouwen zonder contract)?moet er een akte opgesteld worden,groetjes
Juridisch Reacties: 1 2-2-2007 11:10:50

Elke
huwelijksreis - Mauritius
Weet iemand wat voor weer we kunnen verwachten tijdens de maand juli in Mauritius(noord-oosten)?Groetjes
Huwelijksreis Reacties: 5 2-2-2007 11:03:30

VERA
dankviering
hallo,mijn vriend en ik zijn beide gescheiden en hebben besloten te huwen, voor de wet is er geen probleem maar in de kerk kunnen wij alleen een dankviering hebben, kan iemand me zo n voorbeeld geven van een viering?dank u
Ceremonie Reacties: 6 2-2-2007 10:57:54

Sheron
ebay jurk
Helaba bruidjes die op zijk naar een jurk,Ik heb op ebay wat zitten kijken en ik kom altijd ene uit China tegen die voor ongeveer 100 euro de jurk in jou maat maakt en opstuurt, hebben jullie hiermee al ervaring?Groetjes,Sheron 02-02-2008 (nog juist ...
Andere Reacties: 4 2-2-2007 10:36:55

greetje
samenlevingscontract of huwen voor de wet bij aankoop huis
Wij hebben eergisteren de compromis voor ons huis getekend en op 30 maart verlijdt de akte bij de notaris. Nu willen we allebei op papier hebben staan hoeveel eigen middelen we apart ingebracht hebben bij de aankoop van dit huis. Zodat als iets moes...
Juridisch Reacties: 6 2-2-2007 9:30:14

K
Wie kan ons helpen met DJ?
Hallo,Wij trouwen eind mei 2007. Wij hadden reeds een DJ vastgelegd maar omwille van persoonlijke redenen heeft hij moeten afzeggen. De trouwdatum is echter niet zo ver meer dus wij zouden graag dringend een nieuwe DJ vinden. Liefst geen "ouboll...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 13 2-2-2007 7:17:36

Lien
Kloppen de geruchten over het kasteel van Saffelaere?
Wij zijn eventueel van plan om volgend jaar te trouwen in het kasteel van Saffelaere. We zijn daar een kijkje gaan nemen en zijn wel enthousiast. Maar na het lezen van sommige berichten beginnen we wel wat te twijfelen! Is er echt te weinig eten? Ik ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 1-2-2007 22:46:52

Lien
Kloppen de geruchten over kasteel van Saffelaere?
Wij zijn eventueel geïnteresseerd om volgend jaar te trouwen in het kasteel van Saffelaere. We zijn daar een kijkje gaan nemen en zijn wel enthousiast. Maar na het lezen van sommige reacties hier beginnen we toch te twijfelen. Is er echt te wein...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 1-2-2007 22:44:56

evy
prijzen avondfeest?
hallo medebruidjes,wat zijn jullie prijzen van een avondfeest en wat doen jullie? het is om een idee te hebben, want ik pieker me bijna zot ik weet niet wat ik wil doen warm en koud buffet of iets helemaal anders ik weet het niet ik hoop dat jullie m...
Voorbereiding Reacties: 20 1-2-2007 21:09:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...