Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evi
vrijgezellenparty
Ik ben getuige op de trouw van een vriendin en daardoor "belast" met de organisatie van de vrijgezellenparty. Hebben jullie ideetjes/tips hoe we die dag kunnen indelen; wat we allemaal zouden kunnen organiseren?
Andere Reacties: 6 6-2-2007 14:28:46

Hannelore
fotograaf of student fotograaf gezocht regio Anzegem
Hallo, op 6/04/2007 gaan wij trouwen. Wij trouwen enkel voor de wet. Toch zouden wij graag enkele mooie foto's hebben van deze dag. Kennen jullie iemand? Liefst betaalbaar.
Fotografie Reacties: 6 6-2-2007 14:26:18

Debby
Ik ga hem vragen :-)
Hey everyone...Ik ben klaar om volgende maand een verlovingsring te kopen om mn ventje ten huwelijk te vragen. Hij zal dat niet snel vragen omdat hij bij z'n ex een week voor hij haar wou vragen, bedrogen werd. Hij heeft dus bang om het zelf te vrage...
Voorbereiding Reacties: 5 6-2-2007 13:49:11

Veerle
bedrukte bedankjes
Hey bruidjesGraag had ik voor onze getuigen iets gegeven waar bv bedankt in staat bedrukt en eventueel de namen. Ik had gedacht aan zeep of een fles of zo. Heeft er iemand een idee waar ik dat kan vinden? Liefst Vlaams Brabant.
Ideeën Reacties: 5 6-2-2007 13:24:13

Sophie
Steven Chys
Hallo, Heeft er iemand ervaring met ceremoniemeester Steven Chys uit Gits? Alvast super bedankt,Fien
Andere Reacties: 8 6-2-2007 13:13:53

Sophie
Visagiste regio Brugge
Hallo,Ik ben op zoek naar een goede visagiste in regio Brugge die aan huis komt. Alvast super bedankt!Groetjes,Sophie
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 6-2-2007 13:11:31

demeyer
Fotoalbum
HeyIk ga onze foto's achteraf zelf inplakken. Ben nu op zoek naar een groot album, met een kaft of een doos bij om hem in te schuiven weet je wel? Maar, blijkbaar is een bedrag van 250 euro geen uitzondering.... Weet iemand waar ik zo'n mooie(en lie...
Fotografie Reacties: 5 6-2-2007 12:45:24

ann
witte duiven
hoi,wij trouwen op 13/4/2007 en we zouden graag een koppel witte duiven loslaten aan het gemeentehuis. Weet iemand waar we 2 witte duiven zouden kunnen vinden in de streek rond aalst en wat dat kostgroetjes
Andere Reacties: 3 6-2-2007 12:38:54

janssens
Ann: Partituurwinkels?
Hallo An, je reageerde op mijn berichtje ivm de pianopartituren..Heb je toevallig de websites waar je de partituren online kan bestellen? Bedankt!Je kan ze ook gewoon doormailen:jorien_janssens@yahoo.com
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 6-2-2007 12:02:49

Tim
Feestzaal
Als feestzaal twijfelen we tussen salons de Romree en salons de Waerboom. Kent iemand de reputatie van beide zalen, en dan meer bepaald betreffende de hoeveelheid eten en bediening.Thankx
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 6-2-2007 10:28:00

Barbara
Muziek kerk: help!!!
Hoi,Door omstandigheden kan het muziekgroepje die wij op het oog hadden om de muziek in de kerk (regio Gent) te verzorgen niet komen. Wij trouwen binnen 6!weken al dus zitten we met een groot probleem. We zijn op zoek naar een band/koor/groepje die e...
Muziek - Ceremonie Reacties: 10 6-2-2007 9:57:21

smurfenbier
kppl zkt spiegeltent?!
Wij willen heel graag trouwen in een spiegeltent. Idealiter sept 2007, maar we willen al eens flexibel zijn.Jammer genoeg is zo'n tent (te) duur voor ons. Iemand een idee waar er eentje op een vaste locatie staat? Iemand een tent gehuurd voor een aan...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 5-2-2007 22:13:38

MONIA
Tweedehands Ian Stuart gezocht...
Hallo,Ik ben op zoek naar een tweedehands trouwjurk van Ian Stuart, meer bepaald de jurk 'frangipani'. Volgens mij is het een nieuwe jurk dit seizoen, dus ik vrees dat dit moeilijk zal worden, maar ik kan het proberen!Alvast bedankt voor jullie react...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 5-2-2007 21:13:32

arianne
ideeen voor klein feest (dinner dance)
graag had ik geweten of er nog mensen een feest gegeven hebben zoals bvb dinner dance? Graag gaven we een trouwfeest, maar dat is nu echt een beetje te duur vinden we persoonlijk. We willen huwen in september, enkel voor de wet, maar willen na het e...
Ideeën Reacties: 3 5-2-2007 20:45:22

patricia
2 uitnodigingen
hoe oplossen ? ons huwelijk is op 16/06/2007 , voor naaste familie en een enkele kennissen geven wij een klein feestje . op30/06/2007 willen we een drink met de rijdende friet frietkraam geven voor ongeveer een 120 personen . dat zijn mensen van ons ...
Andere Reacties: 2 5-2-2007 19:33:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...