Nu Online
Momenteel zijn er 273 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kirsten
welke instaties op de hoogte brengen...?
Hallo,Weet er iemand welke instaties er allemaal op de hoogte dienen gebracht te worden van het feit dat je getrouwd bent? Ik denk bv. aan je werkgever...Alvast bedankt voor de reacties!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 4 9-2-2007 8:40:57

Evi
bedankliedje
Hey medebruidjes,Ik ben nog op zoek naar een mooi liedje om mijn ouders en grootouders te bedanken. Een liedje met een heel mooie tekst.Ik heb hier op het forum al gelezen dat iemand "Bedankt" voorstelde van Frans Bauer omdat dat zo'n mooie...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 9-2-2007 1:36:32

Evi
liedje gezocht
Hallo,Weet er iemand hoe dat liedje juist heet dat ze soms op trouwfeesten spelen. Meestal wordt er tijdens dat liedje dan door iedereen in de zaal met een servet ofzo gewuifd. Ik had dat een hele tijd geleden gezien in een aflevering van de Pfaffs...
Ideeën Reacties: 3 9-2-2007 1:29:14

debbie
traiteur voor hapjes ?
hallo, wij trouwen op 10-08-07.wij geven geen avondfeest maar een trouwfuif.nu ben ik op zoek naar iemand die voor hapjes kan zorgen voor ongeveer 100 personen regio knesselare oost-vlaanderen. ik kan de gasten maar moeilijk zonder iets terug naar hu...
Andere Reacties: 2 8-2-2007 21:04:43

ellen
trouwvervoer
Hallo,Wij zijn op zoek naar origineel trouwvervoer en zijn terecht gekomen bij Publi-bus in Meeuwen-Gruitrode. Heeft iemand met deze firma ervaring?Groetjes!
Andere Reacties: 0 8-2-2007 19:57:41

Dominique
chocoladefontein op trouwreceptie
Hoi,In september trouwen wij en we zijn van plan om onze gasten op de receptie te verrassen met iets totaal nieuws, nl. een reuze chocoladefontein. Wij hebben dit fenomeen ontdekt in de VS waar het een ware hype is. Het is stijlvol spektakel en boven...
Andere Reacties: 4 8-2-2007 18:18:35

Wouter
Live band Duas
Wij zijn Duas, een akoestische band met eigen nr's.We treden op tijdens trouwfeesten, recepties, evenementen klein en groot. Ook muziekcafés zoals het Depot in Leuven staan reeds op onze palmares.We spelen volledig naar jullie vraag/genre. Dus v...
Muziek - Live Reacties: 1 8-2-2007 15:34:29

aurélia
locatie provincie antwerpe
hey,ik ben nieuw op het forum...mijn vriend heet me zaterdag gevraagd(en ik heb ja gezegd)...we zouden in oktober willen trouwen maar zijn nog op zoek naar een mooie locatie...ofwel vrij van catering of waar dat de cateringsprijs meevalt( avondfeest ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 8-2-2007 15:23:49

Lobke
Bruidslingerie Lier
Heeft iemand van jullie ervaring met Bruidslingerie Lier, een winkel die wordt openghouden door Katrijn die ooit in Big Brother mee deed? Loont die winkel de moeite om eens van West-Vlaanderen naar Lier te rijden? Veel keuze, aangename bediening? Bed...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 8-2-2007 15:20:21

sofie
misviering
hallo bruidjes, weet er iemand of het echt noodzakelijk is om tijdens de misviering te beloven dat je kinderen gaat aanvaarden tijdens jullie huwelijk of kan dat eventueel ook anders geformuleerd worden. aangezien ik al 2 kinderen heb uit en vorige r...
Andere Reacties: 4 8-2-2007 14:28:49

mieke
kapster/visagiste omgeving Boom
Hallo bruidjes,is er iemand die een goeie kap(st)(p)er en een goeie visagiste weet in de omgeving van Boom? Wij trouwen wel pas in september, maar ik zou nu toch al een beetje een idee willen hebben van mijn haar en make-up.Groetjes,Mieke
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 8-2-2007 13:25:35

debbie
trouwkleed
hey hallo,doet er soms iemand van jullie je kleed weg?aangezien wij een heel klein budget hebben moet ik op zoek gaan naar tweedehandsjurk :(ikzelf heb maat 40-42.moest er mij dus iemand kunnen helpen dan zou ik dat ten zeerste apprecieren.alvast bed...
Andere Reacties: 5 8-2-2007 13:15:02

Machteld
burgerlijk en kerkelijk huwelijk samen?
Hallo,wij zijn sinds 2 weken verloofd. In december willen we graag trouwen. We weten echter niet of we op dezelfde dag of een aparte dag voor de wet en de kerk trouwen? Alle bemerkingen zijn welkom...
Voorbereiding Reacties: 11 8-2-2007 13:14:04

els
kostuum E&R
Heeft iemand er een idee van hoe de prijzen liggen voor een kostuum bij E& R (Beverlo)?We willen iets dat achteraf nog draagbaar is.Thanks!
Andere Reacties: 1 8-2-2007 12:36:26

pascale
uitnodigingskaarten
Hallo,Kan er ons iemand helpen om een tekstje op te stellen?Wij hebben onze uitnodigingskaarten deze week gaan halen en zijn iets uit het oog gezien.We hebben 2 soorten kaarten.1: voor voor de receptie van 17 tot 19 uur1: voor om 20 uurNu zijn we ver...
Andere Reacties: 1 8-2-2007 12:07:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...