Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jotje
geen suite in de kerk
Hallo, Wij willen geen suite doen bij het binnenkomen in de kerk. Zijn er nog mensen die dit doen zonder suite? Iemand van jullie ideetjes hoe het wel dan te doen? groetjes Jotje
Andere Reacties: 2 10-2-2007 18:15:25

Nathalie
locaties fotoreportage omgeving hasselt
kan iemand ons leuke ideetjes geven voor locaties voor onze foto's? In de buurt van Hasselt?Nathalie14/04/2007
Locaties - Fotografie Reacties: 1 10-2-2007 18:13:23

fons
locaties voor trouwfoto's
Wij zoeken lokaties zowel binnen als buiten voor trouwfoto's in de omgeving van Brecht (noorden van antwerpen)
Locaties - Fotografie Reacties: 1 10-2-2007 16:47:53

sadia
Bruidsboeket
Hoi allemaal,Kennen jullie goede sites voor bruidsboeketten. Kwestie van wat ideën op te doen. Heeft er iemand van jullie een idee wat een bruidsboeket, corsage en bloemenversiering in de kerk (stoel + altaarstuk) ongeveer kost? Draagt men tegen...
Andere Reacties: 2 10-2-2007 16:20:54

Caroline
Kapsel/Make-up aan huis regio Limburg
Hey allemaal, Ik trouw op 28 juli 2007 en ben nog op zoek naar iemand die thuis (Hasselt) mijn haar en make-up kan doen. Kunnnen jullie mij iemand aanraden?Alvast bedankt, Caroline
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 10-2-2007 15:03:15

Magaly
op zoek naar een stola
Wij trouwen op 24 februari en ik ben nog op zoek naar één ding, een stola om over mijn schouders te gooien want ik veronderstel dat het binnen 14 dagen geen 30° gaat zijn, weet iemand waar ik dat eventueel kan huren of kopen, witte kle...
Andere Reacties: 1 10-2-2007 14:49:40

natascha
student fotografie mariakerke - gent
wij trouwen op 8 juni en zijn opzoek naar een student fotografie, die leuke foto's wil nemen gedurende enkele uren, geen poses maar leuke sfeermomenten
Fotografie Reacties: 4 10-2-2007 13:14:17

Veerle
Dianna David
Hey, weet er iemand of je bij Dianna David een afspraak moet maken om te gaan passen? Ik zou graag vandaag eens langs gaan, maar de telefoon is altijd bezet. Op de website staat er alleszins niets over vermeld.Veerle
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-2-2007 11:34:55

Sarah
kapster visagiste antwerpen
Hoi, weet er iemand of er een goede kapster en visagiste is omgeving ekeren? Bedankt
Andere Reacties: 1 10-2-2007 11:13:27

Evi
mambo of rumba met trouwjurk?
Hoi iedereenWij willen graag een mambo of rumba dansen als openingsdans. Maar is dit haalbaar met een trouwjurk? Ik heb een onderrok, dus mijn rok zelf staat redelijk breed... Weten jullie of dit haalbaar is???
Openingsdans Reacties: 4 10-2-2007 11:05:58

Isabel
AAN SISSI
Hey Sissi,toevallig ben ik te weten gekomen hier dat jij van Ninove bent. Ik ben je hier bij de berichten al dikwijls tegen gekomen maar wist niet dat we eigelijk zo dicht bij elkaar wonen. Wij zijn van Haaltert, tussen Ninove en Aalst. Wanneer trouw...
Andere Reacties: 1 10-2-2007 10:35:10

Lieselot
dansfeest na diner voor alle vrienden....ideetjes en tips
Aangezien wij een heel grote familie en vriendenkring hebben, zijn wij nog aan het zoeken naar de ideale formule voor het feest.We denken eerder aan receptie (voor zakenrelaties enz), feest met eten voor familie en dichtste vriendenkring en daarna he...
Ideeën Reacties: 3 10-2-2007 9:51:51

anouk
foto's omgeving Bilzen?
Hallo, ik ben op zoek naar een mooie plaats om foto's te trekken na het huwelijk. Als buitenplaats zouden we alden biesen nemen. Nu zijn we eigenlijk nog op zoek naar een originele plaats om binnen foto's te nemen (in geval van regen) Liefst ergens e...
Fotografie Reacties: 1 9-2-2007 23:42:54

I
traiteur omgeving Antwerpen (Malle - Zoersel)
Hoi allemaal,Wij zijn op zoek naar een traiteur-beenhouwer voor middag- en avondfeest. Wij hebben er reeds een aantal gecontacteerd. Maar als wij vragen of ze werken met een contract, is het antwoord overal neen. Zij zeggen dat we hen moeten vertrouw...
Andere Reacties: 2 9-2-2007 21:22:16

I
twijfel naaister trouwjurk omgeving Zoersel
Hoi,Wat zouden jullie doen in mijn situatie? In een blaadje zag ik het telefoonnummer van iemand die trouwkleren maakt. Ik ben er naar toe gegaan en heb in de trouwblaadjes de jurk gevonden die ik mooi vond. Zij was ook heel enthousiast en zag dit zi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 9-2-2007 21:12:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...