Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

eveline
het bruidsparadijs in Kapellen
Beste mede-bruidjes,Dit moet me toch eventjes van het hart...onze voorbereidingen zijn al goed vooruit gegaan maar wat accessoires betreft en extra's is er nog wel wat werk. Op de trouwbeurs van Gent stond een stand van het Bruidsparadijs. Ik was ze ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 11-2-2007 15:59:25

aurélia
kasteel wissekerke bazel
heyheeft er iemand ervaring met kasteel wissekerke te Bazel (kruibeke)?groetjesaurélia
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 11-2-2007 15:58:58

Marisa
geschenk voor de bruidegom
Hoi allemaal,ik wou mijn vriend graag verrassen op de dag met een klein geschenkje van mij voor hem. Ik lees vaak in boekjes dat horloges vaak gegeven worden maar hij draagt dat niet graag. Een armband of ketting betwijfel ik ook of hij dat zou drage...
Andere Reacties: 2 11-2-2007 15:54:29

bart
Een hoeve of boerderij in zuid west vlaanderen
Heeft iemand een leuke tip? We zoeken een hoeve of boerderij in de regio zuid west vlaanderen. Heeft iemand ervaring met de Luciditeit in Aalbeke?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 11-2-2007 14:41:01

Isabelle
bruidslingerie help
Hallo, Ik ben van Erpe Mere. Weet er iemand in die omg van aalst een winkel zijn waar ze bruidslingerie verkopen? Alvast bedankt voor jullie reactie!!
Voorbereiding Reacties: 5 11-2-2007 14:33:22

Isabelle
bruidslingerie help!
Hallo, Ik ben van Erpe Mere.Weet er iem
Voorbereiding Reacties: 0 11-2-2007 14:31:13

kim
kapster regio Mortsel-Edegem
Hallo,weet er iemand een goede kapster waar ik ofwel voor zeven uur al terecht kan ofwel die naar mij thuis kan komen?Moet rond 8U15 terug thuis zien te geraken en moet er tussenin ook nog langs de visagiste...pff..hoe doen jullie dit eigenlijk zo op...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 11-2-2007 12:33:43

Jamaïca
leeftijd bruidskindjes
halloOnze bruidskindjes zouden op het moment van onze trouw allebei 2jaar6maanden zijn. Het is een jongen en een meisje. Nu was onze vraag of dat niet te jong is. Moeten we daar nog een ouder kindje laten bijlopen of zou dit lukken met enkel de kindj...
Andere Reacties: 4 11-2-2007 11:58:30

A
(welke) collega's uitnodigen of niet....
HalloIk zit al weken te piekeren over het al dan niet uitnodigen van mijn collega's, en als ik het wel zou doen: wie wel en wie niet? Ik zal mijn situatie even uitleggen en hoop dat jullie me een beetje raad kunnen geven, zodat ik eindelijk een besl...
Andere Reacties: 10 10-2-2007 20:57:05

Katrien
kapper regio Oudenaarde
Hallo, Ik ben op zoek naar een kapper/kapster (eventueel aan huis) om mijn haar op te steken in regio Oudenaarde. Als jullie iemand weten?
Andere Reacties: 1 10-2-2007 20:25:05

Katrien
teksten voor op de uitnodiging
Hallo, Wij zijn bezig met ons uitnodiging samen te stellen. Hebben jullie soms traditionele en iets minder traditionele teksten voor op de uitnodiging. Wij zijn van plan om ons huwelijk zelf aan te kondigen, maar vinden niet 'de' tekst.Alvast bedankt...
Uitnodigingen Reacties: 0 10-2-2007 20:18:00

Annabel
orgineel nummer gezocht
Hallo,Wij zijn op zoek naar het nummer you are the reason maar enkel de versie met sarah. Kan iemand ons hieraan helpen en snel ook want wij trouwen vrijdag al 16/02??Dank u,Annabel
Andere Reacties: 1 10-2-2007 19:27:50

Annabel
origenele nummer gezocht?
Openingsdans Reacties: 0 10-2-2007 19:26:43

Veerle
bedankt liedjes
Hey bruidjes,heeft er iemand 'bedankt' van frans bauer gevonden? Of een ander nederlandstalig nummer om de ouders te bedanken (behalve bedankt lieve ouders want dat had mijn zus). engels gaan de moeders toch niet verstaan.
Ideeën Reacties: 1 10-2-2007 18:28:50

Veerle
vervoer familie
Dag bruidjes,ik zoek nog vervoer voor de familie (ong 15 pers, ja kleine familie). Wij hebben een oldtimer maar de familie moet nog vervoerd worden. Ze komen samen bij mijn ouders, 1 straat van het gemeentehuis en de feestzaal is daar in de buurt. Du...
Ideeën Reacties: 2 10-2-2007 18:24:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...