Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
Artifo of Silk Foto?
HalloHeeft iemand van jullie ervaring met Isabel van Oyen (Artifo in Lotenhulle) en/of met Jeroen Vandeweghe van Silkfoto (Jabbeke)? Als we puur foto's vergelijken vinden we de foto's van Silkfoto beter, maar we hadden eigenlijk niet zo'n goed gevoe...
Fotografie Reacties: 3 12-2-2007 15:18:37

debbie
uitnodigingen, afbeeldingen??
hallo,ik wil grag zelf onze uitnodigingen maken. maar ben op zoek naar een afbeelding die ik kan gebruiken als achtergrond.heb al gezocht op google enz..maar niets gevonden die je daarvoor wel kan gebruiken.weet er iemand waar ik dat zou kunnen vinde...
Andere Reacties: 1 12-2-2007 13:40:56

debbie
uitnodigingen , afbeeldingen ?? help?
Andere Reacties: 0 12-2-2007 13:38:35

Ilona
Stills - Porcini
Kent er iemand een winkel die "Stills" verkoopt? Porcini heb ik momenteel al gevonden in Aalst en Gent, denk ik.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 12-2-2007 13:25:35

Magali
kostuum girbaud
Ik heb voor mijn "aanstaande" een heel mooi kostuum gezien bij Deleye in Brugge van Girbaud. Ze hebben hem helaas niet meer in voorraad, noch in de andere winkels. Weet er iemand waar ik het nog zou kunnen vinden, liefst in West-Vlaanderen?...
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 12-2-2007 13:11:05

Wout
Pierre yves winkels
Hallo allemaal,Ik ga volgende week maandag voor de eerste keer op ontdekkingstocht in de wondere wereld van bruidskledij... Ik zou naar Pierre-Yves gaan maar ik ben aan t twijfelen tussen Aalst en brussel. Hebben ze hetzelfde aanbod in beide winkels?...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 12-2-2007 13:03:59

Sofie
Feestzaal regio Gent
Hey halle,Zoals de meesten zijn we op zoek naar en feestzaal. We zijn al langsgeweest bij Kasteel Sanderling, de Zilverreiger. Blijkbaar zou Sanderling nogal duur zijn t.o.v. andere zalen? Klopt dit? Heeft iemand nog voorstellen voor de regio Gent bu...
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 12-2-2007 12:44:39

Ilona
Tervenne - Langdorp - zaal Onder 't Riet
heeft er iemand ervaring met deze feestzaal? Heeft er al iemand een BBQ gedaan? De menu's spraken ons enorm aan, in tegenstelling tot de pakweg 10 andere zalen die we gezien hebben. Bediening - genoeg eten - 100 dinergasten goed te doen? We zouden tr...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 12-2-2007 12:04:11

Isabelle
bruidslingerie
Hey saskia en isabel, alvast bedankt voor jullie rectie!. Ik trouw op 10 augustus 2007. Mijn kleed enzo is al besteld maar vind geen lingerie. Ik moet een bh hebben zonder bandjes. heel dringend want moet binnenkort mijn kleed gaan passen. Maar op ve...
Voorbereiding Reacties: 5 12-2-2007 11:28:18

Ilona
Gewone cocktailjurk om te trouwen
Hallo,ik ben op zoek naar een trouwkleed, maar niets wit(incl. ecru, brons,...) en ook geen suitekledij. Waar ik naar op zoek ben is eigenlijk meer een soort "galabalkleed", of "cocktaildress" een sjiek kleed (mag ook halflang of ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 12-2-2007 11:27:47

Sofie
Overnachting gezocht regio Kuurne
Eey,ik was eigenlijk op zoek naar een plaats om te overnachten regio Kuurne. Ik trouw namelijk in augustus in Maelstede en aangezien al mijn collega's van Antwerpen komen, zocht ik een goedkoop hotel/motel/jeugdherberg waar ze eventueel kunnen overna...
Andere Reacties: 4 12-2-2007 9:43:20

gaetane
Hotel Beveren
Hoi iedereenWij zijn op zoek naar een feestzaal, zoals velen onder jullie zeker.Heeft iemand ervaring met hotel Beveren? Of heeft er iemand daar al naar een feest geweest?Bedankt alvast voor de reacties
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 12-2-2007 9:16:20

Kirsten
Prijs juwelen LR
Hoi,Weet er iemand hoeveel de juweeltjes van Linea Raffaelli ongeveer kosten? Weet iemand ongeveer de prijs van de halskettingen?Alvast bedankt!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Kledij - Accessoires Reacties: 4 12-2-2007 8:44:14

Evi
cadeau ouders
hey,Weten jullie een leuk en origineel cadeau om aan de ouders te geven om hen te bedanken?groetjes,evi
Ideeën Reacties: 2 11-2-2007 23:50:37

Evi
vriesdrogen bruidsboeket
Hallo medebruidjes,Zijn jullie van plan om jullie bruidsboeket te laten vriesdrogen of niet?Heeft er iemand een idee van de prijs hiervan?Groetjesevi
Bruidsboeket Reacties: 7 11-2-2007 23:35:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...