Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sigrid
fotolocatie omgeveing meise
hallo,heeft er iemand info wat je allemaal moet doen, als je foto's in the plantentuin van Meise wilt maken?Moet je toegangsgeld betalen?Kent er iemand leuke locaties in de omgevening van Meise - Merchtem?alvast bedanktgroetjesSigrid
Locaties - Fotografie Reacties: 3 14-2-2007 10:00:38

Peter
een leuke valentijn toegewenst
Ik wens iedereen een leuke valentijn toe.groetjesDj Karmelietjewww.discobarkarmelietje.net
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 14-2-2007 9:46:40

Mieke
tekstje geld voor huwelijksreis
Beste medebruidjesIk ben op zoek naar een tekstje/rijmpje voor de cadeautip dat weergeeft dat wij alles reeds hebben maar dat we graag van het geld op huwelijksreis zouden gaan. heb daarnet de site reeds doorzocht maar niet echt iets gevonden. Kunn...
Huwelijksreis Reacties: 12 14-2-2007 9:03:41

Elke
Aan Sissi
Hallo,Blijkbaar komen wij elkaar steeds weer tegen. Ons bruidskleed in dezelfde winkel gehaald en nu blijkbaar ook naar Jamaïca op huwelijksreis. In welk hotel zitten jullie(wij in couples swept away, vertrekken op woensdag 4/07)?Groetjes
Andere Reacties: 3 14-2-2007 8:48:55

Van Daele
verslag van ons huwelijk
Hallo Bruidjes in spe,Zoals jullie wel zullen zien zit mijn huwelijksag er al een tijdje op. Ik en mijn ventje Jurgen trouwden op 16 december. Het werd een onvergetelijke dag. Ik kan enkel zeggen geniet van elk moment want 's avonds lig je samen i...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 13-2-2007 23:06:58

wendy
aan saskia ( sas 677)
Hallo saskiaZou ik mogen vragen waar je het kostuum gevonden hebt? Want ik vind 150 euo wel heel goed meevallen.groetjes wendy
Andere Reacties: 1 13-2-2007 22:12:26

Anneleen
Faculty Club Leuven
Hallo! Wij hebben een optie genomen op de Faculty Club in Leuven. Wie kan er zijn ervaringen over deze feestzaal meegeven? En over de catering Bart Claes? Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-2-2007 22:10:55

tinneke
offerande
Wij zijn op zoek naar ideetjes voor tijdens de offerande. We zouden graag hebben dat alle aanwezigen een wens voor ons op een blaadje schrijven. Deze mogen ze dan naar voor brengen. Nu zoeken we een originele vorm voor het blaadje en een manier va...
Ideeën Reacties: 5 13-2-2007 21:30:46

benny
Partysound
Goeiedag even iets meedelen . We hebben onlangs op trouwfeest gezeten met DJ partysound en het was echt slecht ! Muziek werdt gewoon nummer na nummer gedraaid en allemaal oude muziek, echt het vermelden niet waard ! Dus aan alle trouwers 1 boodsc...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 21 13-2-2007 20:52:13

Vân
Waar en wanneer trouwen jullie?
Wie geïnteresseerd is kan zijn huwelijksdatum en -plaats hier achterlaten.Het is wel tof om te weten of dat er nog koppels zijn die op jullie dag trouwen en wie weet nog wel in dezelfde gemeente! :o)Wij:Michel en Vân trouwen op 07/07/07 in...
Andere Reacties: 67 13-2-2007 19:21:27

Jana
Voorschot kleed?
Hallo!Volgende week is het eindelijk zover en ga ik mijn kleed uitzoeken. Ik vraag me alleen af of er dan meteen een voorschot moet betaald worden? En hoeveel is dit? Of wordt het kleed in zijn geheel betaald wanneer je het afhaalt?
Andere Reacties: 13 13-2-2007 18:42:29

Lies
Wat met de ceremoniewagens tussen de viering en de receptie?
Wat doen jullie met de ceremoniewagens tussen de trouw zelf en de receptie?De bruidswagen gaat mee om foto's te nemen, maar wat met de volgwagens? Bij ons zouden die 5 uur moeten stilstaan tussen de trouw en het moment dat de suite moet vertrekken na...
Ceremonie Reacties: 5 13-2-2007 16:27:48

anouk
wie gaat er nog naar Cyprus? Of ervaringen?
Hallo! Gaat er nog iemand op huwelijksreis naar Cyprus? En zo ja, waar ergens? Ik denk erover om naar Limassol te gaan, omdat er van hieruit veel gedaan kan worden. Heeft iemand hier misschien ook ervaring mee? Of is al daar geweest?Groetjes Anouk ...
Andere Reacties: 4 13-2-2007 16:14:16

Katrien
bedrukte lollies
Dag allemaal!ik heb een vraagje... weet iemand van jullie waar je lollies kan laten bedrukken met bv. een foto?bedankt voor de hulp!groetjes,Katrien
Ideeën Reacties: 2 13-2-2007 16:06:36

Lies
Welke bruid heet er nog Lies?!
Hallo!ik ben hier al een paar keer naamgenootjes tegengekomen, en vroeg me maar af waar en wanneer jullie allemaal trouwen?!Wij trouwen op 30 juni, in de tuin van de abdij van Kortenberg!Grtz!Lies
Andere Reacties: 4 13-2-2007 15:10:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...