Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annabel
de grote dag
Hallo,k wou gewoon even laten weten dat het vandaag de grote dag is en we zijn bloednerveus...normlaa moesten we nog in ons bedje liggen maar raar maar waar we konden niet meer slapen dus maar even een berichtje plaatsen...Annabel
Andere Reacties: 15 16-2-2007 6:56:29

wendy
erg leuke site met alles wat je zoekt
Hallo mede - bruidjes.Ik heb een toffe site gevonden met van-alles-en-nog-wat voor de huwelijksdag,vrijgezellenavond,..Echt de moeitewww.weddinggiftshop.nl.veel surfplezierWendy
Andere Reacties: 2 15-2-2007 23:49:13

tamara
Kapper/visagist regio Sint-truiden
Hoi iedereen,ik ben op zoek naar een kapster/visagiste regio Sint-truiden die niet al te duur is. Ik heb al eens op de site van Michelangelo atelier gekeken maar die is voor mij toch wel erg duur. De kapper hoeft niet per se aan huis te komen.Groetje...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 15-2-2007 20:54:28

Kelly
Dilemma collega's
Hey,Ik werk sinds vorig jaar in een bedrijf met ongeveer 40 werknemers. Een selectie maken is onmogelijk, ik werk met iedereen nauw samen.Bedrijfsfeesten en fuiven worden steeds zonder partner gedaan. Vooral omdat niemand de partners eigenlijk kent e...
Andere Reacties: 8 15-2-2007 20:39:13

Kelly
Aan Veerle en Jan ( Hamme O-vl)
HallokesIk heb in een berichtje gelezen dat jullie op 29 September voor de kerk trouwen in Hamme , in welke kerk trouwen jullie dan wij trouwen die dag in de Zouaaf kerk , welleuk dat er nog iemand diezelfde dag hier trouwt .Groetjes kelly 29/09/07
Andere Reacties: 1 15-2-2007 20:37:37

wendy
aan wendy die trouwt op 22.06.07
hallo naamgenoot,das ook toevel, waar jioj je bruidsschoenen hebt gekocht daar heb ik mijn trouwkleedje gekocht.Naar schoenen had ik daar nog niet gekeken omdat ze bijna niks hadden staan.Ik heb wel een boekje meegekregen maar daar staan geen prijzen...
Andere Reacties: 1 15-2-2007 20:12:51

Marie
Vervoer suite
Wij zoeken nog vervoer om ons en de suite naar het stadhuis, de kerk en de feestzaal te brengen. Hiervoor hadden we graag gewone 'chique' auto's (BMW, audi, ...) met chauffeur en dus geen limousines, bussen, oldtimers etc... Weet er iemand waar we di...
Ceremonie Reacties: 3 15-2-2007 18:34:04

elke
bedankingen
hallo, ik zou als bedanking aan de gasten kleine flesjes jenever willen geven met een persoonlijk etiket. Weet iemand waar ik die kan vinden (internet of in de omgeving van Tienen - Diest.Groeten Elke
Ideeën Reacties: 6 15-2-2007 17:30:13

elke
vrijgezellendag
Hallo, Wij trouwen op 13/7 en ik moet een lijst opstellen wat ik wil doen bij mijn vrijgezellendag. Ik heb hier echt geen gedacht van. Kan iemand mij helpen met ideeen.groeten Elke
Ideeën Reacties: 6 15-2-2007 17:22:35

Karolien
huwelijksreis - gezondheidsproblemen
Hallo!Wij trouwen op 10 augustus dit jaar en zijn volop aan't zoeken naar een geschikte huwelijksreis.We dromen van een romantische, liefst exotische bestemming (we zien ons al logeren in houten hutjes op het strand vol palmbomen, graag met massages ...
Huwelijksreis Reacties: 13 15-2-2007 17:13:28

els
onderrok trouwkleed
Ik ben mijn trouwkleed zelf aan het maken. Nu heeft men mij aangeraden om voor onder dat kleed een onderrok te maken/kopen. Kan iemand mij vertellen hoeveel zo'n onderrok ongeveer kost in een bruidswinkel? Kan je dat ook zonder kleed kopen?Dank u!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-2-2007 14:42:03

Lies
ORIGINEEL BEDANKJE!
Hallo!voor wie op zoek is naar iets origineels om je gasten te bedanken: wij gaan waarschijnlijk een 'levensboom' nemen, dat is een boom gemaakt van bananenbladeren, met daaraan allemaal gekleurde mandjes die je zelf kan vullen. Oorspronkelijk is he...
Andere Reacties: 4 15-2-2007 14:25:02

Kristel
Geen suite?
Hoi,Ik weet niet goed hoe we de suite (of eerder niet-suite) moeten organiseren.We willen geen vervoer huren en dus eigenlijk gewoon zelf naar de kerk willen rijden maar ik zou wel met mijn papa willen binnenkomen en dus ook met hem in een auto zitte...
Ceremonie Reacties: 7 15-2-2007 14:22:37

Sylvia
Disc Jockey
Wij trouwen op 07.07.07 en zijn nog op zoek naar een DJ voor 's avonds. Ook hadden wij graag geweten wat de prijs is dat hiervoor wordt gevraagd.Alvast bedankt voor jullie reacties.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 15-2-2007 13:21:02

kristl
tafelthema
Hey,Weet er iemand een leuk thema voor de tafels.
Andere Reacties: 5 15-2-2007 12:48:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...