Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tamara
Wie kent de trouwzaal van Sint-truiden?
Hoi bruidjes, ik trouw op 15/09 op het gemeentenhuis van Sint-truiden dus was ik bij open momumentendag eens een kijkje gaan nemen. Het is een prachtige zaal, maar aan de grote tafel kunnen maar 8 mensen zitten, en dan staan er tegen de muur nog hoop...
Ceremonie Reacties: 1 16-2-2007 18:54:54

Lies
kort tekstje
Hallo allemaal,ik ben druk bezig met het zoeken van een kort gedichtje om bovenaan onze uitnodigingen te zetten. Heeft iemand suggesties? Ik heb al gezocht op www.gedachten-gedichten.nl maar vind er niks dat er echt uitspringt. Alle suggesties zijn w...
Uitnodigingen Reacties: 12 16-2-2007 18:51:36

Hannelore
fotograaf gezocht:amateur, student (Regio Waregem, Anzegem)
Hallo, op 6/04/2007 gaan wij trouwen . Wij trouwen enkel voor de wet. Wij hebben nog steeds niemand gevonden die enkele mooie foto's van ons kan nemen.Kan iemand ons daarbij helpen?Alle tips zijn welkom.Groeten
Fotografie Reacties: 2 16-2-2007 17:09:39

Kelly
Bruidskleed Linea Rafaelli
Hey medebruidjes Ik heb men kleedje besteld van Linea Rafaelli , nu heb ik er een prentje van maar niet in de kleur waarin ik het besteld heb , heeft er soms iemnd enig idee waar ik een prentje vindt van men kleed maar dan in het Ivoor . Het gaat ove...
Andere Reacties: 5 16-2-2007 16:47:11

Anja
auto
hallo,Wij zijn nog op zoek naar een mini cooper cabrio om ons naar het gemeentehuis en de kerk te rijden. Eventueel nog enkele coopers om de familie in te vervoeren.Voor een schappelijk prijsjewie kan ons helpen
Andere Reacties: 5 16-2-2007 15:04:53

Anja
Hallo,Wij zijn op zoek naar een lokatie om mooie foto's te maken omgeving van houthalen - Helchteren, zonhoven, genk.
Locaties - Fotografie Reacties: 3 16-2-2007 15:02:10

gritkin
goede visagiste gezocht
hoi bruidjes, mijn vriend en ik trouwen op 14 juli 07 en het begint te korten nu! trouwjurk en kapsel zijn al in orde maar ik zoek nog iemand die men make- up kan doen. eventueel aan huis. kent er iemand een aanrader wel in oost vlaanderen omgeving a...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 16-2-2007 14:33:42

Siska
Morgen vrijgezelle!!!
Hallo! Morgen is het mijn vrijgezellendag (ik trouw 24 feb voor de wet en 10 maart voor de kerk). Ik moet morgen om 9u 's morgens klaar staan voor "een dag vol verrassingen".Ik ga mijn hart vasthouden want ik hoop echt niet dat ze me een te...
Andere Reacties: 4 16-2-2007 12:06:20

Ilse
Frustraties: vriendin van m'n broer in de suite
Hallo,Ik ga hier nu toch ook eens m'n hartje luchten hoor...Het probleem:De ouders van mijn broer z'n vriendin twijfelen of zij wel in de suite mag lopen naast m'n broer...Hun argumenten:- Ze is nog maar 16 (van in december)- Mijn broer wordt er 23 (...
Andere Reacties: 5 16-2-2007 11:41:38

lien
Zoektocht feestzaal, hoeve,... zonder traiteur
Hallo,Mijn vriend en ik trouwen volgende vrijdag 23/02. We geven een klein etentje in intieme kring die dag, maar ons groot huwelijksfeest organiseren we in de zomer (eind augustus). Nu zijn wij nog op zoek naar een feestzaal waar we onze eigen trait...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 16-2-2007 10:28:23

Sheron
Leeftijd frustratie!
Beste bruidjes,Ik zit met een frustratie en zou het graag afschrijven: wat hebben mensen toch met koppels die 25/26 jaar oud zijn en willen trouwen nadat ze meer dan 5 jaar samen zijn?Iedereen waartegen we zeggen dat we gaan trouwen hebben zoiets van...
Andere Reacties: 38 16-2-2007 10:21:23

Bert
op de boer in oost-vlaanderen
Beste,we zijn op zoek naar een leuke locatie voor ons huwelijk. Een boerderij, tof fabriekspand, het doet er niet toe. Enige voorwaarde: het mag niet al te ver van Gent zijn... maximum 20 km...Iemand enig idee?thx!bert
Locatie Reacties: 4 16-2-2007 10:11:02

Jennifer
Fotograaf
hallo allemaal,Houden jullie rekening met de afstand tussen de woonplaats van de fotograaf en het huis van de bruid? Ik vind het zo moeilijk om te beslissen voor een fotograaf en we hebben er al één gesproken maar die woonde redelijk veraf....
Andere Reacties: 5 16-2-2007 9:15:27

Elke
Website
Hey bruidjes, Voor mij is 12/07/08 de grote dag, graag zou ik een eigen websitje aanmaken. Iemand enkele tips hoe en waar ik dit kan doen? Want kan er zelf niet goed aan uit...Bedankt!
Andere Reacties: 6 16-2-2007 9:12:43

Katrin
bruidslingerie
Hallo, heeft er iemand ervaring met de bruidslingerie van poirier - penrose?Ik had hier iets van besteld en het trekt echt op niets!Welk merk kennen jullie nog?
Kledij - Accessoires Reacties: 1 16-2-2007 8:13:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...