Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

wendy
julie mening
Hallo allemaal,ik had graag jullie mening over het zinnetje dat ik gevonden heb voor op onze bedankjes:Een stille wens werd een diep verlangen, onze hoop is door geluk vervangen.Aangezien we 13 jaar op deze dag gewacht hebben( zijn al van ons 15de bi...
Andere Reacties: 4 19-2-2007 10:23:20

Sofie
teksten viering
hallo allemaal,Onze viering zal in het teken staan van vuur/licht. 't is een combinatie van een 'klassieke' viering met een Khrishna ceremonie (met vuuroffer) Iemand ideetjes voor leuke teksten? Misschien had/heeft iemand nog boekjes in dat genre? A...
Andere Reacties: 1 19-2-2007 9:53:48

Jozefien
Zangeres zoekt pianiste
Hallo!Wij zijn ondertusen al anderhalf jaar getrouwd en vier maand geleden werd ik de trotse mama van een prachtige dochter, momenteel blijf ik thuis om voor haar te zorgen. Daarnaast heb ik echter nog een andere passie: namelijk zingen, daarom ben i...
Muziek - Live Reacties: 0 19-2-2007 9:46:26

bieke
bedanking per gast of per koppel???
hallo allemaalik had ff en vraagje.Hoeveel bedankingen voorzien jullie? Tellen jullie per gast of per koppel een attentie? En wat geven jullie dan?mercikesBieke180507
Andere Reacties: 4 19-2-2007 9:11:40

Wendy
Schrijven van enveloppen
Dag BruidjesDit weekend hebben wij de uitnodigingen besteld. Volgende week krijg ik de enveloppen reeds en kan ik aan het werk gaan. Alleen vroeg ik mij af of het nog steeds de gewoonte is om alles met de hand te schrijven? Ik had anders gedacht om g...
Uitnodigingen Reacties: 10 19-2-2007 8:43:17

Marisa
wie vertrekt bij wie?
Hoi bruidjes en bruidegommen in spé.Ik wil graag jullie raad betreft wie bij wie vertrekt.Mijn vriend is van mening dat iedereen van de suite aan zijn huis vertrekt om naar de bruid te rijden , behalve de getuige van mij (= mijn zus) en mijn moe...
Ceremonie Reacties: 7 19-2-2007 8:40:39

H
kleed linea raffaeli
halloik vind nergens prijzen van een trouwkleed. ik heb al een mooi kleed gezien van linea raffaeli (het is wel een suitekleed, maar kan evengoed doorgaan voor een trouwkleed). Heeft er iemand een idee hoeveel zo'n trouw- of suitekleed kost van deze...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 19-2-2007 8:24:44

Lies
Betalen pasbeurten bij Pierre-Yves
Goeiemorgen bruidjes!Ik hoor hier net van een vriendin dat je bij Pierre-Yves in Aalst moet betalen als je bruidsjurken wil passen!? Is dat echt zo?GroetjesLies
Andere Reacties: 5 19-2-2007 8:20:50

Marijke
Norbert De Bethune
Hallo iedereen, zijn er mensen onder jullie die al hun eerste gesprek met Norbert De Bethune achter de rug hebben of meer van de voorbereiding? Zo ja, hoe is dit verlopen? Bedankt, Marijke
Religie Reacties: 5 19-2-2007 7:46:40

Sofie
Gezocht: zaaltje voor drink in Sint-Truiden of omstreken.
Hallo,Mijn vriend en ik hebben besloten om dit jaar al voor de wet te trouwen maar we willen geen groot trouwfeest geven, enkel een drink voor de familie en goede vrienden (groot feest volgt als we voor de kerk trouwen). Probleem nu is, ik heb geen i...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 19-2-2007 6:53:54

A
drankenforfait
HoiWij twijfelen of we al dan niet met een drankenforfait zouden werken. Wij gaan uitgebreid eten met familie en vrienden, nadien is er geen dansfeest.Het forfait kost 5 euro per uur, met een minimum van 4 uren (dus min.20 euro). Omdat het een eten...
Andere Reacties: 6 18-2-2007 21:17:51

Mieke
Bedankje - Foto
Hallo,Ik twijfel nog steeds tussen een doosje snoepjes met onze naam erop en een foto om te geven als bedanking. Of beide? Geven jullie dit de avond zelf of nadien? Of snoepjes de avond zelf en foto opsturen nadien?Wat zouden jullie doen?Groetjes,M...
Andere Reacties: 4 18-2-2007 20:32:33

Mieke
Uitnodiging - ouders vermelden?
Hallo. Zetten jullie de namen van jullie ouders op de uitnodiging? Iets in de aard van:"u wordt uitgenodigd door B & M en hun ouders" en dan "ouders: en hun namen"?Wordt dit steeds zo gedaan? Ik denk dat we dit beetje verpl...
Uitnodigingen Reacties: 13 18-2-2007 20:18:57

ann
bedankjes voor gasten
Hoi allemaal, wie heeft er een id voor een bedankje voor onze gasten op het avondfeest? Ik wil toch graag iets geven, maar mijn vriend vind dit 'geldverspilling'. Wie heeft een 'goedkoop' id? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...
Andere Reacties: 8 18-2-2007 18:34:58

Marie
"Trouw-etiquette"
Weet er iemand waar ik informatie kan vinden in verband met trouw-etiquette (in Belgie)? Ik heb bijvoorbeeld al gehoord dat volgens de etiquette de ouders uitnodigen voor het avondfeest en de moeders voor de receptie. Ik zou graag een overzicht vinde...
Ceremonie Reacties: 6 18-2-2007 17:49:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...