Nu Online
Momenteel zijn er 281 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Angela
Gezocht feestzaal omgeving Beveren-Waas
Dag medebruidjes,in Beveren kennen we wel enkele feestzalen, maar vooral de Scala is eigenlijk de enigste dat me direct aanspreekt, maar mijn schoonzus is daar getrouwd, dus dat is geen optie. We zoeken dus wat verder in een straal van maximum 20 km....
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 20-2-2007 16:27:38

sophie
waarom voor de kerk?
HalloIk zit met een vraagje, wij trouwen voor de kerk omdat we een persoolijke touch aan onze trouw willen geven en omdat ik hou van de ceremonie daarrond. Niet omdat ik gelovig ben want dat ben ik niet. (toch niet in God en de bijbel, wel in mijn ei...
Religie Reacties: 16 20-2-2007 16:07:38

Barbara
reportage en interview MiLo
Dag,Ik ben freelance journaliste bij het nieuwe maandblad MiLo en druk bezig met een reportage met werktitel 'Father of the Bride'. Om die reden ben ik op zoek naar vaders die net hun dochter hebben weggeschonken of die op het punt staan om dat te do...
Andere Reacties: 0 20-2-2007 16:05:42

Mieke
Menu op puzzel
Hallo, ik heb ergens gelezen dat de menu op een puzzel gezet word en dat de puzzelstukjes in een enveloppe gestoken worden. Maar heeft iemand een idee of dit gemakkelijk te bedrukken is?GroetjesMieke
Andere Reacties: 3 20-2-2007 15:35:54

Jennifer
Aan Uschi - fotograaf in ASSE
Dag USCHI,In een berichtje reageerde je dat je een fotograaf had uit Asse, kun je me even zijn gegevens geven? Heeft hij ook een website?Groetjes en alvast bedankt!Jennifer(15/09/07)
Fotografie Reacties: 0 20-2-2007 15:33:51

an
an
Hallo,Wij twijfelen nog tussen een aantal zalen en alvorens deze te gaan bezichtigen, leek het mij geen slecht idee om eens te informeren of jullie al in deze zalen naar een trouwfeest zijn geweest en wat jullie ervan vonden (kwestie van het lijstje ...
Andere Reacties: 6 20-2-2007 15:19:13

Kathy
2 liedjes als openingsdans
Hallo, wij hebben beiden een liedje welk we als openingsdans willen gebruiken. Nu stel ik mij de vraag of we ze niet gewoon beide kunnen doen, maar 2 trages gedanst door het bruidspaar is dan weer misschien net teveel van het goede.Iemand een goed id...
Openingsdans Reacties: 4 20-2-2007 14:49:03

Marisa
misboekjes - hoeveel keer drukken?
hoi,hoeveel keer drukken jullie de misboekjes? Er worden bij ons 25 personen gevraagd op de receptie en ongeveer 110 personen voor het avondfeest maar de helft van mijn familie (en mijn familie is groter dan die van mijn vriend) zal waarschijnlijk ni...
Religie Reacties: 7 20-2-2007 14:40:06

Mieke
Ringen
Hallo bruidjes,Wat doen jullie met de ringen? Ik had graag iets speciaal gedaan maar ik heb niet echt veel inspiratie... Iemand een idee? GroetjesMieke
Ideeën Reacties: 8 20-2-2007 14:10:22

Lies
TANGO GEZOCHT!!
Hallo!!mijn verloofde en ik gaan een tango doen als openingsdans, we hebben al twee jaar dansles achter de rug, maar beginnen binnenkort met privélessen tango. Kent iemand van jullie een passend tangonummer voor een openingsdans?!Heel erg bedan...
Openingsdans Reacties: 1 20-2-2007 13:48:22

an
bruidskledij solden of vorig seizoen?
Hallo,Weet er iemand in welke winkels ze ook de collectie van vorig seizoen hebben hangen of waar ze ook aan solden doen? Bestaat er eigenlijk wel solden voor bruidskledij? Valt die solden dan ook in januari zoals gewone solden?Enfin, veel vragen, ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 20-2-2007 13:34:05

Jennifer
Fotograaf regio Leuven-Brussel
hallo,wij zijn nog op zoek naar een fotograaf uit de regio Leuven-Brussel. Wij trouwen op 15/09/07 in Brussel voor de wet en in Gooik voor de kerk.Groetjes,Jennifer(15/09/07)
Fotografie Reacties: 11 20-2-2007 13:30:55

mieke
Trouwkleed Mia Monta
Hallo,Zijn er hier mensen die reeds een trouwjurk gekocht hebben bij Mia Monta zelf? Wat is de prijsklasse voor een eenvoudig trouwkleed? Ik ben niet voor veel accesoires aan een kleed...groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-2-2007 13:08:08

VERA
KLEED IAN STUART
Hallo bruidjes, heeft er iemand ervaring met het kledd san tiago van ian stuart?prijsklasse?groetjesveke
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 20-2-2007 12:49:34

els
uitnodigen voorganger
Nodigen jullie de voorganger van jullie kerkelijke viering ook uit op het feest?
Andere Reacties: 8 20-2-2007 12:34:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...