Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

daisy
ringen Hans Sonnaert
hallo,heeft er iemand van jullie ervaring met het werken met Hans Sonnaert? we hadden zijn site en foldertje gezien en ze staan ons wel aan?ervaringen?
Andere Reacties: 3 22-2-2007 20:03:21

inge
Muziek bij intrede feestzaal
HalloIk ben al een tijdje aan het nadenken of de muziek die wordt gespeeld als het koppel de feestzaal binnenkomt terwijl de gasten al zitten. Meestal wordt hiervoor Les lacs du connemara genomen, met de zakdoeken gezwaaid. Maar ik zou zelf liever ...
Muziek - Live Reacties: 7 22-2-2007 17:52:17

Katleen
Huwelijksreis - Malta
Hi iedereen op dit forum, wij zijn gestart met het kiezen van onze huwelijksreis en geven de voorkeur aan Malta. Gewoon om ideetjes uit te wisselen zijn er nog mensen die naar Malta zullen gaan of geweest zijn? Alvast merciekes voor jullie reacties. ...
Huwelijksreis Reacties: 6 22-2-2007 17:29:14

lien
Verslag airbrush tanning
Hallo hallo,Hier ben ik dan met mijn verslag van de airbrush tanning gisteren. Ik dacht in eerste instantie: my god, waar ben ik aan begonnen!! De 'locatie' zelf leek weinig professioneel, da pistool wilde nie meewerken, maar uiteindelijk zie ik toch...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 22-2-2007 16:45:04

Valerie
foto's salons roskam
Hallo,Kan iemand mij foto's doormailen van de zaal in Salons Roskam. De foto's op de site zijn vrij klein en tonen geen goed beeld van de zaal. Ik vroeg me af hoe groot die was, hoe de schikking wat in elkaar zit en hoe de aankleding er uit ziet.Alva...
Andere Reacties: 1 22-2-2007 16:34:40

sofie
Leuke tekstjes gezocht
We twijfelen erg tussen suikerbonen, badzout of alcohol om als bedankje te geven. Misschien kan gecombineerd ook, maar wat kan je voor leuke teksten op die flesjes zetten? Bij de alcohol kan je zetten: Op onze gezondheid of iets dergelijks maar de an...
Ideeën Reacties: 2 22-2-2007 15:15:37

Valerie
Feestzaal gezocht (Waregem/Kortrijk/Oudenaarde)
Hallo,Ik ben op zoek naar een leuke feestzaal. De locatie mag ergens rond Zwevegem - Kortrijk - Waregem - Oudenaarde - ... zijn. Vrij ruime keuze dus. Maar, ik zoek iets dat niet te duur is en genoeg plaats heeft voor een 190-tal mensen! Hopelijk kan...
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 22-2-2007 14:52:54

Jennifer
aan DAISY uit Gooik
Dag Daisy,Ik zag in een reactie van je dat je een fotograaf uit de regio Lennik wel goed vond. Weet je nog welke dat was en heeft hij eventueel een website?Alvast heel erg bedankt!GroetjesJennifer(15/09/07)
Fotografie Reacties: 2 22-2-2007 14:52:34

Els
Niet traditioneel huwelijk
Hallo,Als ik hier zo lees op het forum, krijg ik echt wel de indruk dat er opnieuw heel traditioneel getrouwd wordt met alles erop en eraan.Wij zelf gaan enkel voor de wet trouwen, gaan in de namiddag een boottocht maken met dichte familie en vriende...
Andere Reacties: 27 22-2-2007 14:37:14

demeyer
Wie trouwt er op 14 juli?
Hallo damesEven benieuwd wie er nog op 14 juli trouwt?!Hoe staat het met de voorbereidingen? Ik ben nog op zoek naar o.a. een toffe tekst en eventueel muziek voor in het stadhuis. Hebben jullie een ceremoniemeester? Hoe verloopt de 'big day' bij ju...
Andere Reacties: 13 22-2-2007 14:28:19

klara
sluiers...waar?
Hoi iedereen,ik ben er zeker van dat ik een sluier wil maar ik denk dat ik deze niet ga vinden in de winkel waar ik kleed heb gehaald.Kunnen jullie me helpen?Merciekes en dikke kussen
Kledij - Accessoires Reacties: 3 22-2-2007 13:32:54

nele
Bodystyling
Hallo,Ik heb hier op het forum al enkele keren zien staan 'bodystyling' maar wat houd dat precies in?En hoe lang duurt dat?Welk prijskaartje zit daar aan vast?Alvast bedankt.Groetjes Nele
Andere Reacties: 11 22-2-2007 13:04:20

Tine
Ring bij wettelijk huwelijk?
Ladies! Een vraagje, wij trouwen op 14 juli voor de kerk, en op 16 mei reeds voor de wet. Nu is mijn vraag of we dan reeds bij het wettelijk huwelijk de ringen uitwisselen, en dan pas voor het kerkelijk huwelijk die afdoen om dan in de kerk weer aan ...
Andere Reacties: 7 22-2-2007 13:02:30

Claudia
trouwceremonie in de tuin - advies gevraagd!
Hallo, wij gaan met een rent-a-priest in juni 2007 een trouwceremonie in de tuin organiseren, voor een bescheiden publiek (20 pers). Ik breek me echter het hoofd over hoe ik de tuin moet inrichten...Zijn er nog mensen die zoiets gedaan hebben? Kunne...
Andere Reacties: 5 22-2-2007 12:26:31

Wendy
universal contour wrap
Heeft iemand toevallig al een universal contour wrap laten doen? (klei pakking die ontgiftend zou werken en zou zorgen voor cm-verlies!) Zijn jullie hier echt centimeters van kwijt geraakt? Hoeveel? En hoe lang blijven ze weg? Bedankt voor jullie rea...
Andere Reacties: 1 22-2-2007 12:16:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...