Nu Online
Momenteel zijn er 305 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mieke
rainbow schoenen
he, ik zou graag schoenen van rainbow kopen, maar weet er iemand waar ik ze kan vinden?ik ben van vlaams-brabant, maar ik wil er wel gerust een eindje voor rijden.groetjes Mieke28-07-07
Kledij - Accessoires Reacties: 5 23-2-2007 15:22:19

Loth
Pronovias sluiers
Hallo!Zijn er bruidjes die een trouwkleed van Pronovias hebben gekozen? Ik heb er namelijk ook één gekocht en op internet zie ik dat er een stola bij hoort, maar die hebben ze mij bij Pierre-Yves in Aalst niet laten zien. Heeft iemand een k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 23-2-2007 15:22:12

Tine
misboekjes
Hey ladies!Ik zie hier op t forum dat er mensen zijn die ongeveer op dezelfde datum als ik trouwen en die nu al met de misboekjes bezig zijn, oeioei...Ik ontzie t big time om daaraan te beginnen want ben eigenlijk niet katholiek (echt niet, geen vorm...
Andere Reacties: 8 23-2-2007 13:58:56

Dolores
Duurtijd openingsdans
Hallo iedereen,wij hebben een "probleempje" met de duurtijd van onze openingsdans. Het liedje duurt 4min30sec. Wat ons zeer lang lijkt. We kunnen het perfect doen eindigen op 2min 45sec. Maar is dit dan niet te kort?Hoe lang duurt jullie o...
Muziek - Ceremonie Reacties: 10 23-2-2007 13:18:45

Wendy
bolderkar voor kindje
Wij zijn eigenlijk nog op zoek naar een bolderkar voor het babytje van mijn zus, dat tegen onze trouw een half jaar oud zal zijn.Weet iemand waar we dit voor een betaalbare prijs kunnen vinden?Wendy19/05/07
Andere Reacties: 2 23-2-2007 13:03:11

Freya
Vlinders ipv duiven - antwoord!
Hallo iedereen, een tijd geleden liet ik hier de vraag achter of iemand wist waar ik vlinders kon kopen en hoeveel het ongeveer zou kosten?Wel, in het bruidsparadijs te Kapellen verkopen ze deze lieverdjes. Maar hou u vast aan uw bretellen... voor 50...
Ceremonie Reacties: 5 23-2-2007 12:51:08

sabrina
Uittrede lied kerk
Hey,Wij zijn nog opzoek naar een leuk uittrede liedje, iets waar een beetje pit in zit en zeker niet te alledaags is. Iemand suggeties. Welke uittrede liedjes nemen jullie?Groetjes,Sabrina07/07/07
Ceremonie Reacties: 7 23-2-2007 12:48:25

Sabrina
Schoenen
Hoi allemaal,Ik ben op zoek schoenen voor onze grote dag. Ik heb een beige kleedje, maar nu ben ik aan het twijfelen of ik juist dezelfde kleur van schoen ga nemen die ik achteraf nooit meer ga aandoen (is niet echt mijn stijl). Of dat ik bronzen s...
Andere Reacties: 11 23-2-2007 12:37:15

Wendy
uitnodigingen: cadeautip
Dag bruidjesWij zijn volop bezig met onze uitnodigingen. Maar ik heb een probleempje... Na ons huwelijk vertrekken wij op reis. WIj zouden het dan ook jammer vinden moesten er veel mensen bloemen meebrengen. Hoe kan ik dit vermelden op de uitnodiging...
Uitnodigingen Reacties: 5 23-2-2007 12:26:48

Wendy
uitnodigingen: cadeautip
Dag bruidjesWij zijn volop bezig met de uitnodigingen. Maar ik heb toch een probleempje... Wij vertrekken na ons huwelijk op huwelijksreis en zouden het jammer vinden moesten er veel mensen bloemen meebrengen. Hoe kan ik dit op de uitnodiging vermeld...
Andere Reacties: 2 23-2-2007 12:24:13

wendy
gelkussentjes schoenen
Hallo allemaal,Ik heb gehoord dat er in het kruidvat gelkussentjes te koop zijn ( heten party feet) zodat je de hele dag geen pijnlijke voeten hebt.Heeft er iemand deze al eens uitgeprobeerd?Kan je die alleen aandoen in schoenen die dicht zijn vanvoo...
Andere Reacties: 9 23-2-2007 11:26:50

Valerie
Den oesterput - Wevelgem
Iemand ervaringen met Den Oesterput in Wevelgem? Is dit duur? Een mooie, gezellige feestzaal? Genoeg eten?Bedankt voor de reacties!
Andere Reacties: 2 23-2-2007 10:58:59

Sigrid
kapsel/make-up in vlaams-brabant
hallo,kent er iemand een leke kapper/kapster in de omgeving van meise/asse/wemmel/Merchtem. Ik trouwen op 21 juli en heb absoluut geen idee waar te gaan voor mijn kapsel of make-up.alvast bedankt!Sigrid
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 23-2-2007 9:53:47

Jessika
aan DJ Karmelietje (Peter)
Dag Peter, bedankt voor je berichtje, we nemen het in overweging! Maarre.. toen je basiel zei kwam me iets bekends voor... een lichtje ging branden... ik keek naar je website en..jawel mijn vermoedens waren juist!Kijk eens naar mijn naam en koppel de...
Andere Reacties: 1 22-2-2007 22:04:15

bieke
betaalbare suitekledij maat 46 tot 50
help help,ben vandaag met mijn zusjes en moeder gaan winkelen om eens te gaan kijken voor kledij voor ons huwelijk. Wij trouwen namelijk in mei en hebben onze suite gezegd om vrij deftige kleding te zoeken. Wij daarstraks vol goede moed vertrokken en...
Kledij - Suite Reacties: 12 22-2-2007 20:25:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...