Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Inez Boexstaens
Leuke fotograag gezocht voor nu enkele foto's
hallo,Wij willen nu enkele leuke foto's van ons laten trekken, zodat we die op ons feest kunnen gebruiken. Weet er iemand een leuke en originele fotograaf (ni té duur :) ) in de buurt van Mechelen of heist op den berg, want wij zijn van Putte!Th...
Fotografie Reacties: 3 26-2-2007 14:48:38

Inez Boexstaens
Fotograaf voor nu enkele leuke foto's???
Hallo,Ik ben op zoek naar een fotgraaf voor nu enkele leuke foto's te laten trekken van ons, die we lkater op ons feest gaan gebruiken? Weet er iemand een toffe en originele fotograaf in de buurt van mechelen of heist op den berg, want wij zijn van P...
Fotografie Reacties: 5 26-2-2007 14:47:12

Sarah
Naamkaartjes ??
Hoi bruidjes, heeft er iemand originele ideetjes voor de naamkaartjes ? Niet zo de traditionele kaartjes, maar eens iets anders...Alvast bedankt !Sarah 15/09/07
Voorbereiding Reacties: 8 26-2-2007 14:12:12

Christel
wat komt op de uitnodiging?
Hallo iedereenOns ontwerp voor de uitnodiging is klaar, nu kunnen we naar de drukker maar ik vraag me af, wat zetten jullie allemaal op de uitnodiging zelf? Wij nodigen zelf uit, dus niet onze oudersZoiets in de zin van: Op 16 juni 2007 geven Christe...
Uitnodigingen Reacties: 5 26-2-2007 13:11:31

VERA
droomjurk
hallo bruidjes,op zoek naar een droomjurk omgeving geraardsbergen, dan moet je zeker eens binnenspringen bij bruidsboetiek caro, heel vriendelijke mensen die je wensen waarmakengroetjesve
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-2-2007 13:10:53

Sofie
Wettelijk en kerkelijk huwelijk op 1 dag?
Hey hallo,Hoe verloopt het bij jullie, wettelijke en kerkelijke trouw op 1 dag of op een aparte dag? Is die dag niet te druk als je het beide op 1 dg doet? Wij gaan 3 weken voor het kerkelijk huwelijk het wettelijke doen. Beide euzes hebben natuurlij...
Ceremonie Reacties: 10 26-2-2007 12:43:27

wendy
bedrukte kaarsjes als bedankjes
Hallo allemaal,weet iemand ergens in limburg waar je mooie kaarsjes met eigen tekst kan laten bedrukken om mee te geven aan de gasten als bedankjes(had eerst een zeepje besteld als voorbeeldje maar dat viel echt tegen)Alvast bedankt!!!!wendy
Andere Reacties: 3 26-2-2007 12:39:18

kristl
uitnodigingen
Hallo,Ons huwelijk gaat door op 21 juli 2007 en wij zouden onze uitnodigingen versturen eind mei. Weet er iemand hoelang op voorhand de gasten moeten verwittigen of ze al of niet komen.
Uitnodigingen Reacties: 4 26-2-2007 12:32:51

kristl
visagiste
Hallo,Mijn schoonmoeder is nog op zoek naar een visagiste uit de Regio Rumbeke-Roeselare die eventueel aan huis komt. Weet er iemand een goeie. Onze trouw is op 21 juli.
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 26-2-2007 12:30:52

Sofie
aan kelly (die reageerde op scala)
hey, ik las dat jullie je feest ook geven in scala en dat jullie een DJ hebben die daar al ervaring heeft. wij gaan onze feest ook daar geven en zijn nog op zoek naar een DJ en omdat het daar blijkbaar moeilijk is om het geluid goed te krijgen is iem...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 26-2-2007 12:09:29

Liesbet
Oude mijnterreinen Zolder
Hallo!Wij zouden graag ons trouwfeest doen in het ECR gebouw op de oude mijnterreinen van Zolder. Is er iemand die ooit naar een trouwfeest daar is geweest of in Den Lavaar? Ik heb er nog niks over gehoord maar lijkt me wel heel mooi en de offerte va...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 26-2-2007 12:04:34

yasmine
Suitekleding - winkel aanraders
Hallo medebruidjesik ga binnen een aantal weken met mijn mama kijken voor haar kleding.Kan iemand een goeie zaak aanraden? Wij zijn zelf van Mechelen, maar rijden graag rond hiervoor ;o).Ik had gehoord dat Lilian Claes wel goed is voor suitekleding, ...
Kledij - Suite Reacties: 6 26-2-2007 11:53:51

Kelly
misboekje
Hallo medebruidjes ik zit met een klein probleempje in alle misboekjes die ik al gezien heb is er steeds in de tekstjes vermeld dat je nu het pad bereikt heb en dat dit het begin is van op je eigen benen staan , wel wij wonen ondertussen al 7 jaar sa...
Ceremonie Reacties: 7 26-2-2007 11:45:54

lien
GETROUWD!!
Hallo hallo,Een bruidje in spé minder, want jawel, ik ben vrijdag getrouwd!! Op vraag van enkele bruidjes een kort verslagje: t Was gewoon weerzinwekkend!! Een prachtige dag gewoonweg! t Weer zat goe mee, nu en dan stralende zon, geen spatje reg...
Andere Reacties: 10 26-2-2007 10:16:58

Jotje
Leuke foto-lokatie regio Zuid-West Vlaanderen
Hallo, Ikzelf woon in Wevelgem, maar ben oorspronkelijk van Brugge... Nu vroeg ik me af of jullie soms leuke foto-lokaties kennen uit de regio? Moet eerlijk toegeven dat ik liever gewoon in de auto stap naar Brugge om snel leuke plaatsjes te vinden, ...
Andere Reacties: 3 25-2-2007 21:26:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...