Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lies
AAN DE REDACTIE
Hallo!ik reageerde op het bericht 'misboekjes' van Tine op 23/02/2007, maar plaatste een veel te lange URL in mijn bericht. Hierdoor vervormt de pagina en is het (bij mij zowel in Mozilla als in Explorer) moeilijk leesbaar. Ik heb het bericht opnie...
Andere Reacties: 0 24-2-2007 11:31:25

Els
Engelse wals als openingsdans
Hallo,Wij volgen nu al een dik half jaar danslessen en we zouden graag een engelse wals als openingsdans nemen. Het is echter niet eenvoudig om een toepasselijk nummer te vinden.Kan iemand ons helpen?groetjesEls07/07/07
Openingsdans Reacties: 2 24-2-2007 10:59:30

Lies
VLINDERS OPLATEN!
Hallo allemaal!een aantal van ons willen graag vlinders loslaten op onze/jullie trouwdag. Ik heb wat zitten zoeken, iemand gevonden die het heeft gedaan (zie mail hieronder) en met Natuurpunt gemaild om te weten hoe 'verantwoord' het is... (zie ook...
Andere Reacties: 1 24-2-2007 9:43:48

Evi
balonnen
Hey allemaal,ik lees regelmatig iets over ballonnen oplaten na de trouw en dat lijkt me heel leuk, maar hoe pakken jullie dit praktisch aan?Evi (nog 15 dagen!!!!)
Andere Reacties: 2 23-2-2007 20:41:29

wendy
uitnodiging
Hallo allemaal,Weet er iemand een zinnetje om vanonder op de uitnodiging te zetten waarmee je zegt dat je wilt dat de genodigden laten weten als ze niet kunnen komen maar ook iets laten weten als ze wel komen?stomme vraag misschien maar ik denk dat a...
Andere Reacties: 7 23-2-2007 20:39:04

Lindsey
Gospelkoor Akkoord
Hoi!Heeft er iemand van jullie al ervaring met/gehoord van het gospelkoor Akkoord uit Hoeselt?Zij gaan waarschijnlijk onze mis verzorgen.Graag wat reacties!
Andere Reacties: 2 23-2-2007 20:12:54

Lindsey
Fotolocatie regio Hoeselt
Hoi allemaal,Wij trouwen op 21 juli 2007. Heeft er iemand onder jullie wat toffe ideetjes voor een fotolocatie in de buurt van Hoeselt-Tongeren?
Locaties - Fotografie Reacties: 2 23-2-2007 20:08:58

evelien
betaalbare fotograaf
hey wij trouwen op 30 juni en zijn eigenlijk op zoek naar een betaalbare fotograaf die voor een uur of 2 enkele foto's komt maken van ons, ons gezinnetje en de familie en vrienden...
Fotografie Reacties: 10 23-2-2007 19:55:19

mieke
Welke tekst voor uitnodigingen
Hallo, ik zou willen beginnen kijken voor de uitnodigingen, ofwel bestaande uitnodiging ofwel ene zelf ontwerpen. Maar ik geraak er maar niet uit welke tekst ik er moet opzetten. Zo trouwen wij voor de wet (waar onze ouders, grootouders, getuigen bij...
Uitnodigingen Reacties: 0 23-2-2007 19:50:06

carine
misboekjes rent a priest
Hallo, wij huwen op 30juni en hebben gekozen voor een viering met rent a priest. Kan er ons iemand in grote trekken de indeling bezorgen voor de misboekjes? Boekjes zijn uiteraard heel welkom. alvast bedankt. Carine
Religie Reacties: 3 23-2-2007 18:29:18

Debby
Epileren wenbrauwen
Hoi, ik trouw op 22 juni 2007 in Gestel. Ik zou eenmalig mijn wenbrauwen willen laten bijwerken. Hoe lang op voorhand moet dit, is twee dagen te kort? Heb gehoord dat je ogen daar gezwollen van kunnen zijn.
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 23-2-2007 18:25:31

Cindy
FOTOLOCATIE REGIO SINAAI
Hoi Allemaal,Ik had graag jullie reacties even vernomen wie misschien een toffe fotolocatie weet regio Sinaai voor buiten, zowel voor binnen mocht het weer tegenvallen.Alvast hartelijk bedankt allemaalGroetjesCindy
Locaties - Fotografie Reacties: 1 23-2-2007 17:14:30

Mieke
Negatieve gedachten ????
Hallo...Mss klinkt mijn bericht raar en gek maar ik voel me zo een beetje down.Eigenlijk verlang ik niet meer zo sterk naar ons huwelijk en soms twijfel ik wel eens aan de grote stap.Mijn ouders zijn gescheiden en mijn voornemen was om dit zeker nooi...
Andere Reacties: 6 23-2-2007 16:05:26

Jennifer
Danslessen?
Hallo medebruidjes,Wij zouden graag voor onze openingsdans "Besame mucho" nemen, maar weten helemaal niet hoe hierop te dansen :-)Dus wij zouden graag iets aanleren...Iemand een idee waar dat kan? Liefs in Vlaams-Brabant of het Brusselse,Al...
Openingsdans Reacties: 1 23-2-2007 15:35:46

mieke
Prijs kapster aan huis
Hallo,wie heeft allemaal een kapster aan huis voor het feestkapsels + make-up? en wat betalen jullie?groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 23-2-2007 15:27:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...