Nu Online
Momenteel zijn er 306 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

pascale
hallo
Hallo,Weet er iemand waar ik de site kan vinden waar je alles kan kopen?Ik weet alleen dat iets met dres jil of zoiets is.Groeten van Skally
Kledij - Accessoires Reacties: 2 24-2-2007 23:20:20

kim
Scala
Wij zijn vandaag een paar feestzalen gaan bezoeken, waaronder ook Scala te Beveren, op het eerste gezicht lijkt dit een zeer goede zaal, maar op het forum heb ik toch al een aantal slechte reacties gelezen, heeft iemand ervaring met de zaal? Verder ...
Andere Reacties: 7 24-2-2007 22:43:18

Veerle
Bruidsboeket Antwerpen
Beste trouwertjes,Wij zijn op zoek naar een bloemist voor een trouwboeket aan schappelijke prijs (max125€) regio Antwerpen. Zelf zijn we van Mortsel.Kan er iemand helpen?
Bruidsboeket Reacties: 3 24-2-2007 21:48:01

inge
hoelang op voorhand vertrekken
HalloIk vroeg me iets af. Wij trouwen om 11.40 en met de chauffeur van de limousine is afgesproken dat hij om 10.30 bij de ouders van mijn vriend zal zijn om daar iedereen op te pikken, van daar naar mijn ouders, waar ik ben, is het een 10-tal minuu...
Andere Reacties: 3 24-2-2007 21:18:34

Dominique
Chocolade in stijl op uw huwelijksreceptie of -feest: de chocoladefontein!
Ongetwijfeld heeft u er reeds van gehoord: de chocoladefontein, een waar fenomeen uit de VS, verovert nu ook Europa! Beeld een fontein in, maar vervang het water door warme Belgische chocolade... vloeiende chocolade waarin uw gasten vers fruit, lange...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 24-2-2007 20:53:08

evy
bruidsjongen
hoi,ik heb dit al een keer gevraagd maar heb toen niet het juiste antwoord gekregen.wij hebben twee bruidskindjes een jongen en een meisjeen voor het meisje hebben we een mandje laten maken met bloemetjes maar wat laat je de jongen dragen??we geven o...
Ceremonie Reacties: 4 24-2-2007 19:58:06

evy
juweel
hoi,Ik heb een jurk van Ian Stuart(frangipani) en weet niet goed wat voor juweel ik daar kan op dragen is er misschien iemand die weet waar je speciale juwelen kunt kopen??vele groetjes en alvast bedankt voor de reactieevy
Kledij - Accessoires Reacties: 5 24-2-2007 19:55:19

Veerle
Bruidsboeket Antwerpen
Beste trouwertjes,Wij zijn op zoek naar een bloemist voor een trouwboeket aan schappelijke prijs (max125€) regio Antwerpen. Zelf zijn we van Mortsel.Kan er iemand helpen?
Andere Reacties: 2 24-2-2007 19:34:41

Valerie
Domein Carlton Marke (Kortrijk)
Heeft er iemand ervaringen met domein Carlton in Marke? Deze zaal spreek me wel aan, maar het lijkt me vrij duur. Ik weet niet of iemand foto's van de zaal heeft of de zaal eens kan beschrijven? Alle informatie is welkom!Hartelijk dank!
Andere Reacties: 7 24-2-2007 17:22:46

Sara
geschenk voor de ouders
Hallo, tijdens het avondfeest zouden we graag aan onze ouders een geschenkje geven. Maar we weten niet wat. Eerst dachten we aan een foto, maar onze fotograaf komt niet mee naar de feestzaal. Hebben jullie andere ideeën? Alvast bedankt voor alle...
Andere Reacties: 2 24-2-2007 17:08:23

Evelyn
Visagiste Zuid-West-Vlaanderen
Hallo,Kent iemand een visagiste die aan huis komt voor de regio Zuid-West-Vlaanderen (Ieper)?groetjesEvelyn
Andere Reacties: 3 24-2-2007 15:40:45

wendy
aan Patricia(die reageerde op : kapster aan huis)
Hallo Patricia,Meen je dat? 50 euro voor de 2?Heb je nog een naam en nummer van hen?Welke regio werken ze?Groetjes Wendy
Andere Reacties: 1 24-2-2007 15:29:43

gaetane
Website feestzaal straffe kost in stekene
HalloWeet iemand of feestzaal "Straffe Kost" in Stekene een website heeft?Bedankt alvast
Andere Reacties: 1 24-2-2007 15:07:16

nele
Herinnering aan overleden personen
Hallo iedereen,Kheb een rare vraag.Zijn er onder jullie nog die al iemand van de nabije familie hebben die overleden is? Haal je een herinnering aan de overledene aan? Zoja op welke wijze (tijdens de mis?)Persoonlijk hebben we net een begrafenis acht...
Andere Reacties: 11 24-2-2007 14:56:01

Sarina
programma om zelf trouwkaarten te maken
hallo iedereen, ik wil zelf mijn trouwuitnodigingen en menukaartjes enzo maken. weet iemand hier een leuk en goed programma voor? of hoe hebben jullie het gedaan? groetjes, sarina xxx
Uitnodigingen Reacties: 3 24-2-2007 11:48:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...