Nu Online
Momenteel zijn er 289 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Claudia
trouwjurk Anne Belin niet te vinden op internet
hoi, ik heb onlangs een prachtige trouwjurk van Anne Belin gekozen, maar ik vind dit kleed nergens terug op internet! Ik kom steeds maar dezelfde jurken tegen, maar het kleed dat ik gekozen heb zit er nergens bij. Kent iemand een site met de volledig...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 22-2-2007 12:10:16

Lindy
Ceremoniemeester reiog Vlaams-Brabant
Hallo bruidjes,Wij trouwen op 28 juli 2007 en hebben uiteindelijk toch gekozen om een ceremoniemeester te nemen.Eén probleem, waar vind ik er eentje van in Vlaams-Brabant?Kan iemand van jullie mij helpen?
Andere Reacties: 2 22-2-2007 12:05:39

Jessika
ervaring scarpellini oostende
Dag medebruidjes,Eventjes een ervaring neerpennen...het kan jullie misschien vooruit helpen. N.a.v. enkele minder goede reacties hier op het forum ben ik begin januari niet naar Scarpellini geweest om mijn jurk te passen ondanks dat deze winkel het d...
Kledij - Suite Reacties: 0 22-2-2007 11:58:52

Jessika
durf het toch vragen: dj
Hallo, ondanks de polemiek van vorige week of zo, durf ik toch om jullie ervaringen vragn (ik zie dan zelf wel wat ik ermee aanvang ;-) )Het zit dus zo: Mijn vriend en ik hebben allebei een kleine en tegelijk 'oudere' familie en hebben na veel nadenk...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 22-2-2007 11:47:37

evelien
Huwelijksreis december...
Hoi iedereen,wij trouwen in december en weten daarom niet goed wat te doen met onze huwelijksreis: de boeken komen allemaal maar uit in augustus, maar de vluchten worden duurder naargelang je wacht... Hoe hebben jullie dat opgelost? Als je bvb. bij P...
Huwelijksreis Reacties: 3 22-2-2007 10:12:41

evelien
Fotolocatie Sint-Niklaas/Sinaai
Hey,is er iemand met vernieuwende ideeën voor foto's (binnen en buiten) in de buurt van Sint-Niklaas en Sinaai? We hebben zaterdag een afspraak met onze fotograaf (Robby Bolleyn) en willen hem een aantal ideeën voorleggen, maar veel verder ...
Fotografie Reacties: 3 22-2-2007 10:10:22

Mieke
jurk gekozen
Hoi,ben vorig weekend kleed gaan kiezen en meteen gekocht. Vond wel leuk. Maar nu nog wachten tot eind augustus om terug te gaan passen. Lijkt nog een eeuwigheid. Ben al uit aan kijken naar het volgende...GroetjesMieke22/09/2007
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 22-2-2007 9:20:56

Bieke
Suite nodig???
Dag iedereen, ik zie hier vaak berichten over problemen met de suite: wie met wie gaat lopen als er vrijgezellen tussen zitten, alle mannen in hetzelfde kostuum, alle vrouwen in suitekledij, die dan ook nog eens in de kleur naar keuze van de bruid mo...
Andere Reacties: 11 22-2-2007 9:17:49

Inez Boexstaens
Sleutellinten ???
Hallo dames en heren,Ik ben op zoek naar (ik weet niet hoe het juist heet :) )sleutellinten, voor rond je nek te hangen waar je je bos sleutels of kaartje kan aanhangen. Ik wil die laten bedrukken met onze namen om aan de gasten te geven. Heeft er ie...
Voorbereiding Reacties: 11 22-2-2007 8:55:29

Lieke
GEZOCHT: binnenfotolocatie omgeving Gent
Hallo allemaal,Op 22 juni 2007 stappen mijn vriend en ik in het huwelijksbootje...Voor onze grote dag hebben we al een buitenlocatie op het oog, maar indien het slecht weer zou zijn, hadden we graag een alternatief klaar...Dus weet er misschien ieman...
Andere Reacties: 6 22-2-2007 8:29:43

Nathalie
HELP!!!! live-muziek huwelijksmis
Wij trouwen op 14 april in Hasselt. WIj hadden oorspronkelijk iemand om te komen zingen echter die persoon is ziek geworden en mag niet meer zingen en nu zijn we dringend op zoek naar iemand of een groepje dat zou kunnen komen zingen in onze mis.Heef...
Muziek - Ceremonie Reacties: 9 21-2-2007 22:16:11

maartje
etentje met ouders en getuigen
Hoi, Wij zouden graag voor ons huwelijk een etentje geven voor ouders, getuigen, in kleine familiekring. We zouden met twintig maximum zijn. Kennen jullie een gezellig restaurant in de omgeving van Affligem dat geschikt is voor een huwelijksdiner. Li...
Locatie Reacties: 0 21-2-2007 21:36:32

Stefanie
Help, ceremonievervoer gezocht 18/08/07
Hallo,Wij trouwen op 18 augustus voor de kerk en zijn nog altijd op zoek naar ceremonievervoer. We zijn in het bijzonder geïnteresseerd in zo'n oldtimer bus. Weet iemand ons mensen of bedrijven aan te bevelen in West-Vlaanderen? Bij Ceremonie Ro...
Ceremonie Reacties: 5 21-2-2007 21:35:33

vicky
fotograaf en videograaf inéén, streek Waregem-Roeselare
Hey, wij trouwen 24-05-2008 en zijn aan het uitkijken naar iemand die zowel de foto's verzorgt als de trouwvideo. Dit alles voor een schappelijke prijs .Dus als er iemand tips heeft, laat maar komen; gelieve ook telkens de prijs erbij te vermeldenalv...
Fotografie Reacties: 10 21-2-2007 21:06:23

Veerle
Trouwjurk Guns 'n Roses November Rain
Hallo, mijn droom is om in de jurk te trouwen die Erin aanhad in de videoclip van November Rain. Ik heb echter wel de clip maar niemand die dit patroon kan tekenen. Mijn moeder is naaister en wil deze zelf maken. Ben jij iemand die dit kan of ken je ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 21-2-2007 20:30:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...