Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

suzanne
kerkboekje
Hallo,Ik zit met mijn handjes in het haar!!! Ik heb alles bij elkaar om mijn kerkboekje inelkaar te zetten en wil het nu gaan uittypen. Wie kan me helpen met welk programma ik dit moet doen? Het is namlijk nogal moeilijk in word omdat het gevouwen wo...
Ceremonie Reacties: 3 8-2-2007 11:25:24

Caroline
Welke DJ in feestzaal "De Waterhoek"?
Hallo allemaal,Ik heb gezien dat er op dit forum heel wat bruidjes zijn die hun feest houden in "De Waterhoek" in Geetbets? Zou ik jullie mogen vragen welke DJ jullie genomen hebben? Wij zijn nog volop op zoek, en vinden nergens veel inform...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 8-2-2007 9:46:09

Magali
kleren zoontje 2 jaar
Hallo,Wij trouwen in de zomer en ik zou mijn zoontje graag aankleden in een zeer moderne, mooie outfit.Ik heb me al suf gezocht op het net... De kleren van Legno Rosso spreken me enorm aan, maar die beginnen pas aan grotere maten. Van Gymp heb ik ook...
Andere Reacties: 3 8-2-2007 7:22:00

Evi
mooie binnen- en buitenlokatie gezocht regio heist-op-den-berg, putte
Hallo,Wij zijn op zoek naar een mooie lokatie voor onze foto's in de omgeving van Heist-op-den-berg en Putte. Alle ideetjes zijn zeer welkom. We zoeken ook een binnenlokatie, in geval van slecht weer, maar dat is zo moeilijk te vinden.Kan iemand on...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 7-2-2007 23:31:22

marin
een tuinfeest?
hallo wij zoeken in september te trouwen.ik heb een tuin van 1000 vierkante meter en dacht een buitenfeest te houden.Heeft iemand ideen hoe je zoiets betaalbaar aanpakt met een leuk thema?alle raad is welkom.
Ideeën Reacties: 2 7-2-2007 22:36:31

luc
trouwfuif
weet er iemand welke hapjes er zoal gegeven worden op een trouwfuifen wat er zo al gegeven wordt voor een kleine receptie voorals de gasten binnen komen voor de fuif begint
Locaties - Viering Reacties: 3 7-2-2007 19:56:34

Wendy
DJ Oost Vlaanderen
Hallo, Wij zijn nog op zoek naar een DJ regio Oost-Vlaanderen.Kunnen jullie er één aanraden?Liefst nie te duur, want de prijzen swingen de pan uit vinden we.Bedankt, Wendy07/07/07
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 7-2-2007 18:48:29

Tamara
Pastoor gezocht
Wij trouwen op 21-09-07 en zijn heel erg druk op zoek naar een pastoor die ons wil trouwen. Geen probleem toch zouden de meesten zeggen, behlave dan het feit dat wij in een rustiek kerkje bij ons in het dorp willen trouwen. Het altaar van dit kerkje ...
Religie Reacties: 8 7-2-2007 17:41:27

sandra
kort kapsel
Is er soms iemand die een URL kent met leuke korte kapsel voor een huwelijk? De meeste blaadjes tonen modellen met lang haar, die je kan opspelden en krullen. Ik zoek hopeloos naar inspiratie.BedanktSandrawww.sandraenjohan.onzebruiloftsite.nl
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 7-2-2007 16:52:52

Sheron
Farah Love Bruidjes
Helaba bruidjes,Wie is er getrouwd in een kleed van Farah Love in Zwijndrecht? En zou het mogelijk zijn om een foto te zien met het kleed? (er staan geen foto's op hun site, daarom dit bercihtje) Mijn email is: sheronneke@hotmail.comGroetjes,Sheron2-...
Andere Reacties: 0 7-2-2007 16:15:03

Annelore
de Waterhoek
Zijn er nog mensen die hun feest houden in 'de Waterhoek' in Geetbets? Wij hebben een optie tot 14/02 en zullen ons feest daar voor 99 % vastleggen (buffet). Wat heeft jullie overhaald om voor deze zaal te kiezen?
Andere Reacties: 3 7-2-2007 14:07:10

Annelore
ceremoniemeester
Hallo, weet er iemand een goede ceremoniemeester in de buurt van Tienen - St-Truiden - Zoutleeuw? Zijn jullie tevreden dat je op iemand konden terugvallen of zeg je van: dit hoefde eigenlijk niet... En waarvoor kan je dan allemaal bij zo iemand terec...
Andere Reacties: 1 7-2-2007 14:04:04

Annelore
getuige vragen
Hallo, ik zoek een leuke en originele manier om een goeie vriend als getuige te vragen. Iemand een ideetje? Hij verjaart zondag en ik zou hem willen verrassen, dus er is haast bij :o)Alvast bedankt!
Andere Reacties: 4 7-2-2007 13:34:38

eva
huwelijksmis
Hallo bruidjes!wij trouwen op 1 september 2007 en ik ben momenteel volop op zoek naar voorbeelden van misboekjes, teksten, toepasselijke liedjes voor in de mis, ... Het is een hele boterham hé zo'n viering in elkaar steken. Daarom dat ik jullie ...
Religie Reacties: 8 7-2-2007 13:02:50

VERA
OPSTELLING MIS
hallo bruidjes,kan er me iemand de opstelling vanbruid en suite geven in de kerkdankveke
Ceremonie Reacties: 1 7-2-2007 12:22:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...