Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

evy
notariskosten?
Hallo,kan mij iemand vertellen wat de prijs van een huwelijkscontract is bij de notaris? alvast bedankt Evy
Juridisch Reacties: 8 5-2-2007 17:22:13

janssens
Piano Partituren
Hallo allemaal,een paar weken geleden postte ik deze vraag al op het forum.. ik ben nog niet verder gekomen. Wij hebben al een paar liedjes die we in onze viering zeker willen horen. Een collega van mij speelt piano, een andere zingt. Ik ben nog stee...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 5-2-2007 16:44:06

Joke
Fotograaf - Creative Solutions
Hallo iedereen - Heeft er iemand ervaring met Creative Solutions voor zijn huwelijksfoto's?Graag had ik jullie ervaring, alvast bedanktJoke
Fotografie Reacties: 3 5-2-2007 16:30:01

Lieke
bericht voor chantal ivm braemhof gentbrugge
Dag Chantal,Ik las in een ander onderwerp dat jij overlaatst naar een trouwfeest in het Braemhof bent geweest en dat het er goed was. Mijn verloofde en ik trouwen daar ook maar zelf zijn we er nog nooit naar een feest geweest. Het is altijd leuk om i...
Andere Reacties: 2 5-2-2007 16:08:01

Mieke
drukker regio merchtem
Weet er iemand een goeie drukker in de buurt van merchtem? wij hebben onze uitnodiging zelf gemaakt maar zouden ze nu toch graag laten drukken bij een goeie drukker.Groetjes Mieke28-07-07
Uitnodigingen Reacties: 3 5-2-2007 15:14:22

Elien
Iemand suitekledij te koop?
Hallo, Ik ben op zoek naar een suitekleed 2de hands van de collectie linea raffaelli. Ik vind het rode kleed van de nieuwe collectie (op site op de 2de rij) of het paarse-lila( op de site de 3de rij) heel mooi. ik denk dat het maat 36-38 zal zijn, ma...
Kledij - Suite Reacties: 6 5-2-2007 13:55:22

Lies
Locatie rond Gent; Coninxdonck, Wippelgem, Carelshof
Hallo!Kent er iemand van jullie een leuke locatie rond het Gentse?En heeft er iemand al ervaring met Het Carelshoff, Kasteel van Wippelgem en Kasteel Coninxdonck?GroetjesLies
Andere Reacties: 20 5-2-2007 13:25:48

Thomas
vershillende mogelijkheden boeket
Hey,weet er iemand een URL waar ik meer te weten kan komen over de verschillende mogelijkheden/stijlen van bruidsboeketten. Zou zo eerst de passende stijl van boeket met mijn verloofde willen bepalen.Merci.
Bruidsboeket Reacties: 4 5-2-2007 12:48:41

VERA
ceremoniemeester
hallo,kan me iemand adres van cermoniemeester omgeving halle geven?dank ugroetjes veke
Ceremonie Reacties: 5 5-2-2007 12:45:30

Marijke
visagiste hamme
Hallo iedereen, Kent iemand een visagiste uit de buurt van Hamme die aan huis komt?GroetjesMarijke
Andere Reacties: 2 5-2-2007 12:43:26

Marijke
ouders x 3
Dag iedereen,Praktisch probleem: Mijn ouders zijn gescheiden en beide hertrouwd. Ik heb dus een mama & stiefpapa, een papa & stiefmama en daarnaast uiteraard mijn schoonouders.Nu vroeg ik me af hoe het zit met de uitnodigingen. Is er een voor...
Uitnodigingen Reacties: 3 5-2-2007 12:22:32

Caroline
ervaringen met huis DJ "De Waterhoek"?
Hallo allemaal,wij zijn aan het twijfelen of we de huis DJ van onze feestzaal, "De Waterhoek", zouden nemen, of iemand anders. Heeft iemand van jullie deze persoon al aan het werk gehoord? En wat vonden jullie hier dan van? Vanuit de feestz...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 5-2-2007 12:12:33

Thomas
mijn moeder heeft maat 34
Hey,Weet er toevallig iemand of je bij Linea R in Brugge suitekleren kan kopen voor moeders met een maatje 34, en tegen welke prijs?Alvast bedankt.
Kledij - Suite Reacties: 3 5-2-2007 11:06:10

Angie
DJ - 2e poging
Hallo,Kan iemand mij een goeie dj aanraden voor ons huwelijk? Wij zijn van Vlaams Brabant (Halle). Heb deze vraag een tijdje geleden al gesteld maar ondertussen nog steeds geen dj gevonden. Wij zoeken iemand die alle genres aan bod laat zonder met fr...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 14 5-2-2007 10:36:44

Siska
kinderschoenen jongens
Mijn 2 neefjes zijn bruidsjongen (7 en 9) en hebben ook een mooi kostuumpje gehuurd. Nu ben ik op zoek naar gewone zwarte schoenen maat 36 n 32. Maar ik vind dat nergens in gewone schoenwinkels. Dat zijn allemaal sportieve schoenen, of met velcro of ...
Kledij - Suite Reacties: 0 5-2-2007 8:13:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...