Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katleen
Huwerlijksreis - zwanger
Hallo,Wij zijn ondertussen een aantal weken gelukkig getrouwd, maar zijn spijtig genoeg nog niet op huwelijksreis gegaan (we hadden wel wat rond gekeken, maar het is er uiteindelijk niet meer van gekomen om iets te boeken. Tja, ik heb er natuurlijk w...
Andere Reacties: 5 17-1-2007 0:03:03

kim
begijnhof in Lier
Hallo,zijn er nog mensen die in het Begijnhof in Lier trouwen? Hoe gaan jullie om met alle 'regels' die er zijn zoals: geen rijst, geen eigen kaars, geen duiven en het ergste van al: geen extra bloemen toegelaten in de kerk? Of stellen ze het allemaa...
Locaties - Viering Reacties: 3 16-1-2007 22:52:09

peggy
voorbeeldboeken drukker
hallo,Weten jullie soms hoelang je de voorbeeldboeken van de drukker mag bijhouden?Geven ze die altijd direct mee of moet je op voorhand reserveren?Wij trouwen op 22 september wanneer zouden we er het beste kunnen langs gaan?toch alvast bedankt voor ...
Andere Reacties: 3 16-1-2007 22:33:06

arianne
reaktie op hof Van Nassau
Graag zouden we dit jaar willen trouwen,(september,oktober).Hiervoor zijn we op zoek naar een geschikte feestruimte op een zaterdag. Hoe is de bediening,alsook het eten in hof van Nassau. We wonen in de omgeving van Geraardsbergen. andere alternatiev...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 16-1-2007 21:42:19

Anneleen
Salons De Romree - Grimbergen
Hallo! Heeft iemand van jullie ervaringen met Salons De Romree als feestzaal? Positieve en negatieve reacties zijn welkom! Alvast bedankt.
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 16-1-2007 20:18:55

leen
kapper in Geel
iemand leuke suggesties voor een goede kapper ( die mooi haar kan opsteken ) in de buurt van Geel ?bedankt !
Andere Reacties: 1 16-1-2007 17:56:54

leen
farah love
heeft iemand ervaring met deze winkel te zwijndrecht ?groetjes !
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 16-1-2007 17:56:13

Sofie
prijs voor make-up en kapper
hey, ik was samen met mijn vriend het budget en de kosten eens aan het overlopen, nu vroeg ik mij af hoeveel je ongeveer moet betalen voor visagiste aan huis en voor de kapper?
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 16-1-2007 17:32:20

fee
Huis van dijck
Hoi,Heeft hier iemand ervaringen met Tivoli of huis van Dijck te Mechelen? In verband met huis van Dijck: Voorziet de zaal zelf parking, of moeten we dit zelf regelen? En zijn daar veel extra kosten aan verbonden?Alvast bedankt
Andere Reacties: 2 16-1-2007 15:19:33

veerle
Theadrôme Wilrijk
Hoihoi, heeft er iemand al eens een feest gegeven of bijgewoond in "Theadrôme" te Wilrijk? Hoe was de sfeer daar? Wij geven een feest van +/- 200 genodigden, maar kunnen maar niet beslissen welke feestzaal. Hopelijk kunnen jullie ons e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 16-1-2007 15:10:15

Kelly
Trouwjurk Linea Raffaelli gezocht collectie 2007
HoiHeeft er toevallig iemand de paars-roze trouwjurk (top en rok) te koop die ik zoek. De combinatie staat ook op de website van LR. Even proberen omschrijven: rok met zeer korte sleep, topje rond de hals met een koordje schuin over de rug.Op de to...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 16-1-2007 14:27:09

nadia
wanneer bruidsboeket bestellen?
HeyWanneer moet je je bruidsboeket bestellen??? Ik trouw op 16/06/2007 (nog 5 maanden dus). Ik heb eigenlijk alleen een bruidsboeket nodig en 2 kleine bruidsboeketjes voor mijn bruidsmeisjes.Ik weet wel hoe het boeket er moet uitzien alleen over de...
Andere Reacties: 11 16-1-2007 14:16:48

Saskia
laurier boomjes voor decoratie aan voordeur
Hoi Kan mij soms iemand helpen? Waar kan ik laurier boomjes huren voor aan de voordeur van de bruid te zetten? Ik ben van West Vlaanderen dicht bij Brugge. En weet iemand soms ook de prijs voor het huren ervan. Dank bij voorbaat Saskia
Ceremonie Reacties: 6 16-1-2007 14:15:26

Nele
burgerlijk huwelijk
Wij trouwen enkel voor de wet, weet er iemand of het mogelijk is om wat inspraak te hebben over het verloop van de plechtigheid in het gemeentenhuis. Ringen, muziek, enz??? Ideeen zijn steeds welkom!!
Andere Reacties: 14 16-1-2007 13:12:35

Evelien
Feestzaal Parking te Massemen (Wetteren)
Hallo, heeft er iemand ervaring met "feestzaal Parking" in Massemen (Wetteren). Is dit een geschikte zaal voor een huwelijksfeest? Geven ze daar een goede service en is daar het eten goed? Alvast bedankt.Groetjes,Evelien
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 16-1-2007 12:50:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...