Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

AN
trouwzaal kasteel oudenberg (Orangerie les roses) te Geraardsbergen
HalloIk ben op zoek naar een feestzaal voor deze zomer! Wij zoeken een locatie in de omgeving van Geraardsbergen, Ronse of Edingen. Heeft iemand enkele tips? Heeft iemand ervaring met de feestzaal Orangerie les roses gelegen naast kasteel Oudenberg t...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 14-1-2007 19:24:46

peggy
uitnodigingen buromac
hallo,ik heb al op vele sites gekeken voor uitnodigingkaartjes,mijn voorkeur gaat naar de collectie van buromac.Weten jullie of deze beschikbaar zijn bij alle drukkers of moet ik ernaar op zoek?Ik ben van de regio antwerpen (ekeren)groetjes
Uitnodigingen Reacties: 4 14-1-2007 18:53:23

debbie
help afprinten van misboekje
hallo iedereen is er iemand die weet hoe je je misboekje kan afprinten op het juiste formaat en recto verso ik ken er niet zoveel van heb wel al mijn boekje gewoon getypt maar krijg het maar niet goed want eigenlijk moet pag.1en de laatste pag samen ...
Andere Reacties: 2 14-1-2007 18:52:21

barbara
bruidskapsel
hallo allemaal..hebben jullie enig idee wat een 'gangbare' prijs is voor iemand aan huis die zowel bruidskapsel + visage doet? Ik heb al rondgekeken maar vond dan een prijs van 140 euro. Is dat veel of kost het dat gewoon?kent iemand nog andere in d...
Andere Reacties: 4 14-1-2007 18:01:09

vanessa
teksten misboekje en geloften
heywij zijn op zoek naar leuke teksten en creatieve of leuke huwlijksbeloften om ons trouwboekje te makenwieheeft tips en kan ons helpengroetjes
Voorbereiding Reacties: 4 14-1-2007 17:30:04

peggy
wat is een lector en het woord homilie?
hallo bruidjes,Ben al eens aan het uitkijken voor teksten in men misboekje.In sommige boekjes staat er lector en een tekst achter,is dat iemand die je mag kiezen wie die tekst voorleest of is dat iemand van de kerk zelf?Ook het woord homilie,weet er ...
Andere Reacties: 11 14-1-2007 15:38:26

ilse
live muziek kerk???
Hallo, hebben jullie allemaal live muziek in de kerk of zijn er ook mensen die 'gewoon' muziek opzetten? Wij weten namelijk niet zo goed wat we hier mee moeten doen. Hoeveel betalen jullie ongeveer voor jullie live muziek? Groetjes,Ilse
Muziek - Ceremonie Reacties: 12 14-1-2007 13:29:09

Jotje
Visagiste in regio Kortrijk
Hallo, Heeft iemand van jullie een goede ervaring met een visagiste in de regio Kortrijk? Ik ben namelijk nog steeds op zoek (de trouw is over een 6 maand, dus heb nog even tijd). Ik wil het vooral naturel houden... Alle tips zijn welkom!Alvast een ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 14-1-2007 13:11:32

Stéphane
Pottemaecker Meetkerke
Wij geven ons feest in de Pottemaecker in Meetkerke. Zijn er mensen die daar al geweest zijn en nog tips hebben voor versiering of animatie? ThanksMarleen en Stéphane
Locatie Reacties: 5 14-1-2007 12:29:14

ilse
helemaal geen bloemen in de kerk?
Hallo,van onze pastoor zouden we nu plots geen bloemen meer in de kerk mogen leggen terwijl hij tijdens ons eerste gesprek met hem zei dat het niet te overdadig mocht zijn maar dat sober nog wel ok is...nu waren we sowieso wel van plan om er niet in ...
Locaties - Viering Reacties: 4 14-1-2007 11:38:24

Klaartje
Dringend feestzaal gezocht!
Help help help, mede-bruidjes. Mijn toekomstige en ik trouwen op zaterdag 28 juli, alles is geregeld, maar we hebben nog steeds geen feestzaal! We hebben alle feestzalen die ons aanstonden gebeld, maar geen hadden de gekozen datum nog vrij. Nu hebben...
Andere Reacties: 17 14-1-2007 10:02:43

Mieke
Trouwbeurs Kortrijk en Gent.
Hallo, Wie is gaat naar de trouwbeurs in Kortrijk (vandaag) en wie gaat er naar de beurs in Gent (19 -20 -21 januari). Wie is er al in Kortrijk geweest? Is deze beurs interessant en kan je er veel informatie krijgen of ideën opdoen voor een huwe...
Andere Reacties: 6 14-1-2007 9:25:22

Suryani
HELP!!!!!! DRINGEND VERVOER GEZOCHT!!!!!
Hallo iedereen,reeds op 3 februari gaan mijn verloofde en ik trouwen maar we hebben hiervoor nog steeds geen vervoer!!Voor van en naar het gemeentehuis te gaan hadden we graag een old-timer gehad voor ons. Liefst een Citroën AC4 of AC6 of iets g...
Ceremonie Reacties: 3 14-1-2007 2:06:52

Anke
Binnen buiten locatie Stabroek (noorden Antwerpen)
Hallo wij trouwen op 8/9/07 in Stabroek, feestzaal vermoedelijk in Kalmthout.Momenteel zijn wij met de dagindeling bezig. Bepalen van uur voor gemeentehuis en kerk. Kan iemand ons zeggen hoeveel tijd wij moeten voorzien voor de fotoreportage. Vermoed...
Fotografie Reacties: 2 13-1-2007 22:31:03

Anke
Feestzaal De Kievit Kalmthout
Hallo wij touwen op 8/9/7 en dachten aan feestzaal De Kievit in Kalmthout.Iemand ervaring met deze zaal? Wij zouden eerst met de familie(suite) dineren en vervolgens tegen half 9 de vrienden vragen voor enkele kleine hapjes en groot dessertenbuffet....
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 13-1-2007 22:27:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...