Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

patricia
rode loper
waar kunnen we terecht voor een rode loper ? ik zou er graag een willen voor aan de voordeur thuis .alvast bedankt Pat
Andere Reacties: 3 12-1-2007 16:55:24

Annelies
Huwelijksreportage Enoa
Heeft er iemand ervaring met enoa (www.enoa.be) voor de huwelijksreportage? Groetjes,Annelies
Fotografie Reacties: 1 12-1-2007 16:30:32

Mieke
Wat een kinderachtig gedoe...
Ik dacht en denk dit nog altijd dat trouwen iets aangenaams is...Ik ben geen bruidjes of freddy's beu, maar wel het lezen van " op elkaars kop zitten gedoe ".Ik trek hier voor niemand partij en spreek in niemands naam.We zijn toch allemaal ...
Andere Reacties: 7 12-1-2007 15:51:39

freddy
Freddy en tips
Dag allemaal,Ik reageer hiermede op de topic“ Aan alle bruidjes en bruidegommen” van Sofie dd.9/1.Zoals Lies terecht schreef was er op het Forum nog niet zoveel reclame te zien tenzij “Freddy” die haar wel eens een paar kee...
Andere Reacties: 9 12-1-2007 15:36:00

Annelies
Royal Astrid (Oostende)
Heyla,Wij trouwen op 29 december 2007 en zijn volop op zoek naar een geschikte zaal (regio Oostende- Brugge). De Royal Astrid in Oostende staat ons wel aan... Wat zijn jullie bevindingen ivm die feestzaal?Alvast bedankt!Groetjes,Annelies
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 12-1-2007 14:02:29

Caroline
budget
Hallo,wij trouwen in oktober 2007, en wilden nu toch wel eens schatten wat zo'n huwelijk ons zou kosten. Heeft er iemand van jullie een idee van wat bv. een kerk + pastoor, bloemen voor in de kerk, stadhuis, visagiste, fotograaf, videograaf,... korto...
Andere Reacties: 21 12-1-2007 13:58:36

Marijke
verhuur wagens
dag iedereen!wij trouwen op 01.09.2007 en zijn nog op zoek naar een bedrijf dat ceremoniewagens verhuurt,in de buurt van Hamme, Dendermonde, ...Heeft iemand een idee?Alvast bedankt!Marijke
Andere Reacties: 3 12-1-2007 12:54:54

Ewalda
kapper en visagiste
Hallo iedereen,Weet er iemand een goede kapper en visagiste ( regio Lummen ) die aan huis komen?Groetjes,Ewalda11.08.2007
Andere Reacties: 0 12-1-2007 12:17:06

eveline
bruidslingerie!
Dag bruiden, ik heb in magazines mooie bruidslingerie gezien van oa Poirier en Di Lorenzo. Ik vind echter geen winkels waar ze die merken verkopen. Kent emand adressen waar ze ruime keuze bruidslingerie hebben? Liefst omgeving Gent of Waregem.Eveline...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 12-1-2007 11:59:21

iris
getuigen in vraag ?
hallo iedereen ,Ik heb een probleem met mijn getuige . Kan iemand me helpen !!! Ik dacht eerst aan mijn neef omdat ik toch wel een speciale band met hem heb opgebouwd , maar over kort heeft hij mij zo gekwetst dat de vraag om getuige te zijn ineens z...
Voorbereiding Reacties: 6 12-1-2007 10:53:57

Klaartje
't Moleken n Sint-Gillis-Waas
Heeft er iemand ervaring met feestzaal 't Moleken in Sint-Gillis-Waas? Ik denk dat het nu zelfs al veranderd is van naam....Is het eten daar lekker en prijselijk? groetjes,Klaartje
Andere Reacties: 0 12-1-2007 10:29:44

Franciska
Kledij burgerlijke trouw
Hallo,Ik moet het gewoon even kunnen zeggen. Gisteren was ik in Leuven en heb ik een beeldig ensemble gevonden voor onze burgerlijke trouw. Het is iets van de nieuwe collectie. Het bestaat uit een rok en een topje. De kleur is champagne. De onderlaag...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 12-1-2007 10:18:26

Sofie
Unieke fotolocatie
Hallo,Wij zijn op zoek naar een unieke fotolocatie rond het Gentse. Liefst binnen, want we trouwen in februari al. Alhoewel, als het weer zo blijft, zal ik niet eens kou hebben als we buiten zijn ... Ben benieuwd naar jullie originele voorstellen.Gro...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 12-1-2007 9:17:26

Elke
Vankets
Hallo medebruidjesIk ben eens nieuwsgierig... :-pIk hoor hier zoveel over iedereen zijn droomjurk... Ik wou graag eens weten wie nog allemaal en vankets heeft gewoon uit nieuwsgiergheid. Ik heb er eentje uit de collectie van vorig jaar, maar het was ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 11-1-2007 23:40:41

Natalie
Vrijgezellenavond
Hallo, onze vrienden willen voor ons een vrijgezellenavond organiseren met verkleedpartijen en dergelijke. Mijn vriend en ik zijn hier echter helemaal niet voor te vinden. Wij willen liever zelf iets organiseren, waarvan we op voorhand weten dat het ...
Andere Reacties: 6 11-1-2007 22:50:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...