Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vincent
Uw DJ voor ieder feest
Uw DJ voor ieder feest. Of het om een huwelijksfeest, een verjaardagparty, een personeelsfeest,een jubileum of een tuinparty gaat, DJ VINCE maakt dat iedereen die avond op de dansvloer staat.Voor meer inlichtingen kan je me steeds bereiken om volgend...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 9-1-2007 9:31:23

lindsy
haar en make up
hallo kent er iemand een kapster en ook voor de make up die aan huis komt.uit de omgeving van roeselare dank u
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 9-1-2007 7:43:38

lindsy
haar en make up
hallo kent er iemand een kappster en ook voor de make-up die aan huis komt ik woon in roeselare.het zou rond die omgeving moeten zou.dank u
Andere Reacties: 0 9-1-2007 7:42:33

evy
filmer
hoi wij trouwen op 19 mei 2007en wij zijn nog op zoek naar iemand die onze leuke dag komt filmen in de buurt van Lier het probleem is dat we daar niet zoveel geld aan willen uitgevenweten jullie iemand?vele groetjes
Fotografie Reacties: 9 8-1-2007 22:08:27

A
Lakonia in Berchem
HalloIs iemand van jullie al in Lakonia in Berchem geweest? Welke is het meest aan te raden als pasgetrouwd koppel (I, II of III) en waarom? Beachparty lijkt me ook tof met een hoop kameraden, iemand al 'ns geprobeerd?Tnx!Groetjes,Mieke
Andere Reacties: 6 8-1-2007 21:38:04

A
Wie heeft er ervaring met 't Paradijsje in Schoten?
HoiWie heeft er ervaring met 't Paradijsje in Schoten voor make-up? GroetjesMieke
Andere Reacties: 2 8-1-2007 21:15:54

Agneta
de juiste etiquette
Hallo iedereen,Wij hebben er voor gekozen om geen ceremoniemeester te nemen om alles wat gemoedelijk en spontaan te laten verlopen. Toch wil ik dat alles op de juiste manier verloopt. Maar geen ceremoniemeester betekent ook geen wijze raad van de cer...
Ceremonie Reacties: 4 8-1-2007 19:47:46

Caroline
lingerie Poirier
Hallo, is er iemand die weet in welke bruidswinkel (liefst oost-Vl.) ze een uitgebreide collectie van de lingerie van Poirier verkopen?Alvast merci. Groetjes Caroline
Kledij - Accessoires Reacties: 3 8-1-2007 19:24:21

Lobke
bruidshuis ellen: Schoenen? Lingerie?
Hallo,Weet iemand of ze in bruidhuis Ellen (Oostburg, Nederland) de schoenen van Rainbow verkopen? Hoe uitgebreid is hun collectie? Ik weet dat ze er lingerie verkopen, maar daar ook weer de vraag: hoe uitgebreid is de collectie? Weet iemand of ze er...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 8-1-2007 19:19:03

Inge
Op tenen van pastoor trappen?
Hoi, wij trouwen op 5 juli 2008. Dat is nog lang, maar ik zit nu al met mijn handen in mijn haar. De pastoor van onze parochie is heel goed in bergrafenissen, hij doet dat echt met veel gevoel en sereniteit. Maar o wee huwelijksmisssen!!! Hij keurt a...
Locaties - Viering Reacties: 5 8-1-2007 18:50:16

Rob
Drive in show's, DJ's en Artiesten aangeboden.
Hallo, Als u een keer een leuke DJ nodig heeft of anderen leuke artiesten?Wij willen graag voor u dienst zijn.Wij komen overal in nederland.Voor weinig geld heeft u super leuke feest.Wij zorg muziek voor jong en oudAls u ons een keer wilt horen en zi...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 8-1-2007 18:15:37

Elke
Help!!!
hallo medebruidjes,ik wil gewoon even mijn hart uitstorten bij lotgenoten...heb een probleempje.Volgende zaterdag is het DE DAG dat ik mijn droomjurk voor ga passen voor mijn 1 ste pasbeurt. GEWELDIG niet...als ik niet met een mond vol koortsblaren z...
Andere Reacties: 7 8-1-2007 17:30:54

Brenda
ceremonie meeste regoi brugge
HalloWij hebben dit weekend onze feestzaal vast gelegt en trouwen 29september van dit jaar.Nu zijn we nog opzoek naar eeen ceremoniemeester en een fotograag en dj uit de provincie Westvlaanderen. Wij zijn van moerkerke -Damme.Dus lieft in die omgevin...
Ceremonie Reacties: 3 8-1-2007 17:11:46

Sylvia
fotolocatie Wijnegem
Wij trouwen in Wijnegem en wij zijn op zoek naar een toffe locatie om onze foto's te laten trekken. Heeft er iemand toffe ideetjes.
Fotografie Reacties: 5 8-1-2007 16:31:19

stefanie
aan Freddy (fotograaf)
Ewel Freddy,Mij stoort het helemaal niet dat je ons wil helpen. Voor ons heb je al enkele nuttige tips gegeven!!!!!Een dankbaar bruidje
Andere Reacties: 16 8-1-2007 16:24:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...