Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

klara
aan Caroline ivm D & D creations
Goeiemorgen,misschien een vreemde vraag maar ik graag eens een voorbeeld zien. (indien mogelijk uiteraard) Mijn mailadres is klarahelsen@yahoo.com.Alvast bedankt!Groetjes KLara
Uitnodigingen Reacties: 0 4-1-2007 8:49:08

Peter
op zoek naar opdrachten
Het is misschien reclame: maar ik ben op zoek naar opdrachten als dj. groetjesPeterkarmelietje@gmail.com
Andere Reacties: 0 4-1-2007 7:49:16

Mieke
Den Oesterput Wevelgem
Heeft er iemand ervaring met den oesterput in Wevelgem? Alle reacties zijn welkom.Groetjes,Mieke
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 3-1-2007 22:42:40

karen
zoektocht naar feestzaal
wie kan ons een budgetvriendelijke zaal aanraden, gelegen tussen antwerpen en hasselt. liefst met all-in prijzen, of gewoon democratische prijzen. feest voor +/- 150 personen. alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 3-1-2007 22:01:14

vanessa
huwelijksreis Bali
Hallo iedereen,eerst en vooral de beste wensen voor 2007 en allen een spetterend trouwfeest!!!Voor diegenen die naar Bali op huwelijksreis zijn geweest of iemand kennen, welke hotels zijn de aanraders? Alsook welke excursies?Groetjes,Miguel en Vaness...
Huwelijksreis Reacties: 6 3-1-2007 20:56:46

Elke
bedankje
Heb op het forum al een aantal keer gelezen dat er een bedankje wordt meegegeven aan de gasten van het avondfeest (dacht altijd dat men nadien een bedankingskaartje met foto's opstuurde). Wordt dit steeds gedaan en wat zijn er originele ideetjes?Groe...
Andere Reacties: 16 3-1-2007 19:57:02

sophie
mooi mechelen
Hey,Op mijn zoektocht naar een leuke bruidsjurk (eenvoudig maar toch origineel) ben ik op de website gebotst van mmoi mechelen. Wie van julie heeft al ervaring met deze boetiek? groetjes, fie29/09/2007
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 3-1-2007 17:34:32

Veerle
bruidswagens Vl-Brabant
Op 2juni trouwen wij in Meise (feest in Groot-Bijgaarden) en wij zijn dringend op zoek naar ceremoniewagens. Ik zou graag een VW Kever cabrio nemen voor ons en mercedessen voor het gevolg. Weet iemand waar ik dit kan vinden voor een schappelijke prij...
Ceremonie Reacties: 3 3-1-2007 15:53:33

Mieke
Wij trouwen - huwelijksbeurs
Hallo allemaal,Ik heb enige tijd geleden een briefkaart voor gratis kaarten van de trouwbeurs " wij trouwen " in de expo in Kortrijk ingevuld.Vandaag een brieg gekregen dat ik " gewonnen " heb.Namelijk 2 vrijkaarten en een VIP pak...
Andere Reacties: 9 3-1-2007 15:45:43

Lisa
2 Getuigen
Hoi, Allereerst mijn beste wensen voor 2007! Volgende week moeten we terug langsgaan op het stadhuis om ons tijdstip van ons wettelijk huwelijk te bespreken. Daarbij moeten wij ook de namen van de getuigen opgeven. Mijn vriend geraakt er maar niet...
Juridisch Reacties: 4 3-1-2007 15:44:48

Liesje
!!!!! origineel vervoer op trouw
Hallo,Ik en mijn vriend zijn voor onze trouw op 21 juli 2007 op zoek naar een origineel vervoer om naar de kerk en naar de feestzaal te rijden. We willen geen dure auto huren aangezien we dicht bij de kerk wonen en dan al snel een wagen moeten huren ...
Ceremonie Reacties: 9 3-1-2007 14:48:43

Mieke
dj poll van ghent West-Vlaanderen
Hallo, heeft er iemand ervaring met Poll van Ghent? Weten jullie misschien ook wat zijn vraagprijs is?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 3-1-2007 11:30:14

Wendy
gastenboek?
Hallo,wij zijn ook van plan om een gastenboek te leggen, maar ik vraag mij af of veel mensen effectief een berichtje laten? Leggen jullie het gastenboek gewoon bij de ingang van de zaal, of op een andere plaats? Vragen jullie ook expliciet om er iets...
Voorbereiding Reacties: 6 3-1-2007 11:10:15

katleen
plaats bruid in de kerk, re of li ?
Hallo ! Een gelukkig nieuwjaar allemaal !!Een vraagje : waar zit de bruid tov de bruidegom in de kerk , Ik dacht dat de bruid links van de man zat, en dat dus ook de familie van de bruid links in de kerk zat. Klopt dit ??Groetjes, Katleen
Religie Reacties: 7 3-1-2007 10:15:34

peggy
aan inez boextaens
hey inez,peggy hiere(parel) heb je reacties hier op het forum gevonden je kan me altijd toevoegen op msn hé.parel_peggy@hotmail.comgroetjes x
Andere Reacties: 0 2-1-2007 23:41:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...