Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

barbara
le baudoir diest
hallo allemaal,Heeft er iemand ervaring met het aanbod van bruidsschoenen in Le Baudoir in Diest? Veel keuze? thanks!
Andere Reacties: 0 7-1-2007 18:11:58

EVA
Aan Fee: jurk Amerique
Hallo, Ik ben gisteren bij Cymbeline gaan passen in Brussel. De Amerique jurk kost daar 1650 euro, ik hem ook eens gepast en het is echt een heel mooi kleedje, heel mooi afgewerkt! Kan ook in t gebroken wit besteld worden en dan kost het 1450. Maar i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 7-1-2007 17:27:57

Joke
Bruidswinkel
Dames, mijn avontuur naar de perfecte jurk kan beginnen.Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn zoektocht naar een paar goede bruidswinkels in Vlaams-Brabant.Alvast bedankt voor jullie hulpJoke
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 7-1-2007 14:58:44

Nele
Drukkerij Oost-Vlaanderen
Hallo iedereen,Ik ben op zoek gegaan naar een aantal drukkerijen die ook grafische ontwerpers ter beschikking stellen. Via internet heb ik volgende drukkerijen gevonden:D&D CreationsAlfabetDrubbelMeanderFamilyprintUniversE40 ProjectsIemand ervari...
Uitnodigingen Reacties: 6 7-1-2007 14:24:53

ilse
Hoeveel jurken gepast?
Dag dames,een klein vraagje, hoeveel winkels hebben jullie gedaan en hoeveel jurken hebben jullie geprobeerd voor jullie beslist hebben? Ben namelijk gisteren voor de eerste keer naar een winkel geweest, vandaag nog een keer en heb het gevoel dat ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 7-1-2007 13:29:44

ilse
drukker regio Antwerpen
Hallo,kan er iemand raad geven ivm een goede drukker in omgeving Antwerpen die dan liefst ook nog wel betaalbaar is?Wanneer moet je hiervoor eigenlijk gaan informeren? Wij trouwen 25/08/07. Zijn momenteel nog volop bezig met onze huwelijksreis te pla...
Uitnodigingen Reacties: 1 7-1-2007 13:25:06

ester
vervoer van familie
Hallo iedereen ! Heeft er soms iemand een leuk en vooral niet te duur idee om de ouders en de getuigen naar de kerk en het gemeentehuis te vervoeren. Een auto voor onszelf hebben we al, maar om voor ieder een auto te voorzien vinden wij een beetje ...
Ceremonie Reacties: 7 7-1-2007 12:59:40

Klaartje
Van start gaan
Hoi allemaal,mijn vriend en ik trouwen pas volgend jaar in juni. We weten al welke zaal, welke kerk, dj en zo, maar ik vroeg me af.... Is het een jaar en een half op voorhand niet te vroeg om alles te regelen? Ik sta te popelen om bruidsjurken te gaa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 7-1-2007 10:18:21

lindsy
feestzaal gezocht
hallo iedereenweet er iemands soms een feestzaal met eten erbij in de omgeving van roeselare mag ook buiten roeselare zijn maar nie te ver er van.onze trouw gaat namenlijk anders zijn omdat mijn vriend al eens getrouwd geweest is.we zouden in de nami...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 7-1-2007 8:48:50

sonja
bruid kledij
Hello,Onze wedding willen wij in de stijl van de jaren 60.Ik wil geen echte bruidsjurk maar een halflange jurk in creme of pastel kleur.in de stijl van de jaren 60.Waar vind ik dit?Dit geldt eveneens voor de auto?Liefst in de regio limburg!
Kledij - Suite Reacties: 0 6-1-2007 22:51:35

Katrijn
Kerk in Antwerpen
HOe contacteer je zo'n kerk?Stap je gewoon naar de pastoor? Of hoe doe je dat?
Locaties - Viering Reacties: 8 6-1-2007 20:24:38

A
Huwelijksaankondigingen zonder uitnodiging?
HalloWij trouwen deze zomer, maar we doen geen receptie of groot feest. We wonen al jaren samen, hebben al kindjes en we willen zelf ook van 'onze' dag kunnen genieten - daarom houden we het liever klein. Enkel een etentje met naaste familie en enke...
Uitnodigingen Reacties: 5 6-1-2007 20:07:46

A
huren van glazen, borden en bestek?
HoiGezien er een hele tijd tussen onze viering en het feest zit, zouden wij de daggasten graag open belegde broodjes aanbieden en samen klinken met een glaasje champagne. Om de kosten een beetje te drukken, willen we dit graag thuis doen. We hebben...
Andere Reacties: 2 6-1-2007 19:50:12

suzanne
uitnoging voor alleen de receptie
Wij hebben al trouwkaarten laten ontwerpen waarop onze trouw aangekondigd wordt en van hoe laat tot hoe laat het feest is enz. Nu willen we ook mensen alleen voor de receptie uitnodigen en niet voor het feest. Hoe pak je zoiets aan? Moeten we de teks...
Uitnodigingen Reacties: 4 6-1-2007 18:34:19

els
la Ramée (jodoigne)
Hallo iedereen,mijn vriend en ik twijfelen voor onze trouw nog tussen twee locaties: de beekhoeve in neerlanden en la ramée in jodoigne. Heeft er iemand van jullie al ervaring met een van deze twee zalen ?
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 6-1-2007 18:04:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...