Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ina
Nederlandstalig liedje, niet Clouseau!
Wij trouwen 28/04/2007 en ons misboekje is bijna af.Nu heeft onze priester gevraagd om toch 1 nederlandstalig liedje te spelen.Ik wil geen afgezaagd liedje van Clouseau of Marco Borsato of De Roos van Ann Christie.Kan er mij aub iemand een origineel ...
Andere Reacties: 11 10-1-2007 15:02:30

Astrid
Aan de "nieuwe" bruidjes!
Hallo,een tijdje geleden richtten we met een aantal mensen de zustersite op. Op deze site verzamelen we allerlei weetjes over onze trouw. Wil je graag weten wie er nog op jullie datum trouwt (er staan ondertussen al 76 koppels op de lijst), wil je je...
Andere Reacties: 0 10-1-2007 13:49:52

Marijke
misboekje samenstellen
Dag iedereen,Ik zou graag mijn misboekje zelf samenstellen met zaken en teksten, van overal geplukt. Probleem is dat ik slechts twee voorbeelden heb van misboekjes.Zijn er bruidjes die hun misboekje kunnen doormailen naar mijn email marijkemeganck@ya...
Ceremonie Reacties: 5 10-1-2007 12:55:23

Evi
Thuis in de tuin feesten of ...?
Wij trouwen in augustus 2007 in Opwijk en willen een klein, informeel en gezellig feest geven. We hebben pas een huis gekocht met tuin en ons eerste idee was een combinatie housewarming/trouw te organiseren. Ergens schrikt het me wel af om het huis o...
Locatie Reacties: 3 10-1-2007 12:02:59

sarah
ceremoniemeester
hallo,kent er iemand van jullie ceremoniemeester Jef naedts uit halle (zoersel)?en wat vinden jullie ervan?groetjes
Ceremonie Reacties: 0 10-1-2007 11:40:18

An
huwelijksreis juli?
Hey,wij trouwen op zaterdag 14 juli 2007 en zouden een aantal dagen latern op huwelijksreis willen vertrekken. We zouden graag buiten Europa gaan naar een romantische plaats (waar maakt niet zoveel uit, maar een strand en zon is wel welkom). Nu is he...
Huwelijksreis Reacties: 18 10-1-2007 9:51:19

Vicky
Fotolocatie Izegem
Hallo, wij trouwen op 08/09/07 te Izegem en zijn zo stilaan op zoek naar een leuke fotolocatie. Weet er iemand eentje in de buurt?Chris
Locaties - Fotografie Reacties: 1 10-1-2007 9:11:31

Isabel
Haar - make up
Hallo, Ik vroeg mij af wat jullie eerst doen? Make up of haar? Mijn kapper wil graag dat ik eerst de make up laat doen.Maar de visagiste wil graag dat ik eerst mijn haar laat doen...Isabel01/09/07
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 10-1-2007 8:30:31

Sofie
Kostuum bruidegom
Beste bruidjes,2007 wordt voor velen van jullie een spetterend jaar. Kijk ook met volle teugen uit naar ons huwelijk in mei.Nu heb ik een vraagje voor jullie in verband met de kostprijs van kostuum bruidegom. Weten jullie hoeveel jullie toekomstige h...
Andere Reacties: 5 10-1-2007 7:55:11

Elise
lingerie
Hallo! Terug een vraagje. Dit weekend ga ik op zoek naar een BH, zonder lintjes. Over twee weken heb ik mijn eerste pasbeurt. Ik heb nog nooit zo'n BH gekocht, en weet dus niet goed waar ik moet op letten. Welk merk nemen jullie? Dank je wel!Elise
Kledij - Accessoires Reacties: 11 10-1-2007 7:13:30

Ellen
kerkboekje
Hey, wij trouwen op 02/06/2007 en zijn nu volop bezig met het samenstellen van ons kerkboekje. Nu was mijn vraag aan jullie: drukken jullie de kerkboekjes zelf of laten jullie dit doen door een drukker? en welke lay out gebruiken jullie?Groetjes Elle...
Voorbereiding Reacties: 4 9-1-2007 23:38:45

Dolores
Fotograaf Oost-Vlaanderen
Hi, wij trouwen op vrijdag 04/05/07 te Lokeren. Kennen jullie een fotograaf die speelse, losse reportages maakt? Want als ik via goudengids.be zoek dan zie ik het bos door de bomen niet meer...En als je een leuke locatie weet in Lokeren dan mag je me...
Fotografie Reacties: 11 9-1-2007 22:08:04

Dolores
Fotograaf Oost-Vlaanderen
Hi, wij trouwen op vrijdag 04/05/07 te Lokeren. Kennen jullie een fotograaf die speelse, losse reportages maakt? Want als ik via goudengids.be zoek dan zie ik het bos door de bomen niet meer...En als je een leuke locatie weet in Lokeren dan mag je me...
Andere Reacties: 0 9-1-2007 22:06:14

Nathalie
Uitnodiging terwijl ouders gescheiden zijn
Wij trouwen op 14 april 2007. We zitten met een probleem in verband met de uitnodigingen. Mijn ouders zijn gescheiden en ik heb eigenlijk weinig contacten met mijn vader. Hij zal wel aanwezig zijn op het trouwfeest. Nu vinden mijn schoonouders het he...
Uitnodigingen Reacties: 1 9-1-2007 21:35:02

Virginie
cmaraman over
wij trouwen op 26 mei 2007 en hebben van onze ouders een cameraman kado gekregen, probleem is nu dat we al een andere cameraman hadden en we dus iemand zoeken die nog een cameraman nodig heeft.
Fotografie Reacties: 8 9-1-2007 21:29:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...