Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katty
suitekledij kindjes
ik heb een dochtertje van 10 die ook een kleedje wenst zoals de mama, weten jullie waar ik dit zou vinden ?
Kledij - Suite Reacties: 2 6-1-2007 14:58:45

Maartje
Vindt vriend trouwkleed wel mooi???
Hey iedereen,Ik zit op dit moment met gigantische trouwkleedstress!!Ik heb het kleed van mijn dromen gevonden. Nog voor ik het pashokje uitstapte, was het voor mij al duidelijk dat dit HET kleed was. Lijkt geen probleem, maar mijn zusje vindt de slee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 6-1-2007 14:48:18

patricia
RAMP RAMP vind geen schoenen
ik heb een groot probleem.ik vid maar geen schoenen.ik heb wl een zeer grote maat maar die vind je nergens.wie kan mij helpen aub.heb maat 43-44
Andere Reacties: 10 6-1-2007 12:21:03

Daniel
TRouwkleed zelf maken
Hallo, heeft er iemand ervaring met het maken van trouwkleren? Ik ben namelijk op zoek naar patronen die we kunnen gebruiken.liefst mailen naar:peetersdaniel@hotmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 6-1-2007 12:18:45

Elise
safari: malariapillen nodig?
Hallo, wij overwegen om als huwelijksreis (juli) op safari te gaan, waarschijnlijk Kenya of Tanzania. Maar na ons huwelijk willen we het liefst zo snel mogelijk zwanger worden. Dus zoeken we een bestemming waar ik geen malariapillen voor hoef te neme...
Andere Reacties: 5 6-1-2007 11:25:22

charlotte
leuke zaak ontdekt, met goedekope avondkledij
Hallo mede bruidjes.Ik heb in Maastricht, een hele leuke zaak ontdekt voor bruidjes die maar een klein budget hebben voor hun jurk. In maastricht ligt een zaak ODYSSE zij verkopen avondkledij en suite kledij. ze hebben er allemaal verschillende kle...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 6-1-2007 9:28:42

charlotte
Leuke zaak ontdekt met zeer betaalbare avond-bruidskledij
Andere Reacties: 0 6-1-2007 9:25:01

Jessika
huwelijksreis
Hallo allemaal,Wij trouwen op 27/07 en zouden graag kort daarna op huwelijksreis vertrekken. Aangezien wij al een aantal bestemmingen in Europa gedaan hadden en ergens wel dromen van iets 'ver'(indien het budget het toelaat!) hadden wij eerst gedacht...
Huwelijksreis Reacties: 7 6-1-2007 0:22:57

Jessika
vandaag jurk gekozen maar...
Hey hey,Na jullie tips een maandje geleden ben ik vorige week eens gaan piepen bij Robel en La Sposa (Roeslare). Ze waren in beide winkels erg vriendelijk (het gaat er bij Robel misschien ietsje 'losser' aan toe) en het zag er erg goed uit. Ik ben nu...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 6-1-2007 0:16:34

ilse
tot wanneer fotograaf?
tot wanneer fotograaf? van: ilse reacties: 0 5/01/2007 21:01:56 Andere Dag iedereen,hoe lang blijft jullie fotograaf? Bij ons zou de reportage 's morgens beginnen bij het klaarmaken(en de bijhorende stressy toestanden ;-)) en eindigen met de zogen...
Fotografie Reacties: 4 5-1-2007 21:02:45

ilse
tot wanneer fotograaf?
Dag iedereen,hoe lang blijft jullie fotograaf? Bij ons zou de reportage 's morgens beginnen bij het klaarmaken(en de bijhorende stressy toestanden ;-)) en eindigen met de zogenaamde "fotoshoot". Blijft bij jullie de fotograaf ook nog voor d...
Andere Reacties: 5 5-1-2007 21:01:55

ilse
budget huwelijksreis
Hallo, aangezien we volgend jaar in augustus trouwen zijn we nu volop aan het rondkijken voor onze huwelijksreis..enkele ideeën die we hadden: Bali: 1 week rondreis en 1 week strand of Safari Kenia gecombineerd met een strandverblijf op Zanzibar...
Huwelijksreis Reacties: 4 5-1-2007 20:48:41

Erika
dj met goede referenties
Hey,Onze trouwfeest gaat door in het Aulnenhof te Walshoutem (Landen)-grens Vlaams-Brabant en Limburg. Kan iemand ons een goede dj aanbevelen die zelfs niet-dansers op de dansvloer krijgt!!Thanks.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 5-1-2007 19:59:36

Wendy
fotoplekjes maasland
hallokes allemaal,wij trouwen op 22-06-2007 en wij zijn nog op zoek naar geschikte fotolocaties. Weet er misschien iemand mooie plekjes aan de Maaskant?Wendy
Locaties - Fotografie Reacties: 2 5-1-2007 18:46:05

Veerle
uitnodiging
Hallo,Wij trouwen in juni 2007 en zijn dus ijverig met de uitnodigingen bezig. We hebben de uitnodiging zelf gemaakt maar nu is ons probleem, wat schrijf je op de uitnodiging??We willen niet het klassieke plaatje van de ouders die uitnodigingen (is o...
Andere Reacties: 4 5-1-2007 17:19:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...