Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Tafelthema
Hallo,Wij zouden als tafelthema's verschillende dansen nemen die we als koppel in de dansles leren. Heeft iemand hier ervaring mee? En hoe presenteren we elk thema aan tafel?Graag jullie ideëen.Bedankt
Andere Reacties: 2 11-1-2007 12:00:24

Astrid
Speciaal "accent" trouwkleed
Hallo,na verschillende bruidswinkels bezocht te hebben, weet ik ondertussen wel ongeveer wat ik wil als trouwkleed (vorm van de rok, soort bovenstukje). Het enige wat telkens teleurstelt is dat het té eenvoudig is. Ik denk er over om mijn kleed ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 11-1-2007 11:36:13

eva
fotograaf ursel
Hoi, Wij trouwen op 31/08/2007 en zijn dringend op zoek naar een fotograaf.Wij trouwen in ursel(9910)voor de kerk en trouwfeest is in oudenaarde Salons Mantovani.GHraag jullie hulp.Fotograaf magprofessioneel of amateur zijn
Fotografie Reacties: 5 11-1-2007 11:30:33

sarah
overleden kindje
hoi,Ik en mijn ventje treden in het huwelijksbootje. Na 5jaar samen zijn en 2 kindjes te hebben.Maar 1 van onze kinsjes, ons zoontje Yordi, is overleden op 11 maanden jong door een medische fout. (dit ondertussen 3 jaar geleden) Graag hadden we hem...
Ceremonie Reacties: 5 11-1-2007 11:13:40

sarah
dank viering
hallo,Ik en mijn vriend gaan 30 juni trouwen. Voor mij de eerste maal, voor hem de 2de maal. Aangezien het voor mij de eerste x is zou ik heel graag in de kerk willen trouwen. Voor de pasoor (die we heel goed kennen) geen probleem. Maar het moet een ...
Voorbereiding Reacties: 1 11-1-2007 11:02:10

Jamaïca
Weten geen raad met onze priester !!!
HalloDeze avond zijn we naar onze priester geweest met de melding dat we wouden trouwen op 27/10/2007. Allemaal geen probleem. Maar ons probleem ligt vooral bij het feit dat het een oude man is die met krukken loopt. Hij komt zijn kerk binnen en neem...
Locaties - Viering Reacties: 6 10-1-2007 22:53:46

A
haar opsteken: 1ste keer...
hallo bruidjes,Ik heb nog nooit men haar laten opsteken. Hoe gaat dat in zen werk? Moet je zelf speldjes of zo meenemen naar de kapper, of hebben ze dat normaal in voorraad?Hoeveel betaal je ongeveer en hoeveel tijd neemt het opsteken in beslag?Wee...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 10-1-2007 21:29:25

A
haar opsteken: 1ste keer...
hallo bruidjes,Ik heb nog nooit men haar laten opsteken. Hoe gaat dat in zen werk? Moet je zelf speldjes of zo meenemen naar de kapper, of hebben ze dat normaal in voorraad?Hoeveel betaal je ongeveer en hoeveel tijd neemt het opsteken in beslag?Wee...
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 10-1-2007 21:29:24

ellen
trouwschoenen
Hoi hoi allemaalZaterdag ga ik mijn kleedje bestellen! ben er rotsvast van overtuigd, dat dat het is!! Maar het is framboise, zou ik de schoenen van Linea Raffaelli toch maar nemen (min. 190 euro) of denken jullie dat ik ergens anders er ook ga vinde...
Andere Reacties: 9 10-1-2007 21:05:04

tamara
uitnodigingen gewoonten?
Hoi iedereen, mijn familie is van mening dat wij de nonkels en tantes persoonlijk een uitnodiging moeten brengen. Probleem is dat wij een nogal grote familie zijn en ook nog eens erg verspreid wonen. We zouden ongeveer 2 maanden ieder weekend zoet zi...
Andere Reacties: 12 10-1-2007 20:15:02

Cindy
Vossenberg Hooglede
HalloZijn er mensen die weten of feestzaal 'de Vossenberg' in Hooglede zal verbouwd worden dit jaar of niet? Bij mijn reservatie was het nog niet zeker.Groetjes, Cindy
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 10-1-2007 20:03:33

Caroline
Couture Veronique ervaringen
Hallo, een tijdje geleden heb ik hier een berichtje gezet met de vraag naar ervaringen met couture Veronique in Beernem. Intussen heb ik een afspraak met haar gehad en ik ben super enthousiast. Ze nam echt de tijd om samen met mij een schets te maken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-1-2007 17:44:19

bardette
cadeau
Hallo, een vriendin van me gaat pas in 2008 trouwen maar is binnenkort jarig en ik weet niks te geven.Nu lijkt een verlovingsgeschenk me wel leuk maar weet iemand iets om te geven?
Andere Reacties: 6 10-1-2007 16:45:00

sofie
kleding
hallo iedereen, weet iemandsoms waar je mooie bruidskleding kan vinden in een niet traditionele witte of beige kleur.liefst in de omgeving van limburgalvast bedankt voor de reacties groetjes sofie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 10-1-2007 15:24:39

Cindy
Trouwen voor wet en inzegening van de ringen in de kerk
Hallo iedereen,Wij trouwen op 20 juli 2007 en aangezien mijn vriend al eens getrouwd geweest is kunnen we niet meer voor de kerk trouwen, enkel voor de wet maar ik had gehoord dat een zegening van de ringen in de kerk blijkbaar wel zou mogelijk zijn?...
Ceremonie Reacties: 2 10-1-2007 15:13:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...