Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ellen
info trouwdag
weet er iemand hoelang je het moet vragen voor te trouwen voor de wet en voor de kerk?
Andere Reacties: 3 4-3-2007 12:09:06

wendy
torselet'corset
Hallo allemaal,dit zal een heel stomme vraag zijn maar moet je bij een torselet ook sjartellen aandoen of kan het ook zonder?blijft het torselet ook even goed zitten zonder?Wendy
Andere Reacties: 3 4-3-2007 11:57:03

Wendy
prijzen farah love zwijndrecht?
Hallo, weet er toevallig iemand wat het huren van een suitekleed ongeveer kost bij Farah love in Zwijndrecht?BedanktWendy
Andere Reacties: 2 4-3-2007 11:08:37

Els
make up zele
Hallo,Ik ben op zoek naar iemand die make up doet in zele of in de korte omgeving van zele. Aangezien ik er zelf absoluut geen verstand van heb, ben ik op zoek naar een professioneel iemand. Alvast bedankt voor jullie reacties!Groetjes,Els
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 4-3-2007 10:13:36

Thomas
Aan FREDDY
Dag Freddy,Neem je eens contact met me op in verband met het filmen van onze trouw. Ik heb je proberen te mailen maar krijg geen enkel antwoord. Hopelijk kan je nog anders laat wat weten.Groeten,Thomasthomas@radiotequila.be
Andere Reacties: 1 4-3-2007 9:45:55

jessy
visagiste gezocht (antwerpen)
voor ons huwelijk op 22/09/2007 ben ik nog op zoek naar een visagiste die mijn make up die dag thuis wil komen doen .alvast bedankt .groetjes jessy22/09/2007
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 4-3-2007 9:37:49

jessy
visagiste gezocht (antwerpen)
voor onze trouw op 22/09/2007 ben ik op zoek naar een visagiste die aan huis komt (schilde).
Andere Reacties: 2 4-3-2007 9:36:33

Wendy
schoenen gekocht bij van loock
Hallo, ik heb vrijdag mijn bruidsschoenen bij van loock in zandhoven gekocht, en ze zijn prachtig! Nu maar hopen dat ze heel de dag goed blijven zitten. Mijn mama heeft er ook al haar suite schoenen gekocht. Ze hebben echt veel keuze, je moet wel in ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 4-3-2007 9:08:37

chantal
trouw
Hallo WIE TROUWT ER NOG ALLEMAAL OP 14 APRIL 2007 ?Groetjes Chantal
Andere Reacties: 5 4-3-2007 8:16:58

Sarina
Waardebon bruidswinkel over te nemen met korting
Beste,Door omstandigheden ben ik in het bezit van een waardebon van 400 euro bij de Leuvense winkel Atame. Ik wil hem van de hand doen voor 300 euro, dus je maakt 100 euro winst. Iemand geIntereseerd? Mail me dan gewoon even: S.Wijnen@sanoma-magazine...
Andere Reacties: 0 3-3-2007 23:29:45

ilse
Live muziek voor lage prijs!
Hallo allemaal!We hebben al dikwijls gehoord dat we iets meer met onze stemmen moeten doen, als huwelijksmissen zingen..maar toch blijft het een hobby van ons. Iets dat we graag doen. Waar we mensen gelukkig mee kunnen maken!Wie zijn we? Wel, we zijn...
Muziek - Live Reacties: 0 3-3-2007 22:17:46

mieke
Uitnodigingskaart receptie - avondfeest
Hallo,Gezien we klein feest geven zou ik de uitnodigingskaart voor mensen die uitgenodigd zijn op avondfeest zelf thuis maken en afdrukken, en bij onze huwelijksaankondigingskaart steken, maar mijn vraag is nu, hoe groot is zo'n kaart? kan iemand mij...
Uitnodigingen Reacties: 4 3-3-2007 20:49:25

Kimberly
feestzaal
Wij trouwen volgend jaar en zijn op zoek naar een feestzaal. Wie heeft er al ervaring met de feestzaal Salons Chartreuse?Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 3-3-2007 19:46:12

Mieke
Kledij suite heren - Jonavan Roeselare
Hallo, Wat zijn jullie ervaringen met het huren van suitekledij heren bij Jonavan in Roeselare? Wij zijn vandaag langs geweest, hebben een half uur staan wachten en niemand stond ons te woord. Ok het was er heel druk, maar men kan toch vriendelijk ...
Kledij - Suite Reacties: 7 3-3-2007 19:32:15

Tania
dank u juwelier zwitserland!
Hallo iedereen,Na mijn laatste beklag heb ik vandaag eindelijk mijn ring, juist en in de goeie maat! Dus bij deze, dank u juwelier zwitserland, ondanks de vergissing en vertraging! En ik moet zeggen, het voelt goed, die verlovingsring!Groetjes aan ie...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 3-3-2007 19:09:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...