Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ingeborg
Fotograaf Brugge
Hallo allemaal,Na ongeveer 6 weken geleden getrouwd te zijn keken mijn man en ik vol spanning uit naar het beloofde telefoontje van de fotograaf dat onze foto's klaar zouden zijn... Toen dit alsmaar uitbleef zijn we eens langs zijn winkel hier in bru...
Andere Reacties: 7 5-3-2007 12:45:52

Tamara
Fotografie Lucas - Kontich
Hallo luitjes,ik vroeg me af of er iemand hier ervaringen heeft (goede of slechte) met fotografie Lucas in Kontich.Alvast bedankt voor jullie reacties.Groetjes,Tamarawww.080808.tk
Fotografie Reacties: 1 4-3-2007 20:43:40

mioe
make up
Hey,Ik ben van plan om zelf mijn make up te doen op onze trouwdag. Nu heb ik gehoord dat professionele visagistes een product gebruiken dat ze voor het aanbrengen van de make up op het gelaat smeren, zodat de make up langer blijft zitten. Weet iemand...
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 4-3-2007 20:16:20

Ellen
fotolocatie omgeving Diksmuide
Hey iedereen,kan er mij iemand helpen met een toffe locatie om foto's te nemen in de omgeving van Diksmuide?Zowel binnen- als buitenlocatie. Misschien een oud fabriekspand?GroetjesEllen01/09/2007
Locaties - Fotografie Reacties: 1 4-3-2007 20:00:36

Lies
Dansschool Oost-Vlaanderen
Hallo,Kent iemand van jullie een dansschool in Oost-Vlaanderen waar we een huwelijksdans kunnen aanleren? Liefst omgeving Zottegem-Aalst.Bedankt!
Openingsdans Reacties: 7 4-3-2007 19:40:05

Sarina
traiteurs
Hallo bruidjes, ik ben op zoek naar een geschikte traiteurdienst. Ter Smisse zou heel goed zijn? wat is jullie mening? en heeft iemand al gebruik gemaakt of kent iemand van jullie "Walk and Talk events" in brecht? Is dit een goede traiteurd...
Andere Reacties: 2 4-3-2007 19:39:04

Kelly
Originele openingsdans
Hey,Wij zijn op zoek naar een originele openingsdans.We willen iets anders dan een gewone trage dans.Een samba of rumba of iets dergelijks.Maar we vinden geen gepast liedje.Iemand enig idee?Groetjes,Kelly
Openingsdans Reacties: 12 4-3-2007 18:48:37

Claudia
ringen van bekend merk aan de helft van de prijs!
hoi bruidjes, dit moet me even van het hart! Ik heb zonet ontdekt dat je ringen van bvb Aurodesign, de helft goedkoper kan krijgen!Gisteren zijn we onze trouwringen gaan kiezen, en ik heb een paar ringen in de etalage van een diamantair in Antwerpen ...
Andere Reacties: 12 4-3-2007 18:47:05

Claudia
ervaringen met rent-a-priest?
hoi bruidjes, op 22-06-2007 trouwen wij in de tuin met een rent-a-priest (Norbert Bethune). Wie heeft er ervaringen met deze man? Hoe is jullie ceremonie gegaan? Hebben jullie een voorbeeld (bvb boekjes van de viering, ...)? Waaraan kan ik me verwac...
Andere Reacties: 7 4-3-2007 17:46:28

karien
hof van keulen
hey wij trouwen in november 2007. Heeft iemand al ervaring met het hof van keulen in kallo? Graag positieve en negatieve reacties.dank je wel
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 4-3-2007 17:37:40

sarah
Kostprijs volgende feestzalen
Hey aanstaande bruidjes,Ik heb hier heel de website afgezocht en vind nergens een richtprijs van -Het 's Graevenhof te schilde zou iemand me deze willen meedelen aub.-Weet er misschien ook iemand de kostprijs van de "Hortensiahoeve" te Kape...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 4-3-2007 17:25:57

Evelien
Zelfklevende panty's
Hey, heyBinnenkort ga ik mijn lingerie kopen...Iemand ervaring met zelfklevende panty's? Blijven deze heel de dag zitten, ook bij warm weer?Alvast bedankt!GroetjesEvelien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 4-3-2007 17:11:25

Mieke
Huwelijksreis in Juli
Hallo,Wij zouden op huwelijksreis gaan begin juli.We zouden graag naar Thailand of Bali gaan maar als we kijken op internet zou daar de kans groot zijn op regenseizoen.In het reisbureau hebben ze daar niet veel van vermeld, nog min van korting of hon...
Huwelijksreis Reacties: 6 4-3-2007 16:07:41

wendy
aan Katrien ivm Selmark
Hallo KatrienHeb jij misschien een lijst ontvangen van Selmark met de verkooppunten?Ik heb er nog steeds geen ontvangen(op de site staat dat ze onmiddelijk eentje terugsturen)Groetjes Wendy
Andere Reacties: 9 4-3-2007 16:07:40

Marleen
Wie trouwt nog rond 6.7.7? Stijgt bij jullie ook de spanning?
Hallo, Wij trouwen op 6.7.7. Nog 4 maanden dus. Naar mijn gevoel moet er nog zoveel gebeuren zodat de spanning stijgt en ik toch regelmatig droom over een trouw die in het honderd loopt... Hoe staat het met jullie voorbereidingen?Wij moeten nog doen:...
Voorbereiding Reacties: 8 4-3-2007 14:00:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...