Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sylvia
privé dansles Oost-Vlaanderen
Hallo, Wij trouwen op 30 juni en zijn van plan om een paar privé danslessen te nemen. Kan ons iemand een school aanraden in regio Waasland.Groetjes, Sylvia
Andere Reacties: 0 5-3-2007 18:17:06

Sylvia
privé dansles Oost-Vlaanderen
Hallo, Wij trouwen op 30 juni en zijn van plan om een paar privé danslessen te nemen. Kan ons iemand een school aanraden in regio Waasland.Groetjes, Sylvia
Andere Reacties: 1 5-3-2007 18:17:04

Isabel
ervaringen Foto Wilga te Grembergen
Hey,ik heb het al eens gevraagd een hele tijd geleden en probeer nu nog eens. Zijn er mensen die ervaring hebben met Foto Wilga te Grembergen?Groetjes,Isabel110807
Fotografie Reacties: 4 5-3-2007 17:51:30

saskia
stage
Hallo. Ik ben studente fotografie ( in een rolstoel) en heb een vraagje voor jullie en of fotografen die dit lezen. Ik zou graag ook ervaring opdoen op gebied van huwelijksreportages. Zijn er mensen uit west-vlaanderen die het zien zitten om een stag...
Andere Reacties: 5 5-3-2007 17:45:14

Kathleen
borduren van zakdoek
Hallo, Weet er soms iemand waar je één zakdoek kan laten borduren in regio Antwerpen?Alvast bedankt!Kathleen14/07/2007
Andere Reacties: 2 5-3-2007 17:21:01

Tania
salons caelberg aalst (moorsel)
Hallo, ik doe toch nog eens een poging op zoek naar meer mensen die ofwel zelf getrouwd zijn, ofwel een feest (maakt niet uit welk) hebben bijgewoond in Salons Caelberg in Moorsel bij Aalst.Als die mensen hun mening daarover en hun ervaring ermee een...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 5-3-2007 17:17:45

Isabel
eravring met ceremoniekoetsen Danny van de Wouwer
Hallo,ik wou even vragen of iemand ervaringen heeft met ceremoniekoetsen Danny van de Wouwer 't Friezenhof te Averbode. Ik ken ze totaal niet dus alle ervaringen zijn welkom.Alvast bedankt.Groetjes,Isabel110807
Andere Reacties: 2 5-3-2007 16:42:44

Katrien