Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sylvia
privé dansles Oost-Vlaanderen
Hallo, Wij trouwen op 30 juni en zijn van plan om een paar privé danslessen te nemen. Kan ons iemand een school aanraden in regio Waasland.Groetjes, Sylvia
Andere Reacties: 0 5-3-2007 18:17:06

Sylvia
privé dansles Oost-Vlaanderen
Hallo, Wij trouwen op 30 juni en zijn van plan om een paar privé danslessen te nemen. Kan ons iemand een school aanraden in regio Waasland.Groetjes, Sylvia
Andere Reacties: 1 5-3-2007 18:17:04

Isabel
ervaringen Foto Wilga te Grembergen
Hey,ik heb het al eens gevraagd een hele tijd geleden en probeer nu nog eens. Zijn er mensen die ervaring hebben met Foto Wilga te Grembergen?Groetjes,Isabel110807
Fotografie Reacties: 4 5-3-2007 17:51:30

saskia
stage
Hallo. Ik ben studente fotografie ( in een rolstoel) en heb een vraagje voor jullie en of fotografen die dit lezen. Ik zou graag ook ervaring opdoen op gebied van huwelijksreportages. Zijn er mensen uit west-vlaanderen die het zien zitten om een stag...
Andere Reacties: 5 5-3-2007 17:45:14

Kathleen
borduren van zakdoek
Hallo, Weet er soms iemand waar je één zakdoek kan laten borduren in regio Antwerpen?Alvast bedankt!Kathleen14/07/2007
Andere Reacties: 2 5-3-2007 17:21:01

Tania
salons caelberg aalst (moorsel)
Hallo, ik doe toch nog eens een poging op zoek naar meer mensen die ofwel zelf getrouwd zijn, ofwel een feest (maakt niet uit welk) hebben bijgewoond in Salons Caelberg in Moorsel bij Aalst.Als die mensen hun mening daarover en hun ervaring ermee een...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 5-3-2007 17:17:45

Isabel
eravring met ceremoniekoetsen Danny van de Wouwer
Hallo,ik wou even vragen of iemand ervaringen heeft met ceremoniekoetsen Danny van de Wouwer 't Friezenhof te Averbode. Ik ken ze totaal niet dus alle ervaringen zijn welkom.Alvast bedankt.Groetjes,Isabel110807
Andere Reacties: 2 5-3-2007 16:42:44

Katrien
kort (ontroerend) tekstje
Hallo allemaal,Wij zijn volop bezig met het opmaken van onze uitnodigingen. We hebben al een leuk concept bedacht, maar zijn nog op zoek naar een heel kort tekstje (citaat, sprekende zin...)dat de lezer 'pakt/ontroerd'... Hebben jullie soms iedeetjes...
Uitnodigingen Reacties: 1 5-3-2007 16:37:35

Pulcherie
DJ Gi van Aalst Productions
Hallo, Heeft er iemand ervaring met Gi van Aalst als DJ team?
Andere Reacties: 0 5-3-2007 15:22:44

lien
Locatie Huwelijksfeest Regio Kortrijk
Bruidjes,Hier ben ik nog eens met mijn vraagje: Ik ben nog steeds op zoek naar een locatie voor ons huwelijksfeest in de zomer. Dit moet een locatie zijn waar we ONZE EIGEN TRAITEUR kunnen meenemen, en blijkbaar is dit nog niet zo eenvoudig te vinden...
Andere Reacties: 3 5-3-2007 14:29:36

Sarah
Bedankingstekstje ouders ...
Hoi bruidjes, ik zou graag zelf op het einde van de mis een tekstje lezen om onze ouders te bedanken. Ik heb al verschillende teskten gevonden, maar zou liever zelf iets schrijven. Wat doen jullie en wat vermelden jullie ??Ik wil niet zo een clich...
Ceremonie Reacties: 23 5-3-2007 13:34:01

patricia
07/07/07 trouwen
Oef, trouwkleedje is reeds gemaakt (heb ik zelf gedaan), de servetjes heb ik ook zelf geborduurd en dit met die magische datum er op!!! Prachtig en uniek. Nu nog kijken voor bruidssuiker en dan nog mooi weer en dan kan het huwelijk doorgaan. Wie trou...
Andere Reacties: 8 5-3-2007 13:26:00

Patricia
Huwelijkslijst
Hallo allemaal,Ik ben aan t twijfelen over een huwelijkslijst. We gingen eerst alleen een bankrekening nummer geven maar vinden dat we ook een lijst moeten geven. Mijn zus raadde mij aan om met 1001 listes te werken maar die hebben vooral winkels in ...
Andere Reacties: 7 5-3-2007 13:12:19

kim
Fireflyproductions
Hoi medebruidjes, Wij zijn momenteel op zoek naar een geschikte fotograaf, en dit is allesbehalve makkelijk... Heeft er iemand ervaring met fireflyproductions? Hun prijzen lijken zeer redelijk, maar wij kennen ze niet. tips zijn altijd welkom
Andere Reacties: 3 5-3-2007 13:04:08

Greet
Leeftijd bruidskindjes
Hoi bruidjes. Vanaf welke leeftijd kan je bruidskindjes vragen? Een kindje van 2 jaar, zou dat al lukken? En is het dan beter om meerdere kindjes te nemen? Ik heb er geen flauw idee van. Geven jullie een seintje hoe het bij jullie verloopt? Gaan...
Andere Reacties: 11 5-3-2007 12:54:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...