Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarina
verhuur voor frietkraampjes, eetstandjes enzovoort
Hoi bruidjes, weet iemand van jullie waar ze een frietkraam of dergelijke verhuren? we hebben ooit eens op een feest geweest en daar kwam dan een frietkraam staan voor een bepaalde duur en ik vond dat wel een leuk idee om dit of dergelijk te doen bij...
Ideeën Reacties: 2 5-3-2007 22:04:15

Sarina
verhuur voor frietkraampjes, eetstandjes enzovoort
hey bruidjes,wij zouden graag een frietkraam of dergelijke laten komen op ons trouwfeest. of zo'n kraampje met brusselse wafels, waarom niet? weet iemand daar een goed adresje van?? want ik zou niet weten waar beginnen zoeken achter zoiets.groetjes, ...
Andere Reacties: 3 5-3-2007 21:56:23

Wendy
liedjes mis
Hoi, Ik geraak er niet uit. Mijn neef komt zingen in de mis onder begeleiding van gitaar. Hij zegt dat we de liedjes zelf maar moeten kiezen maar dat is dus niet zo simpel he. Weten jullie geen toffe akoestische liedjes? 'Altijd heb ik lief' van Clou...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 5-3-2007 21:48:16

Sofie
DJ Flip of DJ soundwavesystems
hey, wij twijfelen tussen twee DJ'sde ene is DJ Flip uit melsele en de andere is sounswavesystems uit sint-niklaaszijn er mensen die met één van beide al ervaring hebben?het zou ons beslissing misschien wat gemakkelijker kunnen makengroetje...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 5-3-2007 21:06:07

ine
Linea Raffaelli, wat een prijsverschillen....
Ik ben bij Cermo geweest voor kleding van Linea Rafaelli, het was prachtig, maar ik voelde me niet lekker.Later ging ik terug en was het reeds verkocht.Ik ga zappen op internet, en kom via de leverancier bij Het Bruidshuis, Bredabaan 778 in Merksem t...
Kledij - Suite Reacties: 8 5-3-2007 20:53:36

sadia
schoenen heren
Hallo, Hebben jullie ventjes een stukje stof meegekregen van hun kostuum, om er een gepast paar schoenen onder te kunnen kopen. (Of wordt dit enkel voor bruidjes gedaan?) Hebben jullie enkele goede adressen voor sjieke herenschoenen regio Diest-Hasse...
Andere Reacties: 3 5-3-2007 20:53:24

sadia
feestkledij grote maten
Hebben jullie goede adressen voor feestkledij dames voor grotere maten regio Diest-Hasselt of eventueel verder, als er maar genoeg keuze is in de winkel?thx,Sadia
Andere Reacties: 2 5-3-2007 20:51:55

sadia
kousen en kousenband
Waar kopen jullie je kousen en kousenband? Hebben jullie adressen in de omgeving Leuven of regio Diest-Hasselt?Thx,Sadia
Andere Reacties: 5 5-3-2007 20:50:55

Annelies
Trouwringen Jodenbuurt
Heeft er iemand van jullie ervaring met trouwringen uit de Jodenbuurt van Antwerpen? Wij hadden er aan gedacht om daar eens te gaan kijken voor onze trouwringen maar ik twijfel nog. Is dit betrouwbaar en hoe zit het met garantie? Ik ben nogal wantrou...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 5-3-2007 20:36:19

ellen
binnen + buitenlocatie regio Hasselt
Hoi medebruidjesOp 25-08-07 is het onze beurt dan trouwen we te Viversel(nabij Circuit Zolder) .Nu ben ik enkel op zoek naar een binnen en buitenlocatie voor de foto's. Hebben jullie enige suggesties? Alvast bedankt! Veel succes nog! dikke zoen
Locaties - Fotografie Reacties: 6 5-3-2007 19:29:41

Caroline
eretafel
Hallo,Wij zitten met een probleem en willen even jullie mening horen. We willen namelijk een eretafel met de getuigen en de beste vrienden. Nu is mijn moeder zeer vies op mij omdat we op dit punt de traditie niet behouden; zij wil met haar kinderen a...
Andere Reacties: 12 5-3-2007 18:50:50

Annelies
Trouwringen Jan Dornez in Zulte
Dag bruidjes,Wie nog op zoek is naar trouwringen en niet goed weet naar welke juwelier te gaan, wij zijn vandaag naar juwelier Dornez gegaan (Staatsbaan 90 in Zulte) en die man was ongelooflijk vriendelijk! Dit wou ik toch even meedelen, ook helemaal...
Andere Reacties: 0 5-3-2007 18:49:22

klara
gezocht: kapster (liefst aan huis)regio Vlaams Brabant/Limburg (woonplaats Landen)
Hoi iedereen,Ik ben op zoek naar een kapper/kapster om mijn haar op te steken. Kunnen jullie mij helpen? ik ben dringend op zoek want heb alles graag op tijd en zonder stress geregeld. Merciekes en tot mails!Klara
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 5-3-2007 18:34:24

klara
kostuum voor ventje en suitekleding voor moedre!
Dag iedereen,mijn mam en ik zijn vrijdag naar Maxims Couture in Aarschot geweest en hebben daar volledig outfit en dito hoed aangekocht van linea rafaelli. Heel mooi. Dus zeker aan te raden. Zaterdag zijn mijn ventje en ik op zoek gegaan naar ksot...
Kledij - Suite Reacties: 2 5-3-2007 18:32:20

Ann
Trouwringen
Hallo, Wij gaan geen bruidskindjes nemen maar wie moet dan de ringen brengen of hoe wordt dat gedaan. Moet je ook zelf zorgen voor dat kussentje waar de ringen opliggen? Groetjes
Andere Reacties: 8 5-3-2007 18:31:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...