Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann
Airbrush Tanning
Hallo,Ik ben op zoek naar een salon waar ze airbrushing tanning doen. Ik ben zelf van Meeuwen. Hoe lang op voorhand kan je best zoiets laten doen? Ik trouw de 10 augustus 2007. Groetjes
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 2-3-2007 15:37:49

stefanie
schoenen voor bij suitekledij
Hallo bruidjes,Mijn mama en zus zijn op zoek naar schoenen die bij hun suitekledij past. Ze zouden graag iets elegants vinden in de kleuren van hun kledij. Weet iemand een speciaalzaak in bruids- en suiteschoenen zijn in West- Vlaanderen?Alvast bedan...
Kledij - Suite Reacties: 4 2-3-2007 15:15:00

Paul
Misboekjes gevraagd
Beste (toekomstige) bruidsparen,ik heb met veel genoegen gemerkt dan velen beroep doen op mijn site adagioceremonie.be voor het downloaden van misboekjes.Ik zou het ten zeerste waarderen mocht ik de collectie nog verder kunnen uitbreiden... stuur me ...
Religie Reacties: 9 2-3-2007 13:19:40

Marijke
kapster aan huis regio Dendermonde
Dag bruidjes,Heb al eens de vraag gesteld, maar ga t nog eens pogen :-)Kent iemand een GOEDE kapster aan huis in de buurt van regio Dendermonde-Hamme?Ben echt op zoek naar zo iemand,en vind er maar gene. Ik trouw op 01 sept..Nog tijd genoeg, i know, ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 2-3-2007 12:52:58

jennifer
tips om een extra centje te verdienen
hallo wij trouwen 18 aug.en wou even weten of hier bruidjes zijn die hun kousenbandje hebben verkocht of de das van hun man.Hoe gaat dit in zijn werk.Het lijkt me wel leuk.groetjes
Andere Reacties: 7 2-3-2007 12:25:49

Evelyn
originele trouwringen
Hallo, Wij zijn op zoek naar originele trouwringen. Wij vinden onze keuze niet echt terug bij de gewone juweliers. Kent er iemand een goeie ontwerper met originele trouwringen?groetenEvelyn
Kledij - Accessoires Reacties: 19 2-3-2007 12:16:59

Katrien
DJ voor 07/07/07
Oproep aan de DJ's: wie van jullie is nog vrij op 07/07/07? Het feest zal doorgaan in een tent of in openlucht in de omgeving van Gent.
Andere Reacties: 1 2-3-2007 12:11:21

Dana
drukker
We zijn naar een drukker geweest, hebben onze uitnodigingen gekozen en de tekst afgegeven die erop moet komen.Nu mochten we om onze proefdruk gaan, maar deze is echt niet geslaagd, lettertype is veel te klein. We zijn dus eigenlijk niet tevreden van ...
Uitnodigingen Reacties: 1 2-3-2007 11:57:10

carmen
Rode loper voor buiten aan de kerk
Weten jullie waar je een rode loper kan huren in de regio oost-vlaanderen om buiten aan de kerk te leggen? We werken niet met een ceremoniemeester dus daar kan ik het niet aan vragen.Eerst wou ik er alleen één voor binnen in de kerk, maar m...
Voorbereiding Reacties: 3 2-3-2007 10:59:58

Tania
HELP: zaalkeuze
Hallo iedereen,Wij zijn al een heleboel zalen gaan bekijken, en zijn beland op twee kanshebbers. We hebben echter de grootste moeite om te kiezen (en allebei kan natuurlijk niet lol), dus als er iemand nog ervaringen heeft met deze zalen, laat het da...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 2-3-2007 10:32:13

Veerle
NIEUWE zustersite - ga niet meer naar forum.trouwen.com
Ik heb daarstraks gelezen dat sommige onder jullie nog steeds de oude zustersite gebruiken, deze is al vanaf november ofzo niet meer in gebruik omdat er toen een zekere elke en gert het paswoord hebben verandert.We hebben toen een oproep gedaan om de...
Andere Reacties: 0 2-3-2007 9:54:35

Stijn
Teksten misboekje
Hallo allemaal,onze trouw komt dichter en dichter, en we zijn volop (eindelijk) in actie geschoten om ons misboekje te maken. Nu hebben we hier wel een boek met teksten, van een parochie, maar al die teksten zijn super-religieus, eigenlijk nogal oude...
Religie Reacties: 3 2-3-2007 9:54:33

Evi
Speech
Hey,weet er iemand hoe het juist zit met de speech? Zegt de bruid iets, of de bruidegom? En weet er iemand leuke tekstjes of bvb gedichtjes om familie te bedanken?nerveuze bruid, Evi (9 dagen!)
Andere Reacties: 4 1-3-2007 22:24:23

fabienne
gedicht
hallo iedereen heeft er iemand van jullie een mooie gedicht om onze getuigen te bedanken,bedankt voor jullie reactie nog 128 dagen te gaan
Andere Reacties: 0 1-3-2007 22:11:14

Evi
foto's van opsteekkapsels
Hallo,Ik ga binnenkort naar de kapper voor mijn proefkapsel. Weet er iemand een goede site ofzo waar je voorbeelden van opsteekkapsels kunt bekijken? Ik zou graag al een ideetje hebben hoe ik mijn haar ongeveer wil.Groetjes Evi23/06/07
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 1-3-2007 21:32:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...