Nu Online
Momenteel zijn er 283 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann
Uitnodigingen
Hallo,Wie heeft een leuke site gevonden om uitnodigingen te maken of kan je het beter door de drukker laten doen?Groetjes
Uitnodigingen Reacties: 0 3-3-2007 18:31:33

an
sint-martinus hoeve in Halle-Zoersel
Hallo,wij denken erover in de sint-martinus hoeve ons trouwfeest te geven. Is er hier al iemand naar een (trouw)feest geweest en hoe vonden jullie het?
Andere Reacties: 3 3-3-2007 18:21:53

Mieke
Feestzaal - Leuven - Herent
Hoi!Wij zijn op zoek naar een zaal in de buurt van Herent. Mogelijke opties zijn Salons Daelhoff in Wijgmaal, Adellijke belofte in Leuven, Caverelle in Sint-Joris-Weert of Camargue in Bertem. Iemand een mening over die locaties? Andere zalen die niet...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-3-2007 17:44:23

Annelies
Vlucht Thailand - Joker Magische 7
Hallo iedereen!Wie wil er ook zoals ons naar Thailand eind november / begin december en wil enkel de vlucht boeken? Wij zouden er dan wat rondtrekken. Er is namelijk een actie van Joker dat je serieuze promotietarieven krijgt (vanaf 477 EUR) als je m...
Andere Reacties: 0 3-3-2007 16:43:42

Saskia
Snoephartjes
Hoi allemaal, wij trouwen de 1ste juni, nu heb ik in de blokker mini-emmertjes gekocht en die wil ik vullen met snoephartjes. Weet iemand waar ik die in de omgeving van Leopoldsburg (limburg) kan kopen. Ik heb ca 18 kg nodig, dus het liefst in een gr...
Ideeën Reacties: 13 3-3-2007 16:24:17

Debby
Ceremoniemeester
Hallo allemaal,heeft er iemand van jullie ervaring met een ceremoniemeester in of rond Lier? Wij trouwen op 22 juni en zijn dus DRINGEND op zoek.Bedankt!!!
Ceremonie Reacties: 4 3-3-2007 15:22:23

Tamara
Hoeve Dewallef in Riemst
Hoi allemaal! Heeft iemand ooit al een trouwfeest in hoeve Dewallef meegemaakt?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 3-3-2007 14:00:43

wendy
gastenboek
Hier ben ik weer.Ik ben onze gastenboek zelf aan het maken.Nu wil ik vanbinnen op het eerste blad zelf iets schrijven in de betekenis van : bedankt dat je er was, schrijf voor je gaat nog wat in ons gastenboekje.Weet iemand hier een mooie(mag ook spe...
Andere Reacties: 2 3-3-2007 8:55:44

wendy
veranderen haarkleur
Zijn er hier nog bruidjes die van plan zijn hun haarkleur te veranderen voor de trouw?Doen jullie dit vlak voor jullie trouwdag of al eerder?Wij trouwen 28 juli, wanneer zou ik dat het beste doen?Pas geverfd haar vind ik niet mooi maar als je het te ...
Andere Reacties: 2 3-3-2007 1:06:48

Veerle
Verhuur hoeden
Heykes! Weet er iemand of er een winkel bestaat waar je hoeden kan huren. Wij zouden graag hebben dat de vrouwen van de suite een hoed dragen, maar sommigen vinden dat weggesmeten geld, daarom mijn vraag... Ik weet dat Farah love in Zwijndrecht suite...
Kledij - Suite Reacties: 6 2-3-2007 23:20:26

wendy
prijzen lingerie
Nog eventjes erbij zeggen.Zelf ben ik verliefd op de " evita" van marie jo.kijk maar eens op www.mariejo.be en dan collectie 2007.zou dit duur zijn?Wendy
Andere Reacties: 11 2-3-2007 21:41:27

wendy
prijzen lingerie
Hallo,Weet er iemand hoeveel je moet rekenen voor een mooie torselet of bustier?Heeft er iemand al ergens eentje gekocht en kan je me een winkel aanraden?Wendy
Andere Reacties: 3 2-3-2007 21:35:49

K
Labaere
Even mijn frustraties luchten!Mijn verloofde en ik zijn vanmorgen bij Labaere in Zottegem geweest, op zoek naar een kostuum. Was dat even een tegenvaller...We waren er om 11u15, om 12u sloten ze voor de lunch, en het was zeer duidelijk dat we niet me...
Kledij - Bruidegom Reacties: 9 2-3-2007 18:20:33

Wim
Dansles in Limburg
Hallo, weet iemand van jullie toevallig een goede dansschool in het Limburgse? Mijn verloofde en ik trouwen in september en zouden graag dansles willen volgen voor de openingsdans maar weten eigenlijk ook niet of dit nog haalbaar is binnen de korte t...
Andere Reacties: 2 2-3-2007 16:26:26

Ann
Fotograaf gezocht
Hallo, Wij zijn nog op zoek naar een betaalbare fotograaf omgeving Bree - Meeuwen. Wij trouwen de 10 de augustus 2007.Groetjes
Fotografie Reacties: 3 2-3-2007 15:39:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...